Komunikaty PR

Biznes z Proxinem i na Jeżycach

2023-08-30  |  09:00

Poznańskie Jeżyce to jedno z ulubionych miejsc Poznaniaków. Dzielnica już teraz urzeka swoim pięknem i różnorodnością, a ponadto dynamicznie się rozwija. Warto tutaj zajrzeć i cieszyć się klimatem jeżyckich uliczek, a nawet zamieszkać. To także pewna lokalizacja dla działalności firmy, a takie możliwości stwarza Proxin, proponując lokale usługowe w inwestycji Słowackiego 7.

 

Jeżyce nowym sercem Poznania

Z każdym miesiącem Poznań się zmienia, a wraz z nim poszczególne dzielnice. Poznaniacy bardzo lubią Jeżyce – za różnorodność, dobre położenie i wiele możliwości spędzania wolnego czasu. Zaglądają tutaj także ci, którzy na co dzień mieszkają w innych częściach miasta. Z pewnością przyciąga dobra gastronomia. Lokalne restauracje oferują klasyczny street food, kuchnię gruzińską, kirgijską, turecką, ale też wiele propozycji dla miłośników smaków wegańskich, czy wegetariańskich. Klasyczny przykład to Rynek Rozmaitości Jeżyckich – wydarzenie, podczas którego w czerwcu na Rynku Jeżyckim zaprezentowało się 80 wystawców, z czego aż 30 z branży gastronomicznej. Event cieszył się sporym zainteresowaniem, a kolejne edycje to tylko kwestia czasu. 

Dzielnica Jeżyce trafia do serc swoich mieszkańców i gości nie tylko przez żołądek. W tym „fyrtlu” – bo tak określa się w Poznaniu dzielnicę lub miejsce – znajduje się ponad 50 różnych punktów usługowych, rzemieślniczych, sklepów. Skorzystamy z pomocy szewca, krawca, zegarmistrza, drzewiarza, możemy zajrzeć do kwiaciarni, elektroserwisu, pracowni naprawy mebli, księgarni, czy fryzjera. Wiele z tych zakładów działa z powodzeniem kilkanaście i więcej lat. Poznaniacy wiedzą, że „jak coś załatwić, to najlepiej na Jeżycach”. Powstała nawet „mapa jeżyckiego fyrtla”, promująca lokalne firmy i tradycyjne rzemiosło na stronie poznan.pl.

 

Jak firma, to na Jeżycach

W świetle tych informacji, nie może dziwić, że wiele osób chciałoby w tej części Poznania zamieszkać lub zainwestować i po prostu kupić mieszkanie. Powstają nowe osiedla i z pewnością Jeżyce nadal będą mocno się rozwijać w przyszłości, ponieważ radni miasta Poznania blisko trzy lata temu zaprezentowali nową koncepcję zagospodarowania terenu o łącznej powierzchni 12 tysięcy metrów kwadratowych, czyli Nowych Jeżyc. To także oznacza, że nie zabraknie klientów dziś i w przyszłości. Jeżyce, będące w zasadzie nowym centrum miasta, pozwalają na rozwinięcie firmy. Oprócz lokalizacji, równie ważna jest jakość lokalu, rozumiana jako dostosowanie do wymagań współczesnych biznesów. W nowoczesnych projektach mieszkaniowych, parterowe lokale usługowo – handlowe można aranżować według własnych potrzeb, a proponowane zróżnicowane powierzchnie dostosować do charakterystyki prowadzonej działalności.

 

Duże możliwości zapewnia Proxin, deweloper inwestycji Słowackiego 7. Pod tym adresem powstał kameralny budynek wielorodzinny z 61 mieszkaniami, a ich uzupełnieniem jest 10 lokali usługowych. Każdy znajduje się na parterze, posiada duże przeszklenia zapewniające doświetlenie wnętrz, a także odpowiednią ekspozycję dla gości. – Nasze lokale na sprzedaż prezentują się nowocześnie i stylowo. Idealnie pasują do charakteru otoczenia, a funkcjonalna forma, zgodnie z restrykcyjnymi wymogami, daje możliwość zaadoptowania tych pomieszczeń zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Z proponowanych 10 lokali usługowych w sprzedaży zostało 5 o powierzchni od 55 do 95 mkw. Każdy z nich będzie wizytówką firmy, a to przecież pierwszy element, z którym ma styczność klient, czy partner biznesowy - mówi Piotr Łopatka, członek zarządu firmy Proxin.

 

Zarówno inwestycja Słowackiego 7, jaki i nasze osiedle Nowe Ogrody na Jeżycach gwarantują  dostęp do położonych na parterze lokali handlowo – usługowych. Powstaje mała społeczność przedsiębiorców i mieszkańców, którzy wiele spraw chcą załatwić lokalnie, zwłaszcza, że zmienia się styl życia. Dziś, kiedy część z nas pracuje zdalnie, nie ma potrzeby bycia w samym centrum codziennie. To właśnie lokalnie, blisko domu tworzą się relacje, a właściciele biznesów zyskują grono stałych i zaufanych klientów, którzy z uśmiechem wracają do ulubionych miejsc. To trend znany na Jeżycach od lat – podsumowuje Piotr Łopatka z firmy Proxin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.