Komunikaty PR

Nanu-Nana zadebiutuje w Galerii Północnej

2024-07-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Galeria Północna rozwija swoją ofertę handlową. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowę najmu z międzynarodową siecią sklepów Nanu-Nana, która oferuje m.in. artykuły prezentowe oraz akcesoria do wyposażenia wnętrz.

– Nanu-Nana to marka, która już od ponad pięciu dekad obecna jest na europejskim rynku. Także w Polsce brand dynamicznie rozwija swoją sieć, lokując sklepy w popularnych galeriach i centrach handlowych w całym kraju – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

– Teraz do tego grona dołącza także Galeria Północna. Cieszymy się, że brand stawiający w swoim rozwoju na atrakcyjne biznesowo lokalizacje w największych miastach docenił także potencjał leasingowy Północnej, w tym chłonny oraz poszerzający się rynek konsumencki – dodaje.

Sklep, który powstanie w galerii, będzie jednym z pierwszych w Warszawie należących do sieci. Lokal będzie miał powierzchnię 163 m kw. W jego ofercie klienci znajdą zarówno pomysły na prezent dla całej rodziny oraz gadżety urodzinowe, jak również różnego rodzaju akcesoria i modne dekoracje do dom, tym samym wzmacniając te kategorie.

– Otwarcie sklepów w Warszawie jest odpowiedzią na liczne zapytania naszych klientów za pośrednictwem Instagrama i TikToka. Klienci wielokrotnie wyrażali zainteresowanie możliwością dokonywania zakupów w stolicy. Po długotrwałych analizach jesteśmy przekonani, że wybór także Galerii Północnej jest trafiony. Wierzymy, że nasz nowy sklep spełni oczekiwania klientów i stanie się popularnym miejscem zakupów – mówi Martin Paprotny, Prezes Zarządu PaRo Prezenty Sp. z o.o.

Marka Nanu-Nana na polskim rynku obecna jest od 2006 roku. Jej korzenie jednak sięgają 1972 roku, kiedy to w Niemczech powstał pierwszy sklep pod tym szyldem.

– Za nowym najemcą stoi brand z tradycjami, a do tego oferujący jakościowe produkty od sprawdzonych dostawców, które idealnie wpasowują się w przyjazny rodzinom asortyment Północnej. Jesteśmy przekonani, że będzie to udany debiut, a sam sklep stanie się popularną destynacją zakupową – mówi Katarzyna Żuchowska.

– Realizując strategię leasingową, koncentrujemy się dziś na wprowadzaniu do Północnej marek, które współgrają z oczekiwaniami lokalnego rynku, ale także z kierunkiem, w jakim rozwija się sam obiekt. Zależy nam bowiem na tym, aby klient znajdował u nas zróżnicowaną ofertę, która zaspokaja szerokie potrzeby zakupowe klientów z różnych pokoleń – dodaje.

Otwarcie Nanu-Nana planowane jest na 12 września tego roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.