Komunikaty PR

ART&DÉCOR wprowadził się do Adgar Wave

2021-12-09  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Osoby zainteresowane rozwojem swoich kwalifikacji i myślące o zmianie dotychczasowego zawodu powinny odwiedzić mokotowski budynek biurowy Adgar Wave. Część parterowej kondygnacji biurowca zajęła bowiem marka ART&DÉCOR. To znany i ceniony na rynku organizator szkoleń i warsztatów kompetencyjnych, a także popularyzator idei wykorzystania artystycznych kompozycji kwiatowych w przestrzeniach do pracy i życia.

ART&DÉCOR to projekt biznesowy duetu Ewy Majewskiej i Adriany Zintel. W trakcie 20 lat działalności, marka zorganizowała niezliczone kursy, szkolenia i warsztaty dla osób, które chciały zdobyć lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie designu i florystyki. W realizacji misji edukacyjnej obie panie wspiera zespół wybitnych ekspertów, w tym znane z programów telewizyjnych, pt: „Dekoratornia” czy „Maja w Ogrodzie” - Joanna Majewska i Agnieszka Nożewska. Od listopada 2021 roku, marka prowadzi swoją działalność biznesową w nowej siedzibie – w jednym z mokotowskim budynków biurowych Adgar Poland.

Czujemy, że Adgar Wave stanie się przyjaznym domem dla naszych projektów oraz miejscem, które pozwoli rozwijać kreatywność uczestników naszych szkoleń i warsztatów. Zarówno funkcjonalność budynku, dostępność sal konferencyjnych i przestrzeni sprzyjających pracy koncepcyjnej, jak i atrakcyjna lokalizacja naszego nowego biura przełoży się na jeszcze skuteczniejszą realizację naszej misji edukacyjnej, a także frekwencję w organizowanych przez ART&DÉCOR wydarzeniach” – mówi Ewa Majewska.

„Z entuzjazmem powitaliśmy markę ART&DÉCOR i cieszymy się, że będzie ona realizowała swoje biznesowe przedsięwzięcia w Adgar Wave. Zyskujemy nie tylko inspirującego najemcę, ale i partnera, którego oferta edukacyjna może być interesująca dla członków społeczności Adgar Poland. Tworzenie rozwiązań, które umożliwiają realizację pasji pozazawodowych, zdobywania nowych kompetencji oraz kreatywnego wykorzystania czasu po pracy to dla nas ważny aspekt naszej działalności” – mówi Ewelina Nuszczyńska, Leasing & Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Adgar Wave to 13-kondygnacyjny biurowiec klasy „A”, usytuowany u zbiegu ulic Marynarskiej i Rzymowskiego na warszawskim Mokotowie. Łączna powierzchnia budynku o charakterze biurowym i usługowym wynosi ponad 14 tys. mkw. Do dyspozycji najemców są nowoczesne biura w formacie szytym na miarę, jak i elastyczne przestrzenie do pracy w autorskim modelu Be Yourself oraz Flexi Lease .  W Adgar Wave można skorzystać ponadto z centrum fitness Orange Fitness Theory, kawiarni Green Cafe, a poza sezonem zimowym, również z bezpłatnej wypożyczalni rowerów marki  BMW. Budynek sąsiaduje z Galerią Mokotów, największym w dzielnicy centrum handlowo-rozrywkowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.