Komunikaty PR

ART&DÉCOR wprowadził się do Adgar Wave

2021-12-09  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Osoby zainteresowane rozwojem swoich kwalifikacji i myślące o zmianie dotychczasowego zawodu powinny odwiedzić mokotowski budynek biurowy Adgar Wave. Część parterowej kondygnacji biurowca zajęła bowiem marka ART&DÉCOR. To znany i ceniony na rynku organizator szkoleń i warsztatów kompetencyjnych, a także popularyzator idei wykorzystania artystycznych kompozycji kwiatowych w przestrzeniach do pracy i życia.

ART&DÉCOR to projekt biznesowy duetu Ewy Majewskiej i Adriany Zintel. W trakcie 20 lat działalności, marka zorganizowała niezliczone kursy, szkolenia i warsztaty dla osób, które chciały zdobyć lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie designu i florystyki. W realizacji misji edukacyjnej obie panie wspiera zespół wybitnych ekspertów, w tym znane z programów telewizyjnych, pt: „Dekoratornia” czy „Maja w Ogrodzie” - Joanna Majewska i Agnieszka Nożewska. Od listopada 2021 roku, marka prowadzi swoją działalność biznesową w nowej siedzibie – w jednym z mokotowskim budynków biurowych Adgar Poland.

Czujemy, że Adgar Wave stanie się przyjaznym domem dla naszych projektów oraz miejscem, które pozwoli rozwijać kreatywność uczestników naszych szkoleń i warsztatów. Zarówno funkcjonalność budynku, dostępność sal konferencyjnych i przestrzeni sprzyjających pracy koncepcyjnej, jak i atrakcyjna lokalizacja naszego nowego biura przełoży się na jeszcze skuteczniejszą realizację naszej misji edukacyjnej, a także frekwencję w organizowanych przez ART&DÉCOR wydarzeniach” – mówi Ewa Majewska.

„Z entuzjazmem powitaliśmy markę ART&DÉCOR i cieszymy się, że będzie ona realizowała swoje biznesowe przedsięwzięcia w Adgar Wave. Zyskujemy nie tylko inspirującego najemcę, ale i partnera, którego oferta edukacyjna może być interesująca dla członków społeczności Adgar Poland. Tworzenie rozwiązań, które umożliwiają realizację pasji pozazawodowych, zdobywania nowych kompetencji oraz kreatywnego wykorzystania czasu po pracy to dla nas ważny aspekt naszej działalności” – mówi Ewelina Nuszczyńska, Leasing & Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Adgar Wave to 13-kondygnacyjny biurowiec klasy „A”, usytuowany u zbiegu ulic Marynarskiej i Rzymowskiego na warszawskim Mokotowie. Łączna powierzchnia budynku o charakterze biurowym i usługowym wynosi ponad 14 tys. mkw. Do dyspozycji najemców są nowoczesne biura w formacie szytym na miarę, jak i elastyczne przestrzenie do pracy w autorskim modelu Be Yourself oraz Flexi Lease .  W Adgar Wave można skorzystać ponadto z centrum fitness Orange Fitness Theory, kawiarni Green Cafe, a poza sezonem zimowym, również z bezpłatnej wypożyczalni rowerów marki  BMW. Budynek sąsiaduje z Galerią Mokotów, największym w dzielnicy centrum handlowo-rozrywkowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.