B&B HOTELS partnerem targów SCF 2023 Spring
Buena Vista Media Group
Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl
SCF to największe targi nieruchomości handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. B&B HOTELS będzie partnerem i uczestnikiem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Legii Warszawa w dniach 18-19 kwietnia 2023, co wpisuje się w nową strategię rozwoju sieci w Polsce.
B&B HOTELS to jedna z największych i najbardziej znanych w Europie sieci hotelowych, która zdobyła popularność na scenie międzynarodowej wyważonym połączeniem jakości obsługi, lokalizacji oraz ceny. Pod jej brandem działa obecnie blisko 700 hoteli w kilkunastu europejskich krajach oraz w Brazylii. Z jej standardu możemy skorzystać także w Polsce, a dokładniej w Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Nowym Targu, Rzeszowie, Lublinie i Poznaniu. Już niebawem będzie to możliwe w kolejnych polskich miastach z Kielcami na czele, gdzie jeszcze przed wakacjami ma zostać otwarty nowy hotel sieci.
B&B HOTELS będzie partnerem gastronomicznym SCF 2023 – wiosennych targów centrów handlowych i nieruchomości.
– Targi SCF to wyjątkowe wydarzenie dla branży retail, cieszące się każdorazowo ogromnym zainteresowaniem i wysoką frekwencją. Wybór przez organizatorów B&B HOTELS na partnera gastronomicznego spotkania to z jednej strony duże wyróżnienie, z drugiej zaś potwierdzenie naszych wszechstronnych kompetencji w obszarze HoReCa – wyjaśnia Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu B&B HOTELS Polska,
B&B HOTELS wystąpi podczas SCF Spring 2023 nie tylko jako Partner wydarzenia, lecz także jego uczestnik, co jest związane z dalszą ekspansją sieci w naszym kraju.
– Planujemy w Polsce dalszy i szybszy rozwój ściśle powiązany z długoterminowym najmem nieruchomości. W obszarze naszych zainteresowań mieszczą się także projekty retailowe oraz mixed-use, w których moglibyśmy uczestniczyć jako najemca. Targi SCF to świetna okazja do spotkania w jednym miejscu i czasie wielu przedstawicieli deweloperów czy zarządców centrów handlowych, których już dzisiaj serdecznie zapraszamy na nasze stoisko i do rozmów z naszym zespołem ds. rozwoju – dodaje Jakub Bilik.
SCF to największe targi nieruchomości handlowych połączone z konferencją i networkingiem. Uczestnikami wydarzenia organizowanego cyklicznie przez firmę Evigo.com są deweloperzy, przedstawiciele sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych, a także dostawców usług dla rynku retail. Tematami przewodnimi tegorocznego Forum będą parki handlowe, projekty mixed-use, komercjalizacja z perspektywy wynajmujących oraz gastronomia i rozrywka.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.