Agencja kreatywna ABC4Brands najemcą The Park Warsaw
Nowoczesny kampus biurowy The Park Warsaw poszerza listę najemców. Do ich grona dołączyła agencja reklamowa ABC4Brands, która zajmie ponad 500 mkw. powierzchni w budynku B1. To pierwsza tego typu firma z branży kreatywnej, która wynajmie przestrzeń biurową w warszawskim kompleksie zarządzanym przez White Star Real Estate.
ABC4Brands to polska agencja marketingowa, która od 25 lat zdobywa uznanie branży reklamowej. Wraz z rozwojem marki, firma zdecydowała się przenieść swoje biuro do kompleksu The Park Warsaw, gdzie zajmie ponad 500 mkw. powierzchni.
The Park Warsaw to nie tylko nowoczesny kompleks biurowy, to także inspirująca przestrzeń, która pobudza wyobraźnię i motywuje do działania. Dzięki profesjonalnej obsłudze i elastyczności White Star Real Estate znaleźliśmy tu idealne miejsce dla naszej firmy. Jestem przekonany, że The Park Warsaw będzie sprzyjał naszej kreatywności i efektywności, a także wesprze rozwój naszej agencji i wzmocni jej pozycję na rynku – mówi Tomasz Frątczak, CEO ABC4Brands.
Przeniesienie biura ABC4Brands do The Park Warsaw zaplanowane jest na IV kwartał 2023 roku.
Powitanie w gronie najemców agencji kreatywnej ABC4Brands to kolejny ważny krok również w rozwoju naszego nowoczesnego kampusu biurowego. ABC4Brands jest bowiem pierwszą firmą z branży reklamowej, która wybrała The Park Warsaw na swoją przestrzeń biurową. Jesteśmy pewni, że współpraca przyniesie wzajemne korzyści i razem będziemy tworzyć innowacyjne środowisko biznesowe nie tylko w zakresie employer brandingu – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.
The Park Warsaw to nowoczesny kampus biurowy zlokalizowany na warszawskich Włochach. Inwestycja docelowo będzie się składać z 12 budynków biurowych klasy A. Unikatowa architektura otoczona bujną zielenią oraz liczne udogodnienia sprzyjają tworzeniu komfortowych warunków pracy. Kompleks zarządzany przez White Star Real Estate został zrealizowany zgodnie ze strategią zarządcy, której głównym założeniem jest najwyższej jakości budownictwo i projektowanie zgodne z certyfikacją BREEAM.
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/677-bgk,w_274,_small.jpg)
Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój
Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lichthund-gielda-foto,w_133,r_png,_small.png)
Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.