Komunikaty PR

Atrium Reduta zapowiada duże zmiany

2021-03-26  |  12:00
Biuro prasowe

Warszawskie centrum handlowe Atrium Reduta przechodzi znaczącą metamorfozę. Trwa proces przebudowy obiektu i odświeżania części wspólnych. Reduta kontynuuje również intensywne repozycjonowanie. Efektem trwających prac będzie nowa przestrzeń restauracyjna oraz sąsiadująca z nią strefa zabaw dla dzieci. Centrum planuje również udostępnienie nowatorskiej wielofunkcyjnej przestrzeni rozrywkowej dla rodzin.

 

Nowa jakość

W zmodernizowanym wnętrzu galerii powstanie strefa food court z ofertą 6 nowych konceptów gastronomicznych. Swój apetyt zaspokoją tu zarówno miłośnicy miejskiego szybkiego jedzenia, zwolennicy kuchni śródziemnomorskiej, azjatyckiej, jak i amatorzy menu w tradycyjnym domowym wydaniu. Strefa przyciągnie nie tylko bogactwem smaków, ale również sąsiadującą z nią przestrzenią rozrywkową – idealną do dziecięcych zabaw i wspólnego spędzania wolnego czasu. Restauracje, kawiarenki, swobodna atmosfera
i przyjazne, nowoczesne wnętrza pełne zrównoważonych rozwiązań architektonicznych – to zapowiedź zmian, jakie czekają gości Atrium Reduta.

Miejsce spotkań, zabawy i relaksu

Nowatorsko zaprojektowane przestrzenie Atrium Reduta będą przede wszystkim miejscem spotkań. Swoją funkcjonalnością i architekturą mają inspirować do tego, by się zatrzymać – usiąść, zjeść, porozmawiać, wspólnie spędzić czas wolny - z rodziną, przyjaciółmi lub znajomymi, odpocząć po szkole czy pracy. Skłonić ma nas do tego otwarta przestrzeń z licznymi stołami i miejscami siedzącymi, bogactwo naturalnych rozwiązań
i przepełnione zielenią otoczenie.

Angażująca przestrzeń dla rodzin

W nowych wnętrzach warszawskiej galerii powstanie również unikalna strefa zaprojektowana z myślą
o rodzinach z dziećmi. Będzie to przestrzeń dostosowana do potrzeb zarówno maluchów, jak i starszaków. Dzieci znajdą w niej angażującą i interaktywną rozrywkę, natomiast rodzice miejsce do odpoczynku i rozmowy.

- Chcemy zaoferować naszym gościom i klientom zupełnie nową jakość. Postawiliśmy na styl miejski połączony z bogatą roślinnością, co jest próbą pogodzenia dzikiej natury z wielkomiejską dynamiką. Wierzymy, że nowatorska strefa food court z ciekawymi, uzupełniającymi się konceptami gastronomicznymi, a także unikatowe rozwiązania architektoniczne pozwolą nam stworzyć miejsce bliskie i sąsiedzkie, a zarazem inspirujące i przyjazne – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Unikalne marki

W efekcie przeprowadzonych zmian Atrium Reduta dodatkowo wzmocni nie tylko swoje funkcje  społeczne, rozrywkowe i rekreacyjne, ale również ofertę handlową. Intensywne repozycjonowanie galerii przyciąga do centrum kolejne unikalne marki. Jedną z nich jest Be Happy Museum – przestrzeń powstała z myślą
o miłośnikach selfie i Instagrama oraz artystach poszukujących nieoczywistych scenerii do zdjęć lub teledysków. Kolejnym unikalnym miejscem na mapie stolicy jest Strefa Gracza x-kom, w której fani gier mogą przetestować najnowsze rozwiązania z zakresu gamingu.

Więcej szczegółów na temat oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.