Nielsen ONE zaczyna działać globalnie
Transformacyjne, wieloplatformowe rozwiązanie do pomiaru widowni debiutuje w Danii
Nielsen, globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz, ogłosił wprowadzenie Nielsen ONE, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie, zaczynając od Nielsen ONE Content w Danii. Jest to pierwszy krok w globalnym wdrażaniu deduplikowanych, porównywalnych i kompleksowych pomiarów odbiorców na wszystkich platformach i kanałach. Czas wdrożenia i specyfika rozwiązania będą się różnić w zależności od rynku.
Nielsen ONE pozwala wydawcom i platformom dokładnie sprawdzić, kto co ogląda, aby dotrzeć do poszczególnych grup odbiorców, a nabywcom daje możliwość skutecznego planowania, optymalizacji i pomiaru kampanii. Dzięki agregacji oglądalności we wszystkich kanałach dystrybucji, Nielsen ONE Content zapewni branży głębsze zrozumienie wartości treści, co przełoży się na strategie rozwoju treści, planowanie mediów i ostatecznie umowy dotyczące dystrybucji treści. Nielsen ONE Ads oferuje unikalny obraz odbiorców na każdym etapie podróży medialnej: od tego, kto widział reklamę, po sposób, w jaki kampania została dostarczona odbiorcom i jakie działania podjęli odbiorcy w rezultacie tejże kampanii.
“Uruchomienie Nielsen ONE Content and Ads na całym świecie pomoże nam tworzyć lepszą przyszłość mediów i jest prawdziwą transformacją w kierunku osiągnięcia deduplikowanych cross-mediowych pomiarów", mówi Deirdre Thomas, Chief Product Officer, Nielsen Audience Measurement. "Uruchomienie Nielsen ONE Content w Danii jest ważnym punktem zwrotnym dla branży i przyszłości pomiaru odbiorców na różnych platformach i urządzeniach w celu zapewnienia deduplikowanych danych. Dania zawsze była dla nas pionierskim rynkiem, jeśli chodzi o pomiar oglądalności, a uruchomienie Nielsen ONE jest tego kolejnym dowodem".
Nielsen skupi się na trzech głównych obszarach, dostarczając cross-mediowe pomiary na całym świecie.
- Wieloplatformowość: Przestrzegając rygorystycznych standardów pomiarowych i współpracując ściśle z odpowiednimi podmiotami branżowymi, Nielsen ONE umożliwia porównywalność na wszystkich platformach, dzięki czemu nasi klienci otrzymają kompleksowy wgląd w swoich odbiorców.
- Zasięg: Korzystanie z najlepszych danych dostępnych na każdym rynku* w celu zapewnienia trafnie zmierzonego zasięgu na wszystkich urządzeniach, platformach i serwisach. Nielsen będzie nadal rozszerzał swój pomiar dzięki bezpośredniej integracji z wydawcami cyfrowymi i usługami streamingowymi.
- Jakość: Nielsen będzie stale podnosił jakość swoich produktów pomiarowych, aby rzetelnie odzwierciedlały dzisiejsze nawyki oglądania na różnych urządzeniach. Wykorzystując system Nielsen ID, który obejmuje rozwiązania panelowe, dane identyfikacyjne stron trzecich i bezpośrednią integrację wydawców, Nielsen ONE zapewnia branży dokładne zrozumienie zachowań na poziomie osób.
Globalna dostępność tych rozwiązań będzie się różnić, a możliwość deduplikacji na komputerach, urządzeniach mobilnych, Linear TV i Connected TV (CTV) będzie oparta na dostępności danych na poziomie rynku. Nielsen ONE Ads jest dostępny od 26 września na następujących rynkach: Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Włochy, Japonia, Meksyk, Norwegia, Filipiny, Polska, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Tajlandia i Wielka Brytania.
*Nielsen ma dostęp do różnych zestawów danych na różnych rynkach oraz relacje z Joint Industry Committees (JICs) i platformami cyfrowymi.
O Nielsen
Nielsen kształtuje światowe media i treści jako globalny lider w dziedzinie pomiarów widowni, danych i analiz. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań na wszystkich kanałach i platformach, zapewniamy naszym klientom niezależne i praktyczne informacje, dzięki którym mogą łączyć się i angażować swoich odbiorców - teraz i w przyszłości. Nielsen działa na całym świecie w ponad 55 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nielsen.com i w mediach społecznościowych (Twitter, LinkedIn, Facebook i Instagram).
Kontakt dla mediów:
Ben Gold
Communications Director, EMEA
Nielsen
ben.gold@nielsen.com

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.