Komunikaty PR

Najważniejsza konferencja ludzi sprzedaży w Polsce – Finał Sales Angels online

2021-01-12  |  12:34
Biuro prasowe

6 mocnych osobowości, skutecznych liderów, managerów i trenerów sprzedaży wystąpi podczas Finału Sales Angels. Tegoroczna konferencja odbędzie się 14 stycznia, tym razem w formule online. Wydarzenie jest zwieńczeniem spotkań, które odbyły się w 2020 roku, a prelegenci to najwyżej ocenieni przez społeczność Sales Angels eksperci, którzy osiągają nieprzeciętne wyniki ze swoimi zespołami. Społeczność działa w zgodzie z misją #SprzedawanieToPomaganie.

Rozwój wpisany jest w życie osób przedsiębiorczych, które chcą nabywać nową wiedzę, by działać skuteczniej i czerpać ze swojej pracy satysfakcjonujące wyniki. Rafał Mazur, Ania Jakubowski, Szymon Negacz, Tristan Tresar, Tomasz Zagdan i Alek Cierniewski – czyli tegoroczni prelegenci konferencji, podzielą się z uczestnikami najlepszymi praktykami oraz wskazówkami, pomocnymi w procesie stawania się skutecznymi handlowcami po zmianach, jakie nastąpiły w wyniku trwającej pandemii Covid-19.

Kiedy w 2015 roku zakładałem społeczność Sales Angels miałem misję, by zmienić negatywne postrzeganie ludzi sprzedaży przez polskie społeczeństwo. Sam pracując w tej branży, czułem, że sprzedawca traktowany jest jako ktoś gorszy, ktoś, kto „wciska” innym swoje produkty czy usługi.
A w rzeczywistości, my handlowcy, za pomocą tych produktów zmieniamy życie ludzi na lepsze, pomagamy im rozwiązywać problemy, spełniać potrzeby, realizować marzenia. Zrozumiałem więc, że
#SprzedawanieToPomaganie i podjąłem decyzję, że chcę popularyzować tę ideę. – mówi Marcin Grela, twórca społeczności Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży. Dodaje: Szybko się okazało, że osób, które pracują zgodnie z hasłem #SprzedawanieToPomaganie jest więcej, do społeczności wciąż dołączają kolejne osoby z całej Polski, które są otwarte na rozwój i działanie z misją pomagania.

Rok 2020 wymagał od przedsiębiorców, dyrektorów, managerów, handlowców szczególnej uważności na klientów, zespół, ale przede wszystkim empatycznego podejścia do drugiego człowieka. Właśnie dlatego w ramach panelu dyskusyjnego poruszony będzie nie tylko temat sprzedażowy („Taktyki na trudne czasy"), ale również poświęcony budowaniu odporności psychicznej („Jak być skutecznym i nie zwariować?").

Zgodnie z dewizą, jaką jest #SprzedawanieToPomaganie, dzielimy się z innymi, tymi, którzy potrzebują nas najbardziej, przeznaczając kwotę 5tys PLN na cele charytatywne. 2,5tys. z dochodu ze sprzedaży biletów przeznaczymy na wsparcie projektu „Usłyszeć na czas” Tomasza Zielińskiego, który ma na celu zapobieganie samobójstwom wśród dzieci i młodzieży. Projekt przewiduje bezpłatne wsparcie dla dzieci potrzebujących pomocy, ale również działania edukacyjne. Pozostała kwota wesprze Fundację K.I.D.S. której misja brzmi „Łączymy siły, by tworzyć szpitale przyszłości. Dla dzieci i tych, którzy walczą o ich zdrowie”. Fundacja ta przekształca szpitale w przestrzeń bardziej przyjazną dzieciom i tym samym ułatwia ich powrót do zdrowia. - zaznacza Marcin Grela.
 

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce. Od ponad 5 lat integruje handlowców i managerów, którzy działają zgodnie z misją #SprzedawanieToPomaganie i są nastawieni na rozwój. Comiesięczne spotkania dostarczają im wiedzy, dając narzędzia do rozwoju kompetencji handlowych, a także przestrzeń do networkingu i poszerzania bazy kontaktów. Twórcą społeczności jest Marcin Grela doświadczony handlowiec i manager sprzedaży.

HARMONOGRAM FINAŁU SALES ANGELS:

10:00 – 10:15 – rozpoczęcie Finału przez Marcina Grelę

10:15 – 11:00 RAFAŁ MAZUR: „JEDI-TRICKI DLA PSYCHIKI – wojownicy z Hawajów, Jack Nicholson
i podróże w czasie i przestrzeni”

11:00 – 11:35 ALEK CIERNIEWSKI: „Jak zbudować kulturę, która dowozi sprzedaż i rozwija całą organizację?”

11:35 – 11:45 Interaktywna przerwa

11:45 – 12:30 TOMASZ ZAGDAN: „Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem, czyli 10 tysięcy pustych obietnic”

12:30 – 13:15 SZYMON NEGACZ: „Większa skuteczność procesu sprzedaży w 2021 roku – zrób to sam”

13:15 – 14:00 Przerwa lunchowa + networking

14:00 – 14:45 TRISTAN TRESAR: „…OS, czyli …Odcinek Specjalny o istocie sprzedawania…

…po 25 latach sprzedawania”

14:45 – 15:15 Panel dyskusyjny: „Taktyki na trudne czasy”

15:15 – 15:30 Interaktywna przerwa

15:30 – 16:10 ANIA JAKUBOWSKI: „Living Longer, Living Younger”

16:10 – 16:40 Panel dyskusyjny: „Jak być skutecznym i nie zwariować?”

16:40 – 17:00 Podsumowanie i plany na 2021

 

Szczegółowe informacje: https://salesangels.pl/final2020/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.