Biurowy renesans w radiowym eterze. Globalworth podsumowuje kampanię.
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Jak poprawić swoją motywację w pracy? Jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje? Jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie? Odpowiedzi na te oraz wiele innych tematów związanych z pracą w czasie pandemii znajdziemy w felietonach i podcastach, które powstały w ramach współpracy Globalworth i Radia TOK FM związanej z kampanią Office Renaissance. Wszystkie materiały zostały zebrane w jednym miejscu i stanowią teraz cenną bazę wiedzy o obecnej biurowej rzeczywistości.
W lipcu Globalworth rozpoczął międzynarodową kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wesprzeć powrót swoich najemców do biur. Wracających do 22 biurowców w Polsce pracowników przywitały niezwykłe grafiki, które w kreatywny sposób nawiązują do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia.
W ramach tej kampanii Globalworth w Polsce we współpracy z Radiem TOK FM stworzyli internetową sekcję „Witaj w biurze” dostępną w serwisie TOKFM.pl, która w każdym miesiącu wzbogacana była redakcyjnymi felietonami. Efektem wspólnych działań jest 15 felietonów, a także 3 podcasty nagrane z ekspertami Globalworth, które poruszają rozmaite zagadnienia związane z szeroko rozumianym życiem biurowym w czasie pandemii Covid-19.
W tworzeniu materiałów uczestniczyli m.in. redaktorzy Radia TOK FM, eksperci rynku biurowego z Globalworth oraz psychologowie. Słuchacze mogli się dowiedzieć m.in. jak poprawić swoją motywację w pracy, jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje, czy praca w dresie jest dobra, jakie biurowe rytuały pomagają w lepszej produktywności, jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie czy jak pandemia wpłynęła na nasze zdrowie psychiczne.
"Ostatnie miesiące pokazały, że za pracą z biura tęsknili nie tylko pracodawcy, ale również ich pracownicy. Dzięki opanowanej sytuacji pandemicznej w Polsce, latem mogliśmy obserwować wzmożone przygotowania do powrotów najemców do biurowców Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne z naszym przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej. Chcieliśmy pomóc w tym procesie, dlatego przygotowaliśmy oryginalną kampanię, która była naszą wiadomością powitalną skierowaną do całej społeczności biurowej. Bogaty zbiór felietonów i podcastów, stworzony we współpracy z Radiem TOK FM, dostarczył cenną wiedzę na temat tego, jak funkcjonować w obecnej rzeczywistości, a także dlaczego biurowe środowisko jest tak ważne dla naszego zdrowia i produktywności."
Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland
Wszystkie felietony zostały zebrane w formie cyfrowej bazy, która jest dostępna na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze. Wysłuchać można również podcastów z ekspertami Globalworth na temat biurowej społeczności, nowych technologii w biurowcach, a także zmian w stylu pracy.
Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Warsaw office market in the process of adaptation
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.