Komunikaty PR

Better Workplace wprowadzi się do CTPark Katowice w I kw. 2024 r.

2023-11-13  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Rykowska
AXI IMMO Group

Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com

Better Workplace, lider w dostawie owoców, warzyw i soków do biur oraz zakładów produkcyjnych zdecydował się na otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce. Firma wynajmie ponad 1000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowo-socjalnej w nowoczesnym parku logistycznym CTPark Katowice. Najemcę w procesie negocjacji reprezentowała firma AXI IMMO.

Firma Better Workplace (wcześniej Dailyfruits) dostarcza świeże owoce, warzywa, bakalie i soki do biur oraz zakładów produkcyjnych w Polsce od ponad 10 lat. W jej portfolio znajduje się ponad 2000 firm m.in. z Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Łodzi czy Poznania. Firma oferuje różnorodne produkty i edukację żywieniową, pomagając klientom promować zdrowy tryb życia. Better Workplace współpracuje z najlepszymi pracodawcami w Polsce, dostarczając owoce bezpośrednio do firmowych kuchni.

Jacek Kwiecień, CEO, Better Workplace, mówi: „Decyzja o otwarciu nowego centrum logistycznego była związana z rosnącymi oczekiwaniami i rozwojem firmy w oparciu o nowych Klientów z regionu Górnego Śląska. Wśród przedstawionych oczekiwań znalazły się m.in. nowoczesny i dobrze skomunikowany park magazynowy umożliwiający swobodą dystrybucję towarów w regionie oraz korespondującą z tą powierzchnią reprezentacyjną i przestronną przestrzenią biurowo-socjalną. Dodatkowo poszukiwaliśmy modułu, który zagwarantuje nam dobrą ekspozycję logo na fasadzie nieruchomości”.

Najemca wraz z początkiem 2024 r. zajmie docelowo 935 mkw. powierzchni magazynowej i dystrybucyjnej, którą uzupełni przestronne ponad 125-metrowe biuro.

Damian Kińczyk, Associate Director, Dział Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO, wyjaśnia: „To nasza kolejna udana współpraca z firmą Better Workplace. Po sukcesach związanych z wynajęciem hal we Wrocławiu i Warszawie, Klient zdecydował się wejść na nowy rynek tj. być bliżej firm rozlokowanych w aglomeracji śląskiej. Znając poprzednie zapotrzebowania na powierzchnię m.in. dostosowanie i wydzielenie miejsca na chłodnię, przygotowaliśmy rekomendację kilku nieruchomości w formacie SBU, wśród, których niemal od początku oferta przygotowana przez CTP najlepiej spełnia oczekiwania firmy Better Workplace”.

Anna Cholewa, Konsultantka, Dział Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO, dodaje: „Rynek Górnego Śląska od lat zachęca firmy do ulokowania w jego granicach jednej z centrali dystrybucyjnych o zasięgu lokalnym czy krajowym. Atutem regionu są jego walory związane z komunikacją drogową, która zapewnia komfort w obsłudze Klientów m.in. w ramach logistyki ostatniej mili”.

Bogi Gabrovic, Deputy Country Head w CTP Poland, podkreśla: „Strategiczna lokalizacja należy do najważniejszych wyróżników wznoszonych przez CTP kompleksów magazynowo-produkcyjnych. Znajdują się one w pobliżu największych krajowych arterii, umożliwiając tym samym stworzenie logistycznych ekosystemów ułatwiających komunikację pomiędzy innymi oddziałami czy rynkami, do których chcą dotrzeć najemcy. Ma to korzystny wpływ na optymalizację oraz zwiększenie efektywności prowadzonych przez nich operacji. Atuty te doceniła firma Better Workplace, otwierając nowe centrum dystrybucyjne w CTPark Katowice”.

CTPark Katowice to nowoczesny kompleks logistyczny składający się z dwóch hal magazynowych klasy A o łącznej powierzchni ok. 50 000 mkw. Inwestycja jest zlokalizowana w sercu Górnego Śląska z łatwym dostępem do centrum Katowic oraz do kluczowych autostrad A1 i A4. Strategiczne położenie umożliwia firmom skuteczną dystrybucję w aglomeracji śląskiej oraz do innych głównych ośrodków miejskich w Polsce jak np. Warszawy, Łodzi, Krakowa czy Wrocławia, a także m.in. do Niemiec czy Czech. Najemcy mogą skorzystać z elastycznych i łatwych w podziale modułów magazynowych, bram z poziomu 0 czy przestronnych placów manewrowych. Inwestycja firmy CTP spełnia założenia związane z uzyskaniem certyfikatów środowiskowych.

#WynajmujzAxiImmo

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AXI IMMO Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.