Komunikaty PR

Naturalnie bliżej konsumenta

2021-01-19  |  12:00
Biuro prasowe

W komunikacji marketingowej marek spożywczych, efektywnym narzędziem, przyciągającym świadomą uwagę konsumenta, jest inspirujący, angażujący content kulinarny. Bonduelle – warzywny ekspert od pokoleń, działa na tym polu bardzo aktywnie, prowadząc i rozwijając serwis Warzywne Inspiracje, pełen porad i przepisów, które są praktyczną pomocą dla wszystkich gotujących w domu. W serwisie jest już dostępnych ponad 1000 przepisów, a jego formuła została odświeżona. 

Skuteczna strategia komunikacji musi uwzględniać aktualne i naturalne potrzeby odbiorców. W przypadku produktów spożywczych, taką potrzebą jest atrakcyjny content kulinarny. Większość Polaków regularnie gotuje w domu, z czego wynika ogromne zapotrzebowanie na proste i różnorodne przepisy. Jak podaje agencja Lafudu, ponad 90% gotujących osób świadomie poszukuje inspiracji w Internecie. W samej tylko wyszukiwarce Google miesięczna, średnia liczba zapytań polskich internautów o pomysły na dania osiąga co najmniej 40 milionów. – Nasza marka jest zawsze blisko konsumentów, dlatego dostarczamy im treści, których sami aktywnie poszukują ­­­– mówi Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska. – Serwis Warzywne Inspiracje stanowi użyteczną pomoc, przydatną dla każdego, kto podejmuje się domowego gotowania. To content o dużej wartości dla odbiorców, gdyż ściśle odpowiada ich naturalnym oczekiwaniom. Ma formę angażującą, inspirującą. Produkty są tu umieszczone w praktycznym kontekście, z pomysłem i określonym sposobem użycia.

Nowa odsłona serwisu

Serwis Warzywne Inspiracje jest prowadzony przez Bonduelle we współpracy ze stałym gronem blogerów kulinarnych. Jest odwiedzany ponad 3 mln razy w ciągu roku.-  Wielką satysfakcję daje nam rosnąca popularność serwisu, jak również przekroczenie magicznej liczby tysiąca przepisów w nim zamieszczonych – podkreśla Anna Telakowiec. Przepisy z serwisu wspierają komunikację marki w innych kanałach digital: na Facebooku oraz w aplikacji przepisowej Fooder.

Teraz serwis jest dostępny w nowej odsłonie. Został odświeżony wizualnie, dodane też zostały kolejne sekcje, pozwalające prezentować dania w różnorodnych kontekstach. Stworzona również została sekcja z poradami, umożliwiająca prezentację treści edukacyjnych dla konsumentów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.