Barceló Hotel Group otwiera pierwszy hotel w Polsce
Barceló Warsaw Powiśle, nowy 4-gwiazdkowy hotel posiadający 151 pokoi będzie wyróżniać się unikalnymi wnętrzami oraz idealną lokalizacją w najmodniejszej dzielnicy Warszawy.
Dzięki temu nowemu otwarciu, Barceló Hotel Group wzmacnia międzynarodową ekspansję w Europie Środkowej. Obecnie firma zarządza siedmioma hotelami w Bułgarii, na Węgrzech, Polsce oraz Czechach. Tego lata, sieć planuje otworzyć nowy hotel w stolicy Słowenii – Lublianie.
Czerwiec 2023 – Barceló Hotel Group ogłosiła otwarcie Barceló Warsaw Powiśle, nowego 4-gwiazdkowego awangardowego hotelu z 151 pokojami i apartamentami, zlokalizowanego w centrum Warszawy. Hotel mieści się na terenie Elektrowni Powiśle, która przez prawie 100 lat dostarczała miastu energię, a obecnie została przekształcona w spektakularny projekt o charakterze „mixed use” z ponad 70 restauracjami i sklepami. Hotel łącząc charakter elektrowni z efektownym wzornictwem przemysłowym, jest doskonałym uzupełnieniem w tej nowej, rozwijającej się kulturalnie dzielnicy Warszawy.
Barceló Warsaw Powiśle - stylowy hotel w centrum Warszawy
Hotel znajduje się na Powiślu, nieopodal Wisły, zaledwie kilka minut od głównych muzeów w Warszawie i w bezpośrednim sąsiedztwie jednej z największych atrakcji miasta jakim jest Centrum Nauki Kopernik.
Hotel posiada restaurację, w której można skosztować dań inspirowanych lokalnymi przepisami, a także kuchnię typu fusion. W lobby hotelowym mieści się bar z szeroką ofertą drinków oraz bogatym wyborem przekąsek. Unikalną atrakcją hotelu jest „roof bar” z basenem na tarasie, gdzie goście mogą rozkoszować się pysznymi koktajlami, podziwiając spektakularny widok na Warszawę.
Barceló Warsaw Powiśle dysponuje w pełni wyposażoną siłownią, sześcioma salami konferencyjnymi służacymi do organizacji wszelkiego rodzaju spotkań. To idealny hotel dla gości odwiedzających Warszawę w celach biznesowych ale także tych którzy chcą się cieszyć miastem, korzystając z usług hotelowych na najwyższym poziomie.
Otwarcie hotelu Barceló finalizuje proces zagospodarowania wszystkich budynków w kompleksie Elektrowni Powiśle. Spójna i funkcjonalna koncepcja architektoniczna, w której każdy element został potraktowany przez architektów z szacunkiem dla jego historycznej wartości, pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał tego niezwykle ważnego na mapie Warszawy miejsca. Bardzo się cieszymy, że teraz nie tylko mieszkańcy stolicy, ale również turyści będą mogli poczuć klimat industrialnej przestrzeni dawnej elektrowni. Możemy śmiało powiedzieć, że Elektrownia Powiśle z hotelem Barceló będą tworzyć wizytówkę Powiśla, o której będzie głośno nie tylko w Warszawie – mówi Dariusz Domański, Managing Partner w White Star Real Estate.
José Ramón Alvarez-Cervela, SVP City Hotels Europe at Barceló Hotel Group, mówi “ nowo otwarty hotel w Warszawie, to potwierdzenie, iż Barceló Hotel Group jest zaangażowana w dalszą ekspansję w regionie Europy Wschodniej, gdzie pierwszy hotel otwarty został w Pradze w 1993 roku. Obecnie sieć prowadzi siedem hoteli w: Bułgarii, na Węgrzech, w Polsce i Czechach, generując pozytywny wpływ na rozwój gospodarczy, kulturalny i społeczny miast. Dodatkowo, latem tego roku, sieć planuje otworzyć nowo wybudowany hotel w centrum Lublany - stolicy Słowenii”.
Barceló Hotel Group
Barceló Hotel Group – będąca częścią Barceló Group - jest drugą co do wielkości siecią hotelową w Hiszpanii i należy do 30 największych na świecie pod względem ilości pokoi. Grupa posiada ponad 280 4 i 5-gwiazdkowych hoteli miejskich i kurortowych, łącznie ponad 62 000 pokoi w 25 krajach i sprzedawanych pod markami: Royal Hideaway Luxury Hotels & Resorts, Barceló Hotels & Resorts, Occidental Hotels & Resorts and Allegro Hotels. Barceló Hotel Group jest również częścią grupy the Crestline Hotels & Resorts, niezależnej firmy hotelarskiej posiadającej 130 obiektów. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.barcelo.com

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.