Branża nieruchomości komercyjnych wspiera szpitale w Polsce #property4heroes
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Firmy branży nieruchomości komercyjnych kolejny raz ruszyły ze wsparciem dla szpitali w całej Polsce. Obiady, zdrowe przekąski, pizze, kanapki czy zestawy sushi trafiają do lekarzy, pielęgniarek, położnych i ratowników, którzy koncentrując się na ratowaniu życia i zdrowia pacjentów, sami nie mają czasu, by zadbać o obiad czy kolację w trakcie 24-godzinnego dyżuru. Podczas bieżącej edycji akcji do szpitali trafiło już ponad 10,5 tysiąca posiłków.
Wszystkie posiłki dostarczane medykom, kupowane są w restauracjach i barach, znajdujących się
w budynkach biurowych i handlowych firm, uczestniczących w akcji. To oznacza, że #property4heroes ma swój kolejny, pozytywny wymiar. Kupując posiłki, by wesprzeć medyków w ich pracy, firmy wspierają też restauratorów, którzy mocno ucierpieli na ograniczeniach związanych z pandemią.
Do jesiennej akcji #property4heroes przystąpiły : CA Immo, Grupa Capital Park, Echo Investment, EPP, Fundacja Globalworth, Griffin Real Estate, HB Reavis i Panattoni.
- Życie zdominowane przez pandemię koronawirusa od prawie 10 miesięcy spowodowało, że nad wieloma trudnymi sytuacjami przechodzimy do porządku dziennego, stając się bardziej asertywnym i często zapominając, że warto pomagać. Firmy branży nieruchomości komercyjnych są w stałym kontakcie
z medykami, dlatego swoją akcję pomocy kontynuują również podczas drugiej fali zachorowań. Obserwując zaangażowanie i skalę poświęcenia personelu medycznego nie sposób przejść obojętnie – mówią zgodnie przedstawiciele branży i śpieszą z pomocą dla szpitalnych bohaterów.
Posiłki docierają do szpitali w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Kielcach i Katowicach. Obiady dostarczane są też do załóg karetek pogotowia, oczekujących przed izbami przyjęć, na szpitalne oddziały ratunkowe, czy do centrów krwiodawstwa i krwiolecznictwa. Ekipa Office Doctor – ratownicy medyczni i lekarze dbający na co dzień o zdrowie pracowników warszawskich biurowców, zbierają zapotrzebowanie wśród ekip medycznych i wysyłają im posiłki w ramach akcji – każdego dnia w inne miejsce.
Praca w ścisłym reżimie sanitarnym to dzisiaj ogromne wyzwanie dla personelu medycznego. Nie tylko szpitale czy oddziały jednoimienne leczą bowiem pacjentów zakażonych wirusem covid-19, ale niemal każdy ośrodek medyczny w Polsce. Zachorowania wśród lekarzy czy pielęgniarek stają się codziennością, a to oznacza, że zdrowi medycy dyżurują częściej, niejednokrotnie w mniejszym składzie. Ratują pacjentów z zawałami, udarami i szeregiem innych chorób, przyjmują porody, leczą nowonarodzone dzieci, czy prowadzą terapie pacjentów w szpitalach psychiatrycznych
- Jak podkreślają pracownicy medyczni, otrzymujący posiłki, skala potrzeb nie zmniejsza się wraz z pandemią koronawirusa. Ich praca jest potrzebna przez całą dobę w każdym szpitalu i ośrodku medycznym Wsparcie branży nieruchomości to dla lekarzy, ratowników, pielęgniarek czy położnych nie tylko miły akcent w ciągu dnia, ale istotne wsparcie, by mogli skoncentrować się na tym, co w pracy dla nich najważniejsze - na zdrowiu i życiu swoich pacjentów.
#property4heroes to nie tylko posiłki. W ramach jesiennej akcji do szpitali przekazano również tysiące masek ochronnych, odzieży ochronnej, lampy dezynfekcyjne czy ekspresy do kawy.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.