4 tys. mkw. biur dla MMC w trzech miastach
Centrum usług wspólnych oraz biura firm wchodzących w skład Marsh McLennan (MMC) działają m.in. w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. W procesie relokacji oraz przedłużenia umów najmu powierzchni biurowej w tych miastach, MMC skorzystało z doradztwa REINA Company.
Marsh McLennan to globalna firma oferująca usługi i rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem, strategii biznesowych oraz kapitału ludzkiego. Jej pracownicy w Polsce korzystają obecnie z powierzchni biurowych m.in. w budynku Proximo w Warszawie (należącym do Reico), Renaissance Business Centre we Wrocławiu (Archicom) oraz budynku przy ulicy Szlak 67 w centrum Krakowa.
Podczas niedawnych negocjacji związanych z relokacją (Wrocław) oraz przedłużeniem umów najmu powierzchni biurowej (Warszawa i Kraków), firmie MMC doradzała REINA Company.
- - -
O REINA Company
REINA Company to zespół wszechstronnych doradców działających na rynku nieruchomości biurowych. Specjalnością firmy jest oparta na najwyższych standardach reprezentacja najemców biur w Warszawie i miastach regionalnych. Oprócz doradztwa transakcyjnego, oferuje usługi w zakresie realizacji przestrzeni pracy w formule Design & Build, a także doradztwa prawnego, certyfikacji ekologicznych czy rozwiązań technologicznych dla budynków biurowych. Założycielem REINA Company jest Robert Z. Karniewski, manager i ekspert, który od dwóch i pół dekady uczestniczy w kształtowaniu profesjonalnego rynku nieruchomości w Polsce.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.