Komunikaty PR

Nanu-Nana zadebiutuje w Galerii Północnej

2024-07-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Galeria Północna rozwija swoją ofertę handlową. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowę najmu z międzynarodową siecią sklepów Nanu-Nana, która oferuje m.in. artykuły prezentowe oraz akcesoria do wyposażenia wnętrz.

– Nanu-Nana to marka, która już od ponad pięciu dekad obecna jest na europejskim rynku. Także w Polsce brand dynamicznie rozwija swoją sieć, lokując sklepy w popularnych galeriach i centrach handlowych w całym kraju – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

– Teraz do tego grona dołącza także Galeria Północna. Cieszymy się, że brand stawiający w swoim rozwoju na atrakcyjne biznesowo lokalizacje w największych miastach docenił także potencjał leasingowy Północnej, w tym chłonny oraz poszerzający się rynek konsumencki – dodaje.

Sklep, który powstanie w galerii, będzie jednym z pierwszych w Warszawie należących do sieci. Lokal będzie miał powierzchnię 163 m kw. W jego ofercie klienci znajdą zarówno pomysły na prezent dla całej rodziny oraz gadżety urodzinowe, jak również różnego rodzaju akcesoria i modne dekoracje do dom, tym samym wzmacniając te kategorie.

– Otwarcie sklepów w Warszawie jest odpowiedzią na liczne zapytania naszych klientów za pośrednictwem Instagrama i TikToka. Klienci wielokrotnie wyrażali zainteresowanie możliwością dokonywania zakupów w stolicy. Po długotrwałych analizach jesteśmy przekonani, że wybór także Galerii Północnej jest trafiony. Wierzymy, że nasz nowy sklep spełni oczekiwania klientów i stanie się popularnym miejscem zakupów – mówi Martin Paprotny, Prezes Zarządu PaRo Prezenty Sp. z o.o.

Marka Nanu-Nana na polskim rynku obecna jest od 2006 roku. Jej korzenie jednak sięgają 1972 roku, kiedy to w Niemczech powstał pierwszy sklep pod tym szyldem.

– Za nowym najemcą stoi brand z tradycjami, a do tego oferujący jakościowe produkty od sprawdzonych dostawców, które idealnie wpasowują się w przyjazny rodzinom asortyment Północnej. Jesteśmy przekonani, że będzie to udany debiut, a sam sklep stanie się popularną destynacją zakupową – mówi Katarzyna Żuchowska.

– Realizując strategię leasingową, koncentrujemy się dziś na wprowadzaniu do Północnej marek, które współgrają z oczekiwaniami lokalnego rynku, ale także z kierunkiem, w jakim rozwija się sam obiekt. Zależy nam bowiem na tym, aby klient znajdował u nas zróżnicowaną ofertę, która zaspokaja szerokie potrzeby zakupowe klientów z różnych pokoleń – dodaje.

Otwarcie Nanu-Nana planowane jest na 12 września tego roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.