Komunikaty PR

Największy outlet Tchibo w Polsce już otwarty

2024-10-10  |  13:30
Biuro prasowe

Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów do domu, rozszerza sieć outletów w Polsce. W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu, oferujący klientom produkty z wyjątkowymi rabatami sięgającymi nawet 70%. Asortyment obejmuje zarówno kawę, akcesoria do jej przygotowania, jak i odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.  

Outlet Tchibo w Galerii Północnej to prawdziwy raj dla miłośników marki i łowców okazji. Poza asortymentem kawowym, w ofercie dostępna jest też odzież dla dorosłych (w tym m.in. bielizna, czy kolekcje sportowe) i dzieci, idealna na każdą porę roku i okazję. Fani domowego designu mogą wybierać spośród bogatej gamy artykułów do wyposażenia wnętrz, od stylowych dodatków po funkcjonalne meble. Dla entuzjastów gotowania i pieczenia przygotowano szeroki asortyment akcesoriów kuchennych, które ułatwią codzienne kulinarne wyzwania. Nie mogło zabraknąć również produktów stanowiących DNA marki – wysokiej jakości kaw ziarnistych, mielonych i instant z różnych zakątków świata, nowoczesnych ekspresów automatycznych i kapsułkowych oraz akcesoriów do przygotowania kawy. Dzięki nim konsumenci mogą cieszyć się doskonałym smakiem i aromatem w zaciszu własnego domu.

Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach

Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i delektować się nią podczas zakupów. Dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia, przygotowano przytulną strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi.

– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, że Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego nawet w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.

Tych rabatów nie można przegapić

Z okazji otwarcia, od 10 do 12 października, na klientów czeka szereg atrakcji. Przez cały okres inauguracyjny obowiązuje 20% rabatu na cały asortyment, liczony od już obniżonych cen outletowych. Przez pierwsze dwa dni na odwiedzających czeka również konkursowe koło fortuny z dodatkowymi nagrodami. Ponadto w dniach 10-12.10. pierwsi kupujący otrzymują specjalne upominki-niespodzianki.

Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 m², z czego ponad 300 m² zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 oraz w niedziele handlowe 10-21.

Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, bowiem kolejny outlet niebawem powstanie w Łodzi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.