Biura sprzedaży Murapolu z nowoczesnymi rozwiązaniami ochronnymi
Ogólnopolski deweloper mieszkaniowy we wszystkich biurach sprzedaży na terenie całej Polski zastosował dodatkowe środki ostrożności, mające zwiększyć bezpieczeństwo swoich pracowników oraz odwiedzających je klientów. Pomieszczenia, w których odbywają się spotkania z kupującymi zostały wyposażone w nowoczesne rozwiązania technologiczne zwiększające ochronę przed koronawirusem, m.in. certyfikowane oczyszczacze jonizujące powietrze.
Grupa Murapol od początku pandemii podejmuje szereg działań, mających na względzie bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. W tym czasie zdalne formy kontaktu, takie jak wideo-rozmowy z doradcami czy możliwość zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych stały się standardowymi praktykami w biurach sprzedaży dewelopera. Choć z tych rozwiązań nadal można swobodnie korzystać, wielu klientów decydujących się na zakup mieszkania preferuje osobisty kontakt z doradcami w biurach sprzedaży. Dlatego Grupa Murapol pozostawia je otwarte, przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa.
Teraz biura sprzedaży dewelopera w całej Polsce zyskały dodatkowe rozwiązania podnoszące poziom bezpieczeństwa wszystkich, którzy w nich przebywają. W każdym pomieszczeniu, w którym odbywają się spotkania z klientami zainstalowane zostały nowoczesne oczyszczacze powietrza generujące jony, które w kontakcie z bakteriami, wirusami czy grzybami, skutecznie je unieszkodliwiają i usuwają. Ostatnie badania japońskich naukowców udowodniły, że zastosowana w nich technologia Plasmacluster jest w stanie zredukować liczbę cząsteczek koronawirusa SARS-CoV-2 w powietrzu o ponad 90%.
Urządzenia wykorzystują także filtry HEPA, eliminujące z powietrza drobiny kurzu i innych zanieczyszczeń. Posiadają one szereg międzynarodowych certyfikatów potwierdzających ich skuteczność w walce nie tylko z wirusami, ale też groźnymi patogenami. Dodatkowo nawilżają powietrze, dzięki czemu w biurach panują bardziej komfortowe warunki spotkań.
Każdy klient odwiedzający biura Grupy Murapol proszony jest ponadto o skorzystanie z bezdotykowego dozownika dezynfekującego dłonie. Urządzenie jest również wyposażane w termometr, który sygnalizuje podwyższoną temperaturę ciała. Doradcy Grupy Murapol pozostają do dyspozycji klientów w 21 biurach sprzedaży w 14 miastach Polski, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Łodzi, Gdyni, Katowicach, Toruniu, Gliwicach, Wieliczce, Mikołowie, Tychach oraz w Siewierzu
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.