Komunikaty PR

Agencja nieruchomości Nowodworski Estates świętuje swoje 9. urodziny!

2020-10-08  |  15:37

Początek października to szczególny czas dla Nowodworski Estates. Dokładnie 9 lat temu powstała agencja nieruchomości, która dzisiaj jest uznawana za krajowego lidera pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Droga od małego start upu do prestiżowej nagrody Otodom dla najlepszej agencji nieruchomości w Polsce to ciężka praca, mnóstwo zaangażowania i jeszcze więcej motywacji, aby zmieniać rynek nieruchomości. Urodziny to świetny czas na podsumowania. Oto 9 lat Nowodworski Estates w pigułce.

Od 2011 roku Nowodworski Estates pnie się coraz wyżej z wynikami sprzedaży, z roku na rok bijąc kolejne rekordy. Firma rozpoczęła swoją działalność w studenckim pokoju, gdzie Adam Nowodworski postanowił połączyć swoją pasję do nieruchomości z życiem zawodowym. Tak powstała agencja Nowodworski Estates, która od samego początku postawiła sobie za cel zmianę standardów polskiego rynku i zaproponowanie jego uczestnikom zupełnie nowego podejścia do pośrednictwa. Wkrótce, z jednoosobowej działalności rozwinęła się w kilkunastoosobową firmę. Dziś, po dziewięciu latach, posiada 8 oddziałów w 5 największych miastach Polski, a jej zespół tworzy 220 specjalistów, którzy każdego dnia oferują oraz udoskonalają usługi kupna, sprzedaży, wynajmu i zarządzania najmem nieruchomości, a także wspierają klientów w finansowaniu zakupu i projektowaniu wnętrz. Agenci dokonują miesięcznie ponad 400 transakcji, a 1600 nieruchomości znajduje się obecnie pod ich opieką w ramach usługi zarządzania najmem. Dzięki unikalnej ofercie i innowacji stale wprowadzanych na rynek nieruchomości, działania agencji daleko wykraczają poza zakres tradycyjnego pośrednictwa.

Ostatnie lata to okres ekspansji agencji Nowodworski Estates, która otworzyła wiele nowych oddziałów. Pierwsza oficjalna siedziba firmy powstała w Krakowie w roku 2012 i ostatecznie, po kilku zmianach lokalizacji w ostatnich latach, znajduje się w Loft Parku przy ul. Żółkiewskiego 17a, a obecnie w stolicy Małopolski funkcjonują łącznie trzy oddziały. W 2014 r. zasięg działalności firmy rozszerzył się o siedzibę we Wrocławiu, a w 2015 - w Gliwicach. Od 2016 r. równolegle funkcjonuje także druga marka, Private House Brokers. Jest to agencja, która skupia się głównie na nieruchomościach luksusowych, dla jeszcze bardziej wymagających klientów. W 2018 r. firma powiększyła się o pierwszy oddział w Warszawie, w 2019 - w Gdańsku, a w 2020 - drugi oddział w stolicy. W niedalekiej przyszłości agencja ma również w planach dalszą ekspansję w pozostałych większych miastach Polski, m.in. w Katowicach i Poznaniu.

Wypracowany przez agencję system współpracy zarówno z agentami, zespołem Back Office, jak i podwykonawcami sprawia, że działa ona prężnie w ramach 8 oddziałów w całej Polsce. Od kilku lat w Nowodworski Estates funkcjonuje dedykowany system CRM, nowoczesne narzędzie obsługi sprzedaży, które przeniosło pracę z klientami w nową erę. Od ubiegłego roku agenci nieruchomości w firmie działają na podstawie umów na wyłączność, co znacząco przyspiesza proces transakcyjny i pozwala uwolnić pełen potencjał oferty. Idąc dalej za nowymi rozwiązaniami wdrażanymi w firmie, od przyszłego roku wprowadzony będzie system usprawniający obsługę Contact Center na wszystkich ścieżkach komunikacji z klientami.

W ciągu ostatnich lat firma przeszła kompleksowy rebranding, uruchomiła także swoją stronę internetową w nowej, odświeżonej odsłonie oraz wprowadziła szereg udogodnień systemowych i dotyczących metodyki zarządzania pracą. Nowodworski Estates jest jedyną agencją na polskim rynku, której zespół pracuje, stosując metodyki zwinne, znane głównie z zastosowań w środowiskach IT. Tegoroczna implementacja SCRUM w zespole Back Office zwiększyła jego wydajność o kilkadziesiąt procent. Firma jest także na etapie rekrutacji dyrektorów oddziałów w kolejnych miastach oraz zespołu do nowopowstałego Działu Projektowania Wnętrz, którego usługi już niedługo zostaną zaprezentowane w ofercie. Ponadto w planach jest zastosowanie dodatkowych udogodnień związanych z digitalizacją dokumentacji, która ułatwi zarówno agentom, jak i klientom proces transakcyjny.

Wartości sprzedanych przez agencję nieruchomości rosną z roku na rok. W tym roku, pomimo pandemii obroty nie spadły, wręcz przeciwnie. Firma wciąż bardzo prężnie się rozwija, a dzięki szybkiej reakcji i błyskawicznej adaptacji do sytuacji panującej na rynku, udało się jej bardzo skutecznie funkcjonować w trakcie najgorszych miesięcy kryzysu gospodarczego i lockdown’u.

Dzięki zaangażowaniu całego zespołu agencja Nowodrowski Estates w 2020 r. z powodzeniem się rozwija, wdraża nowe, innowacyjne rozwiązania, otrzymuje wyróżnienia i uzyskuje jedne z najlepszych wyników w historii firmy. Wszystkie wprowadzane zmiany i udoskonalenia stanowią realną wartość dla klientów, którzy doceniają zupełnie nowe podejście i standard obsługi.

Życzenia Nowodworski Estates na przyszłoroczny jubileusz 10-lecia agencji? Jeszcze więcej innowacji, nowatorskiego podejścia oraz motywacji do tworzenia trendów i zmiany na polskim rynku nieruchomości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.