Bayer w Olivia Centrę

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Bayer przedłużył umowę w Olivia Centre o kolejne 5 lat
Zdjęcia do pobrania: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84i5VbNnqbUJOrIvXMmQ?e=JyQKJa
Bayer Global Business Services Gdańsk zajmuje 4 piętra budynku Olivia Tower i są jedną z najdłużej rezydujących firm w Olivii. Obecna umowa najmu 4200 m.kw. została przedłużona o kolejnych 5 lat. W związku tym rozpoczęły się również prace rearanżacyjne, za które odpowiada Design Anatomy.
Wielokrotnie nagradzana pracownia architektoniczna zapowiada, że odnowiona przestrzeń będzie spełniać najnowsze standardy designu biur, a we wnętrzach na pracowników czekać będzie kilka miłych niespodzianek: Podążając za nowymi trendami w branży biurowej, Bayer GBS rearanżuje swoje biuro, chcąc stworzyć dla swoich pracowników przyjazną i multifunkcjonalną przestrzeń - mówi Wasilewska Barbara z Design Anatomy. Hybrydowy model pracy pozwala na redukcję standardowych stanowisk na rzecz stref do nieformalnych spotkań i relaksu. Gabinety zostaną przeznaczone na funkcje takie jak: game room, chillout, relax, mothers room. W nowym biurze pojawią się różnorodne miejsca pracy, zarówno w formie hot desków, jak i osobnych pomieszczeń ze specjalnie przystosowanymi do pracy bieżniami oraz rowerami treningowymi. Zmianie ulegnie również wystrój biura. Podążając za ideą zero waste będziemy wykorzystywać możliwie jak najwięcej istniejących już elementów. Przestrzeń zostanie uzupełniona budkami telefonicznymi, miękkimi meblami o różnych formach i funkcjach oraz zielenią.
Nasza obecność w Olivia Centre ma podstawy nie tylko w korzystnych warunkach biurowych – mówi Remigiusz Wojciechowski, Head of Bayer Global Business Services Gdańsk.Czujemy się częścią społeczności Olivii, bierzemy udział w licznych projektach społecznych, a też wspólnie rozwijamy inicjatywy zapoczątkowane w Bayer GBS Gdańsk zapraszając do współpracy pracowników innych firm. Olivia Centre to wyjątkowa przestrzeń, którą doceniają zarówno nasi pracownicy jak i goście, nie tylko ze względu na dogodną lokalizację. Również rozbudowane możliwości proponowane przez Olivia Garden, taras widokowy i liczne usługi powodują, że Olivia spełnia nasze oczekiwania. Jesteśmy w Olivii Centre już 11 lat i chętnie pozostaniemy przez kolejne lata.
Bayer GBS to wyjątkowo mocno zaangażowany rezydent Olivii Pracownicy często biorą udział we wspólnych projektach, w tym mają swoją reprezentację w Chórze Olivii. Nie wszyscy wiedzą, ale sam Chór też ma swoje korzenie właśnie w firmie Bayer. – mówi Bogusław Wieczorek z Olivia Centre. W tym roku zespół firmy Bayer GBS w Gdańsku zdobył statuetkę w konkursie Olivia Prize w kategorii Olivia Pro Bono za projekt Border Angels, UA support hotline. To była w pełni zasłużona nagroda, która przyznana została przez jury składające się z menedżerów firm rezydenckich Olivii. W ciągu zaledwie kilku dni od wybuchu wojny, pracownicy firmy Bayer na całym świecie zorganizowali się oddolnie, tworząc listę tzw. shelters, czyli mieszkań lub pokoi (często w ich prywatnych domach), które gotowi byli udostępnić swoim koleżankom i kolegom z Ukrainy. Efektem pracy całej grupy było zapewnienie opieki i wsparcia dla ponad 550 osób, 200 miejsc noclegowych, z których skorzystało łącznie 430 osób. W projekt zaangażowanych było 130 pracowników gdańskiego oddziału firmy Bayer. Jesteśmy dumni, że wśród firm mających swoje biura w Olivii jest właśnie Bayer GBS.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.