Komunikaty PR

Agencja nieruchomości Nowodworski Estates świętuje swoje 9. urodziny!

2020-10-08  |  15:37

Początek października to szczególny czas dla Nowodworski Estates. Dokładnie 9 lat temu powstała agencja nieruchomości, która dzisiaj jest uznawana za krajowego lidera pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Droga od małego start upu do prestiżowej nagrody Otodom dla najlepszej agencji nieruchomości w Polsce to ciężka praca, mnóstwo zaangażowania i jeszcze więcej motywacji, aby zmieniać rynek nieruchomości. Urodziny to świetny czas na podsumowania. Oto 9 lat Nowodworski Estates w pigułce.

Od 2011 roku Nowodworski Estates pnie się coraz wyżej z wynikami sprzedaży, z roku na rok bijąc kolejne rekordy. Firma rozpoczęła swoją działalność w studenckim pokoju, gdzie Adam Nowodworski postanowił połączyć swoją pasję do nieruchomości z życiem zawodowym. Tak powstała agencja Nowodworski Estates, która od samego początku postawiła sobie za cel zmianę standardów polskiego rynku i zaproponowanie jego uczestnikom zupełnie nowego podejścia do pośrednictwa. Wkrótce, z jednoosobowej działalności rozwinęła się w kilkunastoosobową firmę. Dziś, po dziewięciu latach, posiada 8 oddziałów w 5 największych miastach Polski, a jej zespół tworzy 220 specjalistów, którzy każdego dnia oferują oraz udoskonalają usługi kupna, sprzedaży, wynajmu i zarządzania najmem nieruchomości, a także wspierają klientów w finansowaniu zakupu i projektowaniu wnętrz. Agenci dokonują miesięcznie ponad 400 transakcji, a 1600 nieruchomości znajduje się obecnie pod ich opieką w ramach usługi zarządzania najmem. Dzięki unikalnej ofercie i innowacji stale wprowadzanych na rynek nieruchomości, działania agencji daleko wykraczają poza zakres tradycyjnego pośrednictwa.

Ostatnie lata to okres ekspansji agencji Nowodworski Estates, która otworzyła wiele nowych oddziałów. Pierwsza oficjalna siedziba firmy powstała w Krakowie w roku 2012 i ostatecznie, po kilku zmianach lokalizacji w ostatnich latach, znajduje się w Loft Parku przy ul. Żółkiewskiego 17a, a obecnie w stolicy Małopolski funkcjonują łącznie trzy oddziały. W 2014 r. zasięg działalności firmy rozszerzył się o siedzibę we Wrocławiu, a w 2015 - w Gliwicach. Od 2016 r. równolegle funkcjonuje także druga marka, Private House Brokers. Jest to agencja, która skupia się głównie na nieruchomościach luksusowych, dla jeszcze bardziej wymagających klientów. W 2018 r. firma powiększyła się o pierwszy oddział w Warszawie, w 2019 - w Gdańsku, a w 2020 - drugi oddział w stolicy. W niedalekiej przyszłości agencja ma również w planach dalszą ekspansję w pozostałych większych miastach Polski, m.in. w Katowicach i Poznaniu.

Wypracowany przez agencję system współpracy zarówno z agentami, zespołem Back Office, jak i podwykonawcami sprawia, że działa ona prężnie w ramach 8 oddziałów w całej Polsce. Od kilku lat w Nowodworski Estates funkcjonuje dedykowany system CRM, nowoczesne narzędzie obsługi sprzedaży, które przeniosło pracę z klientami w nową erę. Od ubiegłego roku agenci nieruchomości w firmie działają na podstawie umów na wyłączność, co znacząco przyspiesza proces transakcyjny i pozwala uwolnić pełen potencjał oferty. Idąc dalej za nowymi rozwiązaniami wdrażanymi w firmie, od przyszłego roku wprowadzony będzie system usprawniający obsługę Contact Center na wszystkich ścieżkach komunikacji z klientami.

W ciągu ostatnich lat firma przeszła kompleksowy rebranding, uruchomiła także swoją stronę internetową w nowej, odświeżonej odsłonie oraz wprowadziła szereg udogodnień systemowych i dotyczących metodyki zarządzania pracą. Nowodworski Estates jest jedyną agencją na polskim rynku, której zespół pracuje, stosując metodyki zwinne, znane głównie z zastosowań w środowiskach IT. Tegoroczna implementacja SCRUM w zespole Back Office zwiększyła jego wydajność o kilkadziesiąt procent. Firma jest także na etapie rekrutacji dyrektorów oddziałów w kolejnych miastach oraz zespołu do nowopowstałego Działu Projektowania Wnętrz, którego usługi już niedługo zostaną zaprezentowane w ofercie. Ponadto w planach jest zastosowanie dodatkowych udogodnień związanych z digitalizacją dokumentacji, która ułatwi zarówno agentom, jak i klientom proces transakcyjny.

Wartości sprzedanych przez agencję nieruchomości rosną z roku na rok. W tym roku, pomimo pandemii obroty nie spadły, wręcz przeciwnie. Firma wciąż bardzo prężnie się rozwija, a dzięki szybkiej reakcji i błyskawicznej adaptacji do sytuacji panującej na rynku, udało się jej bardzo skutecznie funkcjonować w trakcie najgorszych miesięcy kryzysu gospodarczego i lockdown’u.

Dzięki zaangażowaniu całego zespołu agencja Nowodrowski Estates w 2020 r. z powodzeniem się rozwija, wdraża nowe, innowacyjne rozwiązania, otrzymuje wyróżnienia i uzyskuje jedne z najlepszych wyników w historii firmy. Wszystkie wprowadzane zmiany i udoskonalenia stanowią realną wartość dla klientów, którzy doceniają zupełnie nowe podejście i standard obsługi.

Życzenia Nowodworski Estates na przyszłoroczny jubileusz 10-lecia agencji? Jeszcze więcej innowacji, nowatorskiego podejścia oraz motywacji do tworzenia trendów i zmiany na polskim rynku nieruchomości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości #nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi Biuro prasowe
2024-04-26 | 14:30

#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi

Link do zdjęć onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM4jc133ZQwXSEKldg?e=OhX42F   Wetransfer: https://we.tl/t-xlJ8N4rpMc    #nowehistorie w relacjach
Nieruchomości Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
2024-04-26 | 14:00

Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania

Wydłużający się czas wykańczania nieruchomości, przekroczenie założonego budżetu, rosnące ceny materiałów i stres to najczęstsze problemy, z którymi mierzyli się
Nieruchomości Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024-04-26 | 13:30

Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie

Atrakcyjność Polski dla studentów zagranicznych stale rośnie. Wysoko wykwalifikowana kadra wykładowców, stosunkowo niskie koszty utrzymania oraz bardzo konkurencyjny koszt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.