Komunikaty PR

Chlebova Apartamenty – Budowa gdańskiej inwestycji na ostatniej prostej

2021-02-09  |  12:35
Biuro prasowe

Aktualne zdjęcia i wizualizacje: https://wetransfer.com/downloads/f192a2022891a197f318f1a90fb36a6720210209094213/1384037cae925fdad885e7756ba80d1f20210209094228/f708ed

 

Bliskie sąsiedztwo Motławy, lobby z recepcją, strefa biznes, sala fitness, bawialnia dla dzieci, lokale usługowe i taras dachowy z widokiem na gdańskie zabytki – tak w skrócie prezentują się najważniejsze atuty inwestycji Chlebova Apartamenty przygotowywanej przez NDI Development, nad którą prace zmierzają do długo wyczekiwanego końca.

 

Chlebova powstaje w miejscu bardzo szczególnym dla mieszkańców Gdańska. Przy ulicy Wiosny Ludów 4 mieściła się niegdyś historyczna fabryka chleba – Germania Brotfabrik. Jej ekonomiczne znaczenie było dla gdańszczan tak duże, że została ona wspomniana na kartach „Gdańskiej trylogii” samego Güntera Grassa. Historyczny charakter tego miejsca podkreślą liczne artefakty, odzyskane ze starej fabryki, które zostaną wyeksponowane w holu wejściowym, korytarzach, we wnętrzach sal biznesowych oraz strefie fitness.

 

Według informacji dewelopera, prace budowlane które rozpoczęto na początku 2019 r., weszły właśnie w zaawansowane stadium:

 

Aktualnie jesteśmy na końcowym etapie realizacji prac wykończeniowych w budynku tj. malowanie ścian i sufitów, montaż zabudów meblowych w komunikacji czyli portale drzwiowe bądź windowemówi Radosław Szulfer, kierownik projektu z NDI Development. Jeżeli chodzi o prace prowadzone na zewnątrz, pozostało nam głównie wykończenie loggi w deski tarasowe oraz montaż szklanych i szczebelkowych balustrad. Dodatkowo, po zakończeniu prac elewacyjnych oraz zdemontowaniu rusztowań sukcesywnie wykonywane są elementy zagospodarowania terenu takie jak chodniki, murki oporowe oraz droga pożarowa. Najważniejszym kolejnym krokiem jest  uruchomienie urządzeń instalacji sanitarnych i elektrycznych, przeprowadzenie testów oraz weryfikacja ich poprawnego  działania – dodaje.

 

Lokalizacja Chlebovej, oprócz bezsprzecznej wartości sentymentalnej, ma jeszcze jeden ważny atut.

Inwestycja położona będzie w miejscu oferującym przyszłym mieszkańcom wytchnienie od zgiełku Głównego Miasta, a jednocześnie bliskość jego największych atrakcji.

 

Lokalizacja obiektu zapewnia inwestorom wiele korzyści między innymi dostęp do wodnych atrakcji, zabytków Gdańska czy obiektów kultury i sztuki - mówi Bartłomiej Oset, wiceprezes zarządu NDI Development. Pomimo to, Chlebova zlokalizowana jest w miejscu, które zapewnia wytchnienie od zgiełku centrum miasta, a dzięki temu jest doskonałym miejscemw którym spędzony czas pozwoli czerpać z komfortu prawdziwego zacisza domowegoTo właśnie te czynniki bezpośrednio przekładają się na dobre wyniki sprzedaży .

 

Planowany termin oddania inwestycji do użytku to drugi kwartał 2021 r.

 

Chlebova timelapse video: https://www.youtube.com/watch?v=NGofTXE6UKU&feature=youtu.be


Więcej informacji: www.chlebova.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.