Największy producent AGD w Europie po raz kolejny stawia na Panattoni
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z kolejną łódzką realizacją dla największego producenta sprzętu AGD na kontynencie. Firma BSH w najbliższym miesiącu skorzysta z ponad 12 000 m kw. w ramach Panattoni Park Business Center Łódź III. W obiekcie magazynowane będą m.in, komponenty do suszarek. Dotychczasowe realizacje dewelopera w Łodzi dla BSH to 3 inwestycje o łącznej powierzchni ok. 150 000 m kw. Ponadto w ramach CEL HUB Panattoni dostarczyło Appliance Park przeznaczony dla dostawców komponentów do fabryk producenta.
Jak w Łodzi, to z Panattoni. Panattoni wybudowało w regionie łódzkim ok. 2 mln m kw., z tego już ponad 150 000 m kw. dla firmy BSH – największego producenta sprzętu AGD w Europie i jednego z globalnych liderów. Tym razem przedsiębiorstwo wynajęło 12 000 m kw. w Panattoni Park Business Center Łódź III i skorzysta z tej powierzchni w ciągu najbliższego miesiąca. Z obiektu firma obsłuży fabrykęsuszarek.
– W związku z intensywnym rozwojem BSH w Łodzi i trwającymi projektami zaistniała konieczność wynajęcia dodatkowej powierzchni magazynowej. Możliwość polegania na partnerze takim jak Panattonipozwala na rozwój naszych łódzkich fabryk zgodnie z planem. – mówi Paweł Adamowicz, dyrektor Fabryki Suszarek.
– Po raz kolejny nasza realizacja dla BSH doskonale wpisuje się w działalność firmy w regionie, stając się częścią dobrze działającego organizmu. Panattoni znów potwierdza, że jest doskonałym partnerem w całościowym rozwoju, dostarczając zróżnicowaną powierzchnię w strategicznych lokalizacjach. – mówi Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni.
Dotychczas deweloper zrealizował dla BSH m.in. największą na kontynencie fabrykę artykułów gospodarstwa domowego o powierzchni 57 000 m kw. Inwestycja połączona jest z zajmującym blisko 80 000 m kw. centrum logistycznym, na terenie którego Panattoni przygotowało m.in. dwie bocznice kolejowe z trzema torami postojowymi, a także wybudowało stację kolejową, której peron mierzy 590 m. W sąsiedztwie deweloper zrealizował również Appliance Park o powierzchni 30 000 m kw., który w całości dedykowany jest dostawcom komponentów do fabryki firmy. Teraz w ramach Panattoni Business Center Łódź III firma dostarczyła kolejne 12 000 m kw., z których klient skorzysta w ciągu najbliższego miesiąca.
BSH skorzysta z doskonałej lokalizacji Panattoni Park Business Center Łódź III. Obiekt położony jest zaledwie 3,5 kilometra od centrum miasta i pozwala na sprawne dotarcie zarówno tramwajem, jak i autobusem. Ponadto 5 km dzieli inwestycję od autostrady A1 - leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym – i 18 km od autostrady A2, łączącej Łódź m.in. z Poznaniem, Warszawą i Berlinem.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.