Komunikaty PR

Chylonia Business Park najlepszą inwestycją w Gdyni

2021-02-19  |  13:30
Biuro prasowe

Nowoczesny obiekt biurowo-magazynowy Chylonia Business Park otrzymał nagrodę „Czas Gdyni” za najlepszą gdyńską inwestycję roku 2020. To wyróżnienie przewodniczącej Rady Miasta Gdyni za najlepsze gdyńskie inwestycje.

Nagroda wręczana jest od 1995 roku. Przyznawana jest w dwóch kategoriach: inwestycje i architektura. W tym roku do konkursu zgłoszono w sumie 32 różnorodne obiekty. To spośród  nich wyłoniono najlepszy – Chylonia Business Park, który został  realizowany przez WRI Investment. Werdykt został ogłoszony podczas uroczystej sesji Rady Miasta w ramach obchodów 95. rocznicy nadania praw miejskich Gdyni.

– Przyznana nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, że doceniona została wysoka jakość inwestycji, zgodna z najwyższymi światowymi standardami logistycznymi. Wierzymy, że będzie ona dobrze służyć gdyńskim przedsiębiorcom – mówi Daniel Balla,  Prezes Zarządu WRI Investment.

Przy wyborze laureatów jury zwróciło uwagę na wpływ inwestycji na promocję miasta i rozwój turystyki, walory architektoniczne, rozwiązania proekologiczne, walory architektoniczne oraz pozytywny wpływ na wizerunek Gdyni.

Kompleks Chylonia Business Park to budynek biurowy wraz z halą wysokiego składowania, położony w dzielnicy Chylonia. Industrialne wykończenie powierzchni wspólnych, nawiązujące do lokalizacji jest ukłonem w stronę najbardziej charakterystycznych form przemysłowych występujących na tym obszarze. Obiekt cieszy się dużym zainteresowaniem najemców. Hala magazynowa wysokiego składowania o powierzchni 4550 m² została w całości wynajęta w trakcie pierwszego etapu komercjalizacji. W biurowcu do wynajęcia pozostały ostatnie wolne lokale
o łącznej powierzchni 900 m².

Zainteresowanie obiektem przekroczyło możliwości najmu. Dużym popytem cieszy się zwłaszcza część magazynowa. W związku z tym podjęliśmy decyzję o rozbudowie kompleksu o dodatkową halę wysokiego składowania o powierzchni blisko 4000 m². – informuje Daniel Balla.

Pierwsze prace budowlane ruszą w II kwartale 2021 roku, natomiast ich zakończenie oraz oddanie obiektu do użytku jest planowane na początek IV kwartału.

Więcej informacji o Chylonia Business Park znajduje się na oficjalnej stronie pod adresem: http://www.chylonia.com .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.