Bayer w Olivia Centrę
Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Bayer przedłużył umowę w Olivia Centre o kolejne 5 lat
Zdjęcia do pobrania: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84i5VbNnqbUJOrIvXMmQ?e=JyQKJa
Bayer Global Business Services Gdańsk zajmuje 4 piętra budynku Olivia Tower i są jedną z najdłużej rezydujących firm w Olivii. Obecna umowa najmu 4200 m.kw. została przedłużona o kolejnych 5 lat. W związku tym rozpoczęły się również prace rearanżacyjne, za które odpowiada Design Anatomy.
Wielokrotnie nagradzana pracownia architektoniczna zapowiada, że odnowiona przestrzeń będzie spełniać najnowsze standardy designu biur, a we wnętrzach na pracowników czekać będzie kilka miłych niespodzianek: Podążając za nowymi trendami w branży biurowej, Bayer GBS rearanżuje swoje biuro, chcąc stworzyć dla swoich pracowników przyjazną i multifunkcjonalną przestrzeń - mówi Wasilewska Barbara z Design Anatomy. Hybrydowy model pracy pozwala na redukcję standardowych stanowisk na rzecz stref do nieformalnych spotkań i relaksu. Gabinety zostaną przeznaczone na funkcje takie jak: game room, chillout, relax, mothers room. W nowym biurze pojawią się różnorodne miejsca pracy, zarówno w formie hot desków, jak i osobnych pomieszczeń ze specjalnie przystosowanymi do pracy bieżniami oraz rowerami treningowymi. Zmianie ulegnie również wystrój biura. Podążając za ideą zero waste będziemy wykorzystywać możliwie jak najwięcej istniejących już elementów. Przestrzeń zostanie uzupełniona budkami telefonicznymi, miękkimi meblami o różnych formach i funkcjach oraz zielenią.
Nasza obecność w Olivia Centre ma podstawy nie tylko w korzystnych warunkach biurowych – mówi Remigiusz Wojciechowski, Head of Bayer Global Business Services Gdańsk.Czujemy się częścią społeczności Olivii, bierzemy udział w licznych projektach społecznych, a też wspólnie rozwijamy inicjatywy zapoczątkowane w Bayer GBS Gdańsk zapraszając do współpracy pracowników innych firm. Olivia Centre to wyjątkowa przestrzeń, którą doceniają zarówno nasi pracownicy jak i goście, nie tylko ze względu na dogodną lokalizację. Również rozbudowane możliwości proponowane przez Olivia Garden, taras widokowy i liczne usługi powodują, że Olivia spełnia nasze oczekiwania. Jesteśmy w Olivii Centre już 11 lat i chętnie pozostaniemy przez kolejne lata.
Bayer GBS to wyjątkowo mocno zaangażowany rezydent Olivii Pracownicy często biorą udział we wspólnych projektach, w tym mają swoją reprezentację w Chórze Olivii. Nie wszyscy wiedzą, ale sam Chór też ma swoje korzenie właśnie w firmie Bayer. – mówi Bogusław Wieczorek z Olivia Centre. W tym roku zespół firmy Bayer GBS w Gdańsku zdobył statuetkę w konkursie Olivia Prize w kategorii Olivia Pro Bono za projekt Border Angels, UA support hotline. To była w pełni zasłużona nagroda, która przyznana została przez jury składające się z menedżerów firm rezydenckich Olivii. W ciągu zaledwie kilku dni od wybuchu wojny, pracownicy firmy Bayer na całym świecie zorganizowali się oddolnie, tworząc listę tzw. shelters, czyli mieszkań lub pokoi (często w ich prywatnych domach), które gotowi byli udostępnić swoim koleżankom i kolegom z Ukrainy. Efektem pracy całej grupy było zapewnienie opieki i wsparcia dla ponad 550 osób, 200 miejsc noclegowych, z których skorzystało łącznie 430 osób. W projekt zaangażowanych było 130 pracowników gdańskiego oddziału firmy Bayer. Jesteśmy dumni, że wśród firm mających swoje biura w Olivii jest właśnie Bayer GBS.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.