Komunikaty PR

Nanu-Nana zadebiutuje w Galerii Północnej

2024-07-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Galeria Północna rozwija swoją ofertę handlową. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowę najmu z międzynarodową siecią sklepów Nanu-Nana, która oferuje m.in. artykuły prezentowe oraz akcesoria do wyposażenia wnętrz.

– Nanu-Nana to marka, która już od ponad pięciu dekad obecna jest na europejskim rynku. Także w Polsce brand dynamicznie rozwija swoją sieć, lokując sklepy w popularnych galeriach i centrach handlowych w całym kraju – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

– Teraz do tego grona dołącza także Galeria Północna. Cieszymy się, że brand stawiający w swoim rozwoju na atrakcyjne biznesowo lokalizacje w największych miastach docenił także potencjał leasingowy Północnej, w tym chłonny oraz poszerzający się rynek konsumencki – dodaje.

Sklep, który powstanie w galerii, będzie jednym z pierwszych w Warszawie należących do sieci. Lokal będzie miał powierzchnię 163 m kw. W jego ofercie klienci znajdą zarówno pomysły na prezent dla całej rodziny oraz gadżety urodzinowe, jak również różnego rodzaju akcesoria i modne dekoracje do dom, tym samym wzmacniając te kategorie.

– Otwarcie sklepów w Warszawie jest odpowiedzią na liczne zapytania naszych klientów za pośrednictwem Instagrama i TikToka. Klienci wielokrotnie wyrażali zainteresowanie możliwością dokonywania zakupów w stolicy. Po długotrwałych analizach jesteśmy przekonani, że wybór także Galerii Północnej jest trafiony. Wierzymy, że nasz nowy sklep spełni oczekiwania klientów i stanie się popularnym miejscem zakupów – mówi Martin Paprotny, Prezes Zarządu PaRo Prezenty Sp. z o.o.

Marka Nanu-Nana na polskim rynku obecna jest od 2006 roku. Jej korzenie jednak sięgają 1972 roku, kiedy to w Niemczech powstał pierwszy sklep pod tym szyldem.

– Za nowym najemcą stoi brand z tradycjami, a do tego oferujący jakościowe produkty od sprawdzonych dostawców, które idealnie wpasowują się w przyjazny rodzinom asortyment Północnej. Jesteśmy przekonani, że będzie to udany debiut, a sam sklep stanie się popularną destynacją zakupową – mówi Katarzyna Żuchowska.

– Realizując strategię leasingową, koncentrujemy się dziś na wprowadzaniu do Północnej marek, które współgrają z oczekiwaniami lokalnego rynku, ale także z kierunkiem, w jakim rozwija się sam obiekt. Zależy nam bowiem na tym, aby klient znajdował u nas zróżnicowaną ofertę, która zaspokaja szerokie potrzeby zakupowe klientów z różnych pokoleń – dodaje.

Otwarcie Nanu-Nana planowane jest na 12 września tego roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.