Komunikaty PR

Łączą nas wartości: Mateusz Kusznierewicz ambasadorem inwestycji Sol Marina

2020-07-14  |  13:00

Dekpol Deweloper podpisał umowę współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich żeglarzy został Ambasadorem inwestycji Sol Marina realizowanej w Gdańsku Sobieszewie. Sportowca i Spółkę połączyły wspólne wartości. W ramach kampanii „Odkryj nowe możliwości” chcą pokazać Polakom jak wykorzystać potencjał nowej rzeczywistości związanej z pandemią COVID-19 do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. Zawarta dziś umowa obejmuje również wspólne plany biznesowe. Firma Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz zajmie się organizacją szkoleń, eventów i regat na terenie inwestycji oraz opieką i serwisem jachtów zacumowanych w Sol Marina.

 

- Wartości, które reprezentuje Mateusz Kusznierewicz są wpisane w DNA naszej firmy i inwestycji Sol Marina. Są to pasja, zaangażowanie, konsekwencja i ciężka praca, dzięki którym można zrealizować nawet najbardziej ambitne cele – powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Zarządu Dekpol Deweloper.

– Są ludzie, w przypadku których słowo „mistrz” można odmienić przez wszystkie przypadki. Nie inaczej jest w przypadku Mateusza Kusznierewicza. Wyróżnia go wyjątkowa charyzma i wybitne osiągnięcia, nie tylko w świecie sportu, ale i w biznesie. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Mateusz Kusznierewicz powinien zostać twarzą naszej inwestycji. Realizujemy ją z myślą o osobach, które tak jak on mają pasję i marzenia, które chcą i potrafią je zrealizować – dodał Dariusz Radtke, Dyrektor Marketingu Grupy Dekpol.

Sol Marina to jedyna taka marina budowana obecnie nad Zatoką Gdańską. W ofercie są dostępne ekskluzywne apartamenty z prywatnymi miejscami do cumowania jachtu lub łodzi motorowodnej. Do dyspozycji mieszkańców będą też wyjątkowe udogodnienia, m.in. basen, sauny - sucha i mokra, sala fitness, restauracja, sala zabaw dla dzieci oraz sala bankietowa i przede wszystkim własny kapitanat oraz w pełni wyposażone nabrzeże.

- Większość czasu żegluję za granicą. Mam więc świetny pogląd na to, jak wygląda infrastruktura żeglarska w Polsce, a jak na świecie. W mojej ocenie w tym zakresie nie dogoniliśmy jeszcze Zachodu. Na szczęście infrastruktura cały czas prężnie się rozwija. Najlepszym dowodem na to jest Sol Marina – pierwsza tego typu prywatna marina na polskim wybrzeżu. Gdybym miał kiedyś wybudować swoją własną marinę byłaby do niej podobna. Dlatego zdecydowałem się na współpracę z Dekpol Deweloper i pełnienie roli Ambasadora tego wyjątkowego projektu – powiedział  Mateusz Kusznierewicz.

Jednocześnie powołano nową firmę Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz. Na terenie inwestycji Sol Marina będzie oferowany szeroki wachlarz szkoleń i usług związanych z kompleksową opieką nad jachtami i łodziami motorowymi, w tym serwis, doposażenia,  rezerwację miejsc w innych marinach czy zimowanie łodzi.

Współpraca Mateusza Kusznierewicza z Dekpol Deweloper obejmuje również realizację wspólnych wydarzeń, w tym pikników i regat żeglarskich. Sportowiec i Spółka wspólnie zrealizują też kampanię „Odkryj nowe możliwości”. Jej celem jest pokazanie jak pozytywnie spojrzeć na zmiany wynikające z globalnej pandemii COVID-19 i wykorzystać ich potencjał do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. - Work-life balance, żeglarski styl życia, nieznane zakątki Zatoki Gdańskiej, to tylko niektóre z tematów, które poruszymy w ramach kampanii – zapowiedział Dariusz Radtke.

Kampania będzie realizowana przede wszystkim w Internecie, między innymi w mediach społecznościowych (Facebooku i Instagramie) na profilach inwestycji Sol Marina i Mateusza Kusznierewicza.

Sol Marina realizowana jest etapowo. W I etapie, który zostanie oddany do użytku już w przyszłym roku, powstaną 92 apartamenty o powierzchni od 41 do 89 mkw. W II i III etapie powstanie odpowiednio 98 i 118 apartamentów oraz Hotel Sol Marina by Grano z 130 pokojami.

Sol Marina to niejedyna inwestycja planowana przez Dekpol Deweloper w unikalnej lokalizacji Gdańska - Sobieszewie. Spółka planuje tu realizację kolejnych projektów. Będą to m.in. dwie kameralne nieruchomości Lazur Park i Villa Neptun, które trafią do sprzedaży już w bieżącym roku.

 

***

 

Więcej informacji na stronie:

www.solmarina.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.