Komunikaty PR

Baumit Klub 2020 – kupuj, zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

2020-07-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Mrówka
Buena Vista Media Group

Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl

1 lutego 2020 roku wystartowała kolejna edycja programu lojalnościowego Baumit Klub. Idea jest prosta – producent materiałów budowlanych nagradza tych, którzy na co dzień pracują z jego produktami.

Formuła jest oparta o system punktowy – każdy zakup produktów objętych programem (materiały do elewacji, tynki maszynowe, masy samopoziomujące, gładzie i kleje do płytek) premiowany jest punktami. Dzięki nim klubowicz zdobywa kolejne – wyższe statusy, które zwiększają liczbę punktów za premiowane produkty. W ten sposób można w krótszym czasie zebrać punkty i wymienić je na wybraną nagrodę. Klubowicz startuje z pozycji Uczestnika i pnie się w górę – do zdobycia jest status: Przyjaciel, Profesjonalista i VIP. Wraz ze zmianą statusu otwierają się także dodatkowe koszyki nagród, które można odbierać za zgromadzone na koncie punkty na bieżąco  aż do 28 lutego 2021 roku.

Nagrody – do wyboru, do koloru

Atrakcyjnych nagród nie brakuje – szczególnie, że w tegorocznej edycji Baumit dołożył kolejną kategorię upominków – rodzinne. Można znaleźć w niej prezenty, które przypadną do gustu członkom familii. Co jeszcze można zdobyć? Jak przystało na producenta materiałów budowlanych, w koszyku znajdują się produkty, które ułatwią codzienną pracę fachowcom – odzież robocza oraz narzędzia. To jednak nie koniec. Marka zadbała także o czas wolny klubowiczów – w kolejnych koszykach z upominkami można znaleźć sprzęty elektroniczne – od zegarków i smartfonów po MacBooki oraz konsole do gier – bony do różnych sklepów oraz przelewy na kartę. Jednym słowem, jest o co powalczyć!

Jak dołączyć do programu lojalnościowego?

Wystarczy odwiedzić adres www.baumitklub.pl i dokonać zapisu, wypełniając dostępny tam formularz. Potem pozostaje już tylko rejestrować faktury zawierające premiowane produkty, by punkty zasilały nasze konto. Możemy to zrobić na stronie internetowej albo jeszcze szybciej, korzystając z aplikacji mobilnej. Ważne, by tego dokonać najpóźniej do końca miesiąca następującego po tym, w którym dokonaliśmy zakupu, czyli przykładowo fakturę z 10.06.2020 r. zarejestrować do 31.07.2020 r. I gotowe!

Małe centrum dowodzenia znajduje się w telefonie i aplikacji mobilnej – tam szybko sprawdzisz swój status, pulę zebranych punktów czy zarejestrujesz fakturę. Graj, zdobywaj kolejne poziomy i wymieniaj punkty na cenne nagrody, w końcu to nic nie kosztuje!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Buena Vista Media Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.