Komunikaty PR

Biura sprzedaży Murapolu z nowoczesnymi rozwiązaniami ochronnymi

2020-11-10  |  15:30
Biuro prasowe

Ogólnopolski deweloper mieszkaniowy we wszystkich biurach sprzedaży na terenie całej Polski zastosował dodatkowe środki ostrożności, mające zwiększyć bezpieczeństwo swoich pracowników oraz odwiedzających je klientów. Pomieszczenia, w których odbywają się spotkania z kupującymi zostały wyposażone w nowoczesne rozwiązania technologiczne zwiększające ochronę przed koronawirusem, m.in. certyfikowane oczyszczacze jonizujące powietrze.

Grupa Murapol od początku pandemii podejmuje szereg działań, mających na względzie bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. W tym czasie zdalne formy kontaktu, takie jak wideo-rozmowy z doradcami czy możliwość zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych stały się standardowymi praktykami w biurach sprzedaży dewelopera. Choć z tych rozwiązań nadal można swobodnie korzystać, wielu klientów decydujących się na zakup mieszkania preferuje osobisty kontakt z doradcami w biurach sprzedaży. Dlatego Grupa Murapol pozostawia je otwarte, przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa.

Teraz biura sprzedaży dewelopera w całej Polsce zyskały dodatkowe rozwiązania podnoszące poziom bezpieczeństwa wszystkich, którzy w nich przebywają. W każdym pomieszczeniu, w którym odbywają się spotkania z klientami zainstalowane zostały nowoczesne oczyszczacze powietrza generujące jony, które w kontakcie z bakteriami, wirusami czy grzybami, skutecznie je unieszkodliwiają i usuwają. Ostatnie badania japońskich naukowców udowodniły, że zastosowana w nich technologia Plasmacluster jest w stanie zredukować liczbę cząsteczek koronawirusa SARS-CoV-2 w powietrzu o ponad 90%.

Urządzenia wykorzystują także filtry HEPA, eliminujące z powietrza drobiny kurzu i innych zanieczyszczeń. Posiadają one szereg międzynarodowych certyfikatów potwierdzających ich skuteczność w walce nie tylko z wirusami, ale też groźnymi patogenami. Dodatkowo nawilżają powietrze, dzięki czemu w biurach panują bardziej komfortowe warunki spotkań.

Każdy klient odwiedzający biura Grupy Murapol proszony jest ponadto o skorzystanie z bezdotykowego dozownika dezynfekującego dłonie. Urządzenie jest również wyposażane w termometr, który sygnalizuje podwyższoną temperaturę ciała. Doradcy Grupy Murapol pozostają do dyspozycji klientów w 21 biurach sprzedaży w 14 miastach Polski, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Łodzi, Gdyni, Katowicach, Toruniu, Gliwicach, Wieliczce, Mikołowie, Tychach oraz w Siewierzu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.