Komunikaty PR

Największy outlet Tchibo w Polsce już otwarty

2024-10-10  |  13:30
Biuro prasowe

Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów do domu, rozszerza sieć outletów w Polsce. W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu, oferujący klientom produkty z wyjątkowymi rabatami sięgającymi nawet 70%. Asortyment obejmuje zarówno kawę, akcesoria do jej przygotowania, jak i odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.  

Outlet Tchibo w Galerii Północnej to prawdziwy raj dla miłośników marki i łowców okazji. Poza asortymentem kawowym, w ofercie dostępna jest też odzież dla dorosłych (w tym m.in. bielizna, czy kolekcje sportowe) i dzieci, idealna na każdą porę roku i okazję. Fani domowego designu mogą wybierać spośród bogatej gamy artykułów do wyposażenia wnętrz, od stylowych dodatków po funkcjonalne meble. Dla entuzjastów gotowania i pieczenia przygotowano szeroki asortyment akcesoriów kuchennych, które ułatwią codzienne kulinarne wyzwania. Nie mogło zabraknąć również produktów stanowiących DNA marki – wysokiej jakości kaw ziarnistych, mielonych i instant z różnych zakątków świata, nowoczesnych ekspresów automatycznych i kapsułkowych oraz akcesoriów do przygotowania kawy. Dzięki nim konsumenci mogą cieszyć się doskonałym smakiem i aromatem w zaciszu własnego domu.

Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach

Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i delektować się nią podczas zakupów. Dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia, przygotowano przytulną strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi.

– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, że Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego nawet w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.

Tych rabatów nie można przegapić

Z okazji otwarcia, od 10 do 12 października, na klientów czeka szereg atrakcji. Przez cały okres inauguracyjny obowiązuje 20% rabatu na cały asortyment, liczony od już obniżonych cen outletowych. Przez pierwsze dwa dni na odwiedzających czeka również konkursowe koło fortuny z dodatkowymi nagrodami. Ponadto w dniach 10-12.10. pierwsi kupujący otrzymują specjalne upominki-niespodzianki.

Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 m², z czego ponad 300 m² zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 oraz w niedziele handlowe 10-21.

Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, bowiem kolejny outlet niebawem powstanie w Łodzi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Oaza spokoju i ukojenie zmysłów autorstwa pracowni Tremend Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:10

Oaza spokoju i ukojenie zmysłów autorstwa pracowni Tremend

W dwóch zrewitalizowanych kamienicach, będących częścią katowickiego Kwartału Dworcowa, powstanie nowy hotel Tribute Portfolio (Marriott Bonvoy). Wspólnym mianownikiem
Nieruchomości Tarasy II – kolejna inwestycja SGI
2024-12-20 | 10:00

Tarasy II – kolejna inwestycja SGI

Firma SGI rozpoczęła realizację nowej inwestycji. Usytuowane na Dolnym Mokotowie Tarasy II, to kameralny projekt stworzony z myślą o tych, którzy cenią sobie komfort życia, wygodę
Nieruchomości Rośnie pierwszy w Polsce apartamentowiec z drewna CLT
2024-12-20 | 01:00

"Rośnie" pierwszy w Polsce apartamentowiec z drewna CLT

Podstawowym założeniem inwestora tego budynku było stworzenie wysokiej jakości mieszkań, łączących komfort domu jednorodzinnego z zaletami lokalizacji w centrum miasta.  Już sama

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Prawo

Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów

Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.