Komunikaty PR

Acciona wraz z partnerami inicjują nową tradycję charytatywnej wiechy

2020-12-09  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

ACCIONA Nieruchomości, deweloper realizujący nowo powstające osiedle U-City Residence wraz z generalnym wykonawcą Grupą Kapitałową F.B.I TASBUD oraz studiem architektonicznym Kuryłowicz & Associates, autorem projektu osiedla, wspierają Powiślańską Fundację Społeczną. Przekazanie środków finansowych oraz podarunków od pracowników firm to kolejny element działań CSR zainicjowanych podczas wiechy osiedla U-City Residence. To niestandardowa, pierwsza taka w Polsce wiecha, która świętuje ukończenie budowy konstrukcji inwestycji akcją charytatywną.

Na początku grudnia, przedstawiciele dewelopera, wykonawcy oraz studia architektonicznego przekazali na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej wsparcie finansowe. Dodatkowo, pracownicy ACCIONA i F.B.I TASBUD przeprowadzili zbiórkę darów, tj. produkty spożywcze, gry i zabawki, książki, materiały edukacyjne oraz szkolne przybory, które trafiły do podopiecznych Fundacji – dzieci z najuboższych rodzin.

 „Działalność biznesowa jest ważnym motorem napędowym dla wielu obszarów codziennego życia i może stanowić przyczynek do zmian. Wspieramy zrównoważony model biznesowy, który ma na celu wzrost gospodarczy, postęp społeczny i równowagę środowiskową w celu poprawy życia obecnych i przyszłych pokoleń. Budownictwo to bardzo wymagający i odpowiedzialny biznes, który nie wyklucza wrażliwości. Budujemy domy, najważniejsze miejsce w życiu każdego z nas, dla ludzi. Przyświeca nam motto Business as unusual, czyli prowadzenie działalności w niestandardowy sposób, stąd pomysł na przeprowadzenie nietypowej wiechy, powiązanej z akcją charytatywną. W szczególnym dla nas wszystkich czasie pandemii uważamy, że należy wesprzeć tych, którzy w kryzysach cierpią najbardziej. To pierwszy raz, gdy połączyliśmy budowlane święto z pomocą potrzebującym, ale na pewno nie ostatni” powiedziała Katarzyna Unold, Dyrektor Zarządzająca ACCIONA.

Uroczystość zawieszenia wiechy to święto pracowników realizujących daną inwestycję. Deweloper jako inicjator powiązał wiechę z akcją charytatywną i zaprosił do niej generalnego wykonawcę oraz studio architektoniczne. Projekt ma duży potencjał, jeśli chodzi o zmianę koncepcji tradycji wiechy w Polsce. Wiele firm z sektora budowlanego prowadzi działalność charytatywną, ale rzadko się zdarza by firmy łączyły siły, a w tym przypadku siły połączyły aż trzy odrębne podmioty, by pomagać innym. Przez partnerstwa w akcjach charytatywnych działania tego rodzaju nie tylko przynoszą organizacjom charytatywnym więcej wsparcia, ale także są często bardziej efektywne.

Bez wahania przyjęliśmy zaproszenie ze strony ACCIONA do podjęcia wspólnej inicjatywy o charakterze charytatywnym. Doceniamy rozszerzenie naszej współpracy także o ten aspekt, gdzie działania CSR-owe dla naszej Grupy zawsze miały i mają bardzo ważne znaczenie. Razem możemy więcej, w jedności siła. Mocno wierzymy, że pomoc dzieciom i rodzinom to inwestycja w przyszłość, szczególnie w tych niepewnych i trudnych dla wielu rodzin czasach”powiedział dr inż. Andrzej Czapczuk, Wice Prezes Grupy F.B.I. TASBUD.

Uważamy, że kluczem w naszym działaniu w przestrzeni jest odpowiedzialność, także ta społeczna, dlatego ochoczo dołączyliśmy do projektu wsparcia Powiślańskiej Fundacji Społecznej”dodał Marek Kuryłowicz Prezes Zarządu Kuryłowicz & Associates.

Powiślańska Fundacja Społeczna działa na rzecz potrzebujących dzieci i ich rodzin. Psychologowie oraz terapeuci fundacji pracują z dziećmi i rodzinami mającymi poważne problemy życiowe z powodu bezrobocia, biedy, chorób, trudności wychowawczych. Misją Fundacji jest niesienie pomocy dzieciom i ich rodzinom. Fundacja pomogła już ponad 2000 podopiecznych.

„Trudna sytuacja naszych podopiecznych i ich rodzin, często pogorszyła się jeszcze w wyniku kryzysu wywołanego koronawirusem. Wskutek pandemii wiele osób straciło pracę i wciąż obawia się o jej utratę, wszyscy odczuwamy większy stres, niepewność i brak poczucia bezpieczeństwa. Dlatego tak ważne jest wsparcie i pomoc, które otrzymaliśmy od darczyńców. Środki finansowe pozwolą nam na dalszą realizację naszych działań statutowych, m.in. na prowadzenie świetlic socjoterapeutycznych. A przekazane podarunki przydadzą się by kontynuować działania edukacyjne dla naszych podopiecznych. Warto pomagać i za otrzymane wsparcie serdecznie dziękujemy”powiedziała Anna Gierałtowska, Prezes Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

ACCIONA Nieruchomości inicjator akcji charytatywnej, grupa kapitałowa F.B.I. TASBUD oraz pracownia Kuryłowicz & Associates jako firmy odpowiedzialne społecznie, zdecydowały się razem wesprzeć Fundację, widząc ogrom pracy, jaką organizacja wkłada w budowanie lepszego jutra dla rodzin dotkniętych problemami, biedą i bezrobociem. W tych trudnych czasach ważne jest nie tylko z tworzenie przyjaznych, innowacyjnych osiedli mieszkaniowych, ale także wspieranie lokalnych społeczności.

Dla nas pomaganie w ten sposób jest kluczowe, ponieważ tak jak budujemy mieszkania dla naszych Klientów, pracujemy równie ciężko, by budować lepsze jutro. Mieszkanie to dom a dom to ludzie, rodzina. Gdy usłyszeliśmy o Fundacji oraz pracy, jaką wykonują, od razu chcieliśmy zaangażować się w ich wsparcie. Tak jak celem wiechy jest zagwarantowanie nieruchomości oraz jej mieszkańcom dobrego życia i opieki przez siły natury, tak celem ACCIONA jest polepszanie jakości życia ludzi, nie tylko poprzez tworzenie przyjaznych osiedli mieszkaniowych, ale także poprzez wspieranie lokalnych społeczności”dodała na koniec Unold.

U-City Residence to osiedle o pięknej niskiej zabudowie powstające w willowej części Ursusa. W skład osiedla wchodzi 165 mieszkań z tarasami, loggiami lub ogrodami o metrażach od 34 do 140 m2. Budowa osiedla rozpoczęła się w czwartym kwartale 2019 roku. Pomimo epidemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wprowadzonych wiosną i jesienią br. ograniczeń, prace budowlane są realizowane zgodnie z harmonogramem. Oddanie do użytkowania jest planowane na trzeci kwartał 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.