Komunikaty PR

Biura sprzedaży Murapolu z nowoczesnymi rozwiązaniami ochronnymi

2020-11-10  |  15:30
Biuro prasowe

Ogólnopolski deweloper mieszkaniowy we wszystkich biurach sprzedaży na terenie całej Polski zastosował dodatkowe środki ostrożności, mające zwiększyć bezpieczeństwo swoich pracowników oraz odwiedzających je klientów. Pomieszczenia, w których odbywają się spotkania z kupującymi zostały wyposażone w nowoczesne rozwiązania technologiczne zwiększające ochronę przed koronawirusem, m.in. certyfikowane oczyszczacze jonizujące powietrze.

Grupa Murapol od początku pandemii podejmuje szereg działań, mających na względzie bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. W tym czasie zdalne formy kontaktu, takie jak wideo-rozmowy z doradcami czy możliwość zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych stały się standardowymi praktykami w biurach sprzedaży dewelopera. Choć z tych rozwiązań nadal można swobodnie korzystać, wielu klientów decydujących się na zakup mieszkania preferuje osobisty kontakt z doradcami w biurach sprzedaży. Dlatego Grupa Murapol pozostawia je otwarte, przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa.

Teraz biura sprzedaży dewelopera w całej Polsce zyskały dodatkowe rozwiązania podnoszące poziom bezpieczeństwa wszystkich, którzy w nich przebywają. W każdym pomieszczeniu, w którym odbywają się spotkania z klientami zainstalowane zostały nowoczesne oczyszczacze powietrza generujące jony, które w kontakcie z bakteriami, wirusami czy grzybami, skutecznie je unieszkodliwiają i usuwają. Ostatnie badania japońskich naukowców udowodniły, że zastosowana w nich technologia Plasmacluster jest w stanie zredukować liczbę cząsteczek koronawirusa SARS-CoV-2 w powietrzu o ponad 90%.

Urządzenia wykorzystują także filtry HEPA, eliminujące z powietrza drobiny kurzu i innych zanieczyszczeń. Posiadają one szereg międzynarodowych certyfikatów potwierdzających ich skuteczność w walce nie tylko z wirusami, ale też groźnymi patogenami. Dodatkowo nawilżają powietrze, dzięki czemu w biurach panują bardziej komfortowe warunki spotkań.

Każdy klient odwiedzający biura Grupy Murapol proszony jest ponadto o skorzystanie z bezdotykowego dozownika dezynfekującego dłonie. Urządzenie jest również wyposażane w termometr, który sygnalizuje podwyższoną temperaturę ciała. Doradcy Grupy Murapol pozostają do dyspozycji klientów w 21 biurach sprzedaży w 14 miastach Polski, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Łodzi, Gdyni, Katowicach, Toruniu, Gliwicach, Wieliczce, Mikołowie, Tychach oraz w Siewierzu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.