Komunikaty PR

Łączą nas wartości: Mateusz Kusznierewicz ambasadorem inwestycji Sol Marina

2020-07-14  |  13:00

Dekpol Deweloper podpisał umowę współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich żeglarzy został Ambasadorem inwestycji Sol Marina realizowanej w Gdańsku Sobieszewie. Sportowca i Spółkę połączyły wspólne wartości. W ramach kampanii „Odkryj nowe możliwości” chcą pokazać Polakom jak wykorzystać potencjał nowej rzeczywistości związanej z pandemią COVID-19 do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. Zawarta dziś umowa obejmuje również wspólne plany biznesowe. Firma Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz zajmie się organizacją szkoleń, eventów i regat na terenie inwestycji oraz opieką i serwisem jachtów zacumowanych w Sol Marina.

 

- Wartości, które reprezentuje Mateusz Kusznierewicz są wpisane w DNA naszej firmy i inwestycji Sol Marina. Są to pasja, zaangażowanie, konsekwencja i ciężka praca, dzięki którym można zrealizować nawet najbardziej ambitne cele – powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Zarządu Dekpol Deweloper.

– Są ludzie, w przypadku których słowo „mistrz” można odmienić przez wszystkie przypadki. Nie inaczej jest w przypadku Mateusza Kusznierewicza. Wyróżnia go wyjątkowa charyzma i wybitne osiągnięcia, nie tylko w świecie sportu, ale i w biznesie. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Mateusz Kusznierewicz powinien zostać twarzą naszej inwestycji. Realizujemy ją z myślą o osobach, które tak jak on mają pasję i marzenia, które chcą i potrafią je zrealizować – dodał Dariusz Radtke, Dyrektor Marketingu Grupy Dekpol.

Sol Marina to jedyna taka marina budowana obecnie nad Zatoką Gdańską. W ofercie są dostępne ekskluzywne apartamenty z prywatnymi miejscami do cumowania jachtu lub łodzi motorowodnej. Do dyspozycji mieszkańców będą też wyjątkowe udogodnienia, m.in. basen, sauny - sucha i mokra, sala fitness, restauracja, sala zabaw dla dzieci oraz sala bankietowa i przede wszystkim własny kapitanat oraz w pełni wyposażone nabrzeże.

- Większość czasu żegluję za granicą. Mam więc świetny pogląd na to, jak wygląda infrastruktura żeglarska w Polsce, a jak na świecie. W mojej ocenie w tym zakresie nie dogoniliśmy jeszcze Zachodu. Na szczęście infrastruktura cały czas prężnie się rozwija. Najlepszym dowodem na to jest Sol Marina – pierwsza tego typu prywatna marina na polskim wybrzeżu. Gdybym miał kiedyś wybudować swoją własną marinę byłaby do niej podobna. Dlatego zdecydowałem się na współpracę z Dekpol Deweloper i pełnienie roli Ambasadora tego wyjątkowego projektu – powiedział  Mateusz Kusznierewicz.

Jednocześnie powołano nową firmę Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz. Na terenie inwestycji Sol Marina będzie oferowany szeroki wachlarz szkoleń i usług związanych z kompleksową opieką nad jachtami i łodziami motorowymi, w tym serwis, doposażenia,  rezerwację miejsc w innych marinach czy zimowanie łodzi.

Współpraca Mateusza Kusznierewicza z Dekpol Deweloper obejmuje również realizację wspólnych wydarzeń, w tym pikników i regat żeglarskich. Sportowiec i Spółka wspólnie zrealizują też kampanię „Odkryj nowe możliwości”. Jej celem jest pokazanie jak pozytywnie spojrzeć na zmiany wynikające z globalnej pandemii COVID-19 i wykorzystać ich potencjał do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. - Work-life balance, żeglarski styl życia, nieznane zakątki Zatoki Gdańskiej, to tylko niektóre z tematów, które poruszymy w ramach kampanii – zapowiedział Dariusz Radtke.

Kampania będzie realizowana przede wszystkim w Internecie, między innymi w mediach społecznościowych (Facebooku i Instagramie) na profilach inwestycji Sol Marina i Mateusza Kusznierewicza.

Sol Marina realizowana jest etapowo. W I etapie, który zostanie oddany do użytku już w przyszłym roku, powstaną 92 apartamenty o powierzchni od 41 do 89 mkw. W II i III etapie powstanie odpowiednio 98 i 118 apartamentów oraz Hotel Sol Marina by Grano z 130 pokojami.

Sol Marina to niejedyna inwestycja planowana przez Dekpol Deweloper w unikalnej lokalizacji Gdańska - Sobieszewie. Spółka planuje tu realizację kolejnych projektów. Będą to m.in. dwie kameralne nieruchomości Lazur Park i Villa Neptun, które trafią do sprzedaży już w bieżącym roku.

 

***

 

Więcej informacji na stronie:

www.solmarina.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.