Komunikaty PR

Atrium Reduta zapowiada duże zmiany

2021-03-26  |  12:00
Biuro prasowe

Warszawskie centrum handlowe Atrium Reduta przechodzi znaczącą metamorfozę. Trwa proces przebudowy obiektu i odświeżania części wspólnych. Reduta kontynuuje również intensywne repozycjonowanie. Efektem trwających prac będzie nowa przestrzeń restauracyjna oraz sąsiadująca z nią strefa zabaw dla dzieci. Centrum planuje również udostępnienie nowatorskiej wielofunkcyjnej przestrzeni rozrywkowej dla rodzin.

 

Nowa jakość

W zmodernizowanym wnętrzu galerii powstanie strefa food court z ofertą 6 nowych konceptów gastronomicznych. Swój apetyt zaspokoją tu zarówno miłośnicy miejskiego szybkiego jedzenia, zwolennicy kuchni śródziemnomorskiej, azjatyckiej, jak i amatorzy menu w tradycyjnym domowym wydaniu. Strefa przyciągnie nie tylko bogactwem smaków, ale również sąsiadującą z nią przestrzenią rozrywkową – idealną do dziecięcych zabaw i wspólnego spędzania wolnego czasu. Restauracje, kawiarenki, swobodna atmosfera
i przyjazne, nowoczesne wnętrza pełne zrównoważonych rozwiązań architektonicznych – to zapowiedź zmian, jakie czekają gości Atrium Reduta.

Miejsce spotkań, zabawy i relaksu

Nowatorsko zaprojektowane przestrzenie Atrium Reduta będą przede wszystkim miejscem spotkań. Swoją funkcjonalnością i architekturą mają inspirować do tego, by się zatrzymać – usiąść, zjeść, porozmawiać, wspólnie spędzić czas wolny - z rodziną, przyjaciółmi lub znajomymi, odpocząć po szkole czy pracy. Skłonić ma nas do tego otwarta przestrzeń z licznymi stołami i miejscami siedzącymi, bogactwo naturalnych rozwiązań
i przepełnione zielenią otoczenie.

Angażująca przestrzeń dla rodzin

W nowych wnętrzach warszawskiej galerii powstanie również unikalna strefa zaprojektowana z myślą
o rodzinach z dziećmi. Będzie to przestrzeń dostosowana do potrzeb zarówno maluchów, jak i starszaków. Dzieci znajdą w niej angażującą i interaktywną rozrywkę, natomiast rodzice miejsce do odpoczynku i rozmowy.

- Chcemy zaoferować naszym gościom i klientom zupełnie nową jakość. Postawiliśmy na styl miejski połączony z bogatą roślinnością, co jest próbą pogodzenia dzikiej natury z wielkomiejską dynamiką. Wierzymy, że nowatorska strefa food court z ciekawymi, uzupełniającymi się konceptami gastronomicznymi, a także unikatowe rozwiązania architektoniczne pozwolą nam stworzyć miejsce bliskie i sąsiedzkie, a zarazem inspirujące i przyjazne – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Unikalne marki

W efekcie przeprowadzonych zmian Atrium Reduta dodatkowo wzmocni nie tylko swoje funkcje  społeczne, rozrywkowe i rekreacyjne, ale również ofertę handlową. Intensywne repozycjonowanie galerii przyciąga do centrum kolejne unikalne marki. Jedną z nich jest Be Happy Museum – przestrzeń powstała z myślą
o miłośnikach selfie i Instagrama oraz artystach poszukujących nieoczywistych scenerii do zdjęć lub teledysków. Kolejnym unikalnym miejscem na mapie stolicy jest Strefa Gracza x-kom, w której fani gier mogą przetestować najnowsze rozwiązania z zakresu gamingu.

Więcej szczegółów na temat oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.