Komunikaty PR

Anna Maria Porowska jedną z ekspertek na International Property Show w Dubaju

2024-03-18  |  01:00
Biuro prasowe

Jedyną Polką, która dzieliła się swoimi kompetencjami podczas panelu była Anna Maria Porowska.

Anna Maria Porowska w panelu „Telewizja i nieruchomości – jak reality show może przyspieszyć Twoją karierę?. O tym jakie wielkie działania na sprzedaż mają media i obraz przedstawiany kupującym – tak by nie odbiega od rzeczywistości. „Telewizja pomaga w nawiązywaniu kontaktów i rozpoznawalności. Otwiera drzwi, które niekoniecznie otwierają się na innym obszarze” – mówi ekspertka.

Penalistka Anna Maria Porowska mówiła o ciągłym poszerzaniu działalności globalnej między innymi w Dubaju. „Tworzenie nowych relacji i dbanie o nie w każdej dziedzinie naszego życia się przydają i to nie ważne jaki zawód wykonujemy lecz to jak dbamy o nasze kontakty. Warto pytać, planować i działać. Zaufanie moich klientów jest dla mnie najważniejsze” – tłumaczy ekspertka ds. marketingu.


 

Anna Maria Porowskaz licencja w “One Sotheby’s International Realty” z ponad 30 biurami na Florydzie jest globalnym ekspertem ds. sprzedaży nieruchomości na Florydzie w miastach takich jak Miami, Hollywood, Fort Lauderdale, Pompano Beach, Boca Raton, Delray Beach, Royal Palm Beach. Jest Dyrektorem Stanowym w Stowarzyszeniu Florida Realtors oraz Gubernatorem w Stowarzyszeniu Miami Association of Realtors. Anna Maria reprezentuje ponad 230,000 agentów nieruchomości na Florydzie oraz ponad 60,000 w samym Miami, Broward oraz Palm Beach . Od wielu lat związana jest z działaniami marketingowymi na terenie Stanów Zjednoczonych. Swoim doświadczeniem dzieli się z Polonią, oraz wymienia się wiedzą z ludźmi z branży. Prowadzącą program American Dream TV, który nominowany jest do nagrody Emmy. Swoje wywiady skupia przede wszystkim na osobach realizujących swoje pasje a w szczególności na przedsiębiorczych kobietach, które osiągnęły bardzo dużo w swoim życiu zawodowym poprzez spełnienie swoich marzeń. Slogan Anny Marii jest “Dreams are for real” czyli “Marzenia się spełniają”. Wierzy że w życiu trzeba spełniać marzenia i się realizować zawodowo. Ostatnią rozmowę jaką przeprowadziła była to projektantka mody Gunay Shiriyeva, w której kreacjach chodzą Rodziny Królewskie oraz celebryci. Jej ubiory są do kupienia w najlepszych hotelach w Dubaju takich jak Anantara Downtown Dubai, Jumeirah Zabeel Saray, Waldorf Astoria Ras Al Khaimah, Caesars Pałace Bluewaters Dubai, Sheraton Jumeirah Beach Resort, oraz Atlantis the Palm Dubai. Warto również wspomnieć że Anna Maria Porowska jest Ambasadorką reprezentująca Polskę podczas “Tullips Ball” czyli Balu Tulipanów pod patronatem Królewskich Rodzin organizowanego przez Pana Clemens van Steijn .Można śmiało powiedzieć że nie ma rzeczy niemożliwych dla Anny Marii która swoją pasję do obrotu nieruchomości rozszerza poprzez ciężką pracę oraz zamiłowanie do ludzi i podróży.

 

Kupujący o jej pracy: „Anna jest najlepszym pośrednikiem w handlu nieruchomościami. Jest profesjonalistką, świetnie komunikuje się i negocjuje, doskonale słucha. Dołoży wszelkich starań, aby pomóc Ci pomyślnie sfinalizować zamknięcie. Anna jest zawsze na szczycie, zawsze odbiera telefony i SMS-y. Robi wszystko, co w jej mocy, aby podróż po nieruchomościach była jak najprzyjemniejsza. Pomogła mi nawet w oględzinach i adwokatu. Idzie o krok dalej. Anna była zaangażowana w cały proces. Jej obsługa posprzedażna jest wyjątkowa.”


 

Kontakt:

Anna Maria Porowska

+1 (786) 354-4710

porowska.florida@gmail.com

Instagram: Anna.Maria_Porowska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.