Komunikaty PR

Biurowy renesans w radiowym eterze. Globalworth podsumowuje kampanię.

2021-10-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Jak poprawić swoją motywację w pracy? Jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje? Jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie? Odpowiedzi na te oraz wiele innych tematów związanych z pracą w czasie pandemii znajdziemy w felietonach i podcastach, które powstały w ramach współpracy Globalworth i Radia TOK FM związanej z kampanią Office Renaissance. Wszystkie materiały zostały zebrane w jednym miejscu i stanowią teraz cenną bazę wiedzy o obecnej biurowej rzeczywistości.

W lipcu Globalworth rozpoczął międzynarodową kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wesprzeć powrót swoich najemców do biur. Wracających do 22 biurowców w Polsce pracowników przywitały niezwykłe grafiki, które w kreatywny sposób nawiązują do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia.

W ramach tej kampanii Globalworth w Polsce we współpracy z Radiem TOK FM stworzyli internetową sekcję „Witaj w biurze” dostępną w serwisie TOKFM.pl, która w każdym miesiącu wzbogacana była redakcyjnymi felietonami. Efektem wspólnych działań jest 15 felietonów, a także 3 podcasty nagrane z ekspertami Globalworth, które poruszają rozmaite zagadnienia związane z szeroko rozumianym życiem biurowym w czasie pandemii Covid-19.

W tworzeniu materiałów uczestniczyli m.in. redaktorzy Radia TOK FM, eksperci rynku biurowego z Globalworth oraz psychologowie. Słuchacze mogli się dowiedzieć m.in. jak poprawić swoją motywację w pracy, jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje, czy praca w dresie jest dobra, jakie biurowe rytuały pomagają w lepszej produktywności, jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie czy jak pandemia wpłynęła na nasze zdrowie psychiczne.

"Ostatnie miesiące pokazały, że za pracą z biura tęsknili nie tylko pracodawcy, ale również ich pracownicy. Dzięki opanowanej sytuacji pandemicznej w Polsce, latem mogliśmy obserwować wzmożone przygotowania do powrotów najemców do biurowców Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne z naszym przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej. Chcieliśmy pomóc w tym procesie, dlatego przygotowaliśmy oryginalną kampanię, która była naszą wiadomością powitalną skierowaną do całej społeczności biurowej. Bogaty zbiór felietonów i podcastów, stworzony we współpracy z Radiem TOK FM, dostarczył cenną wiedzę na temat tego, jak funkcjonować w obecnej rzeczywistości, a także dlaczego biurowe środowisko jest tak ważne dla naszego zdrowia i produktywności."

Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland

Wszystkie felietony zostały zebrane w formie cyfrowej bazy, która jest dostępna na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze. Wysłuchać można również podcastów z ekspertami Globalworth na temat biurowej społeczności, nowych technologii w biurowcach, a także zmian w stylu pracy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.