Komunikaty PR

ART&DÉCOR wprowadził się do Adgar Wave

2021-12-09  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Osoby zainteresowane rozwojem swoich kwalifikacji i myślące o zmianie dotychczasowego zawodu powinny odwiedzić mokotowski budynek biurowy Adgar Wave. Część parterowej kondygnacji biurowca zajęła bowiem marka ART&DÉCOR. To znany i ceniony na rynku organizator szkoleń i warsztatów kompetencyjnych, a także popularyzator idei wykorzystania artystycznych kompozycji kwiatowych w przestrzeniach do pracy i życia.

ART&DÉCOR to projekt biznesowy duetu Ewy Majewskiej i Adriany Zintel. W trakcie 20 lat działalności, marka zorganizowała niezliczone kursy, szkolenia i warsztaty dla osób, które chciały zdobyć lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie designu i florystyki. W realizacji misji edukacyjnej obie panie wspiera zespół wybitnych ekspertów, w tym znane z programów telewizyjnych, pt: „Dekoratornia” czy „Maja w Ogrodzie” - Joanna Majewska i Agnieszka Nożewska. Od listopada 2021 roku, marka prowadzi swoją działalność biznesową w nowej siedzibie – w jednym z mokotowskim budynków biurowych Adgar Poland.

Czujemy, że Adgar Wave stanie się przyjaznym domem dla naszych projektów oraz miejscem, które pozwoli rozwijać kreatywność uczestników naszych szkoleń i warsztatów. Zarówno funkcjonalność budynku, dostępność sal konferencyjnych i przestrzeni sprzyjających pracy koncepcyjnej, jak i atrakcyjna lokalizacja naszego nowego biura przełoży się na jeszcze skuteczniejszą realizację naszej misji edukacyjnej, a także frekwencję w organizowanych przez ART&DÉCOR wydarzeniach” – mówi Ewa Majewska.

„Z entuzjazmem powitaliśmy markę ART&DÉCOR i cieszymy się, że będzie ona realizowała swoje biznesowe przedsięwzięcia w Adgar Wave. Zyskujemy nie tylko inspirującego najemcę, ale i partnera, którego oferta edukacyjna może być interesująca dla członków społeczności Adgar Poland. Tworzenie rozwiązań, które umożliwiają realizację pasji pozazawodowych, zdobywania nowych kompetencji oraz kreatywnego wykorzystania czasu po pracy to dla nas ważny aspekt naszej działalności” – mówi Ewelina Nuszczyńska, Leasing & Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Adgar Wave to 13-kondygnacyjny biurowiec klasy „A”, usytuowany u zbiegu ulic Marynarskiej i Rzymowskiego na warszawskim Mokotowie. Łączna powierzchnia budynku o charakterze biurowym i usługowym wynosi ponad 14 tys. mkw. Do dyspozycji najemców są nowoczesne biura w formacie szytym na miarę, jak i elastyczne przestrzenie do pracy w autorskim modelu Be Yourself oraz Flexi Lease .  W Adgar Wave można skorzystać ponadto z centrum fitness Orange Fitness Theory, kawiarni Green Cafe, a poza sezonem zimowym, również z bezpłatnej wypożyczalni rowerów marki  BMW. Budynek sąsiaduje z Galerią Mokotów, największym w dzielnicy centrum handlowo-rozrywkowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.