Komunikaty PR

CHOCIEBUSKA 11 – NOWA WROCŁAWSKA INWESTYCJA DOM DEVELOPMENT JUŻ W SPRZEDAŻY

2020-09-25  |  01:00

Dom Development ruszył ze sprzedażą projektu położonego na wrocławskim Nowym Dworze. Chociebuska 11 to inwestycja, którą wyróżnia bliskość terenów zielonych oraz sąsiedztwo rozbudowanej infrastruktury handlowo-usługowej. Prace budowlane rozpoczną się w IV kwartale tego roku, ich finał przewidziany jest na III kwartał 2023 roku. W ofercie znalazły się 194 mieszkania i 2 lokale usługowe.

– Nasza najnowsza inwestycja jest zlokalizowana w cichej i spokojnej okolicy, w pobliżu terenów zielonych, zachęcających do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jej dodatkowymi atutami są doskonała komunikacja, bliskość stacji kolejowej oraz trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór, która znajduje się aktualnie w realizacji – mówi Iwona Kołodziejczyk, prezes Dom Development Wrocław.

Funkcjonalność i wygoda

Chociebuska 11 to trzy dziesięcio- i jedenastopiętrowe budynki o łącznej liczbie 194 mieszkań w najbardziej poszukiwanych metrażach od 29 do 90 m², oferujących od 1 do 4 pokoi. Wszystkie lokale posiadać będą balkony lub loggie, a na ostatnich piętrach ― przestronne tarasy. W każdym z mieszkań zlokalizowanych na parterze zaplanowano przydomowe ogródki.

Do dyspozycji mieszkańców będą m.in: komórki lokatorskie, dwupoziomowy garaż podziemny, rowerownia, wózkownia, a także elementy małej architektury - ławki, stojaki na rowery itp.

Nowoczesność wśród zieleni

Inwestycja będzie posiadać zielony, wewnętrzny dziedziniec z placem zabaw. Na parterze budynku od strony ulicy Chociebuskiej inwestor przewidział dwa lokale usługowe.

Kolorystyka osiedla utrzymana została w odcieniach bieli i szarości z akcentami koloru pomarańczowego użytego we wnętrzach balkonów i loggii. Wszystkie mieszkania posiadać będą duże okna, natomiast z tarasów na ostatnich piętrach rozpościerać się będzie wspaniały widok na panoramę Wrocławia.

Infrastruktura miejska

W okolicy inwestycji Chociebuska 11 znajdują się szkoły, przedszkola, sklepy i centra handlowe oraz obiekty umożliwiające aktywne spędzanie wolnego czasu, typu: Centrum Kultury Wrocław Zachód, kryta pływalnia, siłownia, klub fitness czy pobliski Park Tysiąclecia. Lokalizację charakteryzuje doskonała komunikacja miejska (liczne autobusy, stacja kolejowa Wrocław Nowy Dwór, nowo powstająca trasa autobusowo-tramwajowa), a także szybkie połączenie z centrum i łatwy wyjazd z miasta (obwodnica śródmiejska z estakadą Gądowianka oraz Autostradowa Obwodnica Wrocławia).

Inwestycję Chociebuska 11 zaprojektowała firma Olejnik Pracownia Projektowa. Głównym wykonawcą jest spółka Dom Construction.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.