Dekpol Deweloper wprowadził do oferty Osiedle Kociewskie
Nowoczesny kompleks trzech budynków zlokalizowany w pobliżu Tczewa dostarczy łącznie 121 mieszkań o powierzchni od 27 do 55 mkw. Ceny lokali zaczynają się już od 167,5 tys. zł brutto. Kameralna inwestycja o niskiej zabudowie zapewni mieszkańcom poczucie prywatności dzięki dużej odległości pomiędzy budynkami oraz prywatnym ogródkom mierzącym nawet 242 mkw. Przekazanie właścicielom gotowych mieszkań planowane jest na przełomie 2021 i 2022 r.
„Nasza nowa inwestycja odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów. Poszukują oni kameralnych osiedli poza ścisłym centrum aglomeracji. Osiedle Kociewskie, dzięki dużym odległościom między budynkami, zapewni mieszkańcom swobodę i poczucie prywatności. Jednocześnie będą mogli korzystać z przestronnych balkonów oraz przydomowych ogródków. Olbrzymią zaletą inwestycji jest też jej lokalizacja, w pobliżu pięknych terenów zielonych, przy zapewnionej dobrej komunikacji w kierunku Trójmiasta” - powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Dekpol Deweloper Sp. z o.o.
Osiedle Kociewskie składać się będzie z trzech trzypiętrowych budynków, w ramach których powstanie łącznie 121 lokali. W ofercie dostępne są kompaktowe mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe liczące od 27 do 55 mkw. Do lokali położonych na parterze przynależeć będą prywatne ogródki liczące nawet 242 mkw., a na wyższych kondygnacjach będą przestronne balkony. W budynkach przewidziano również wiele udogodnień, m.in.: wózkarnie czy windy. Na terenie osiedla utworzone zostaną naziemne miejsca parkingowe dla mieszkańców.
Ceny oferowanych lokali zaczynają się od 167,5 tys. zł brutto. Oddanie gotowych mieszkań do użytkowania planowane jest na przełomie 2021/ 2022 roku. Projekt architektoniczny osiedla opracowała pracownia Diogenes Studio, a generalnym wykonawcą inwestycji jest Dekpol S.A.
Osiedle Kociewskie wyróżnia doskonała lokalizacja. Kompleks znajduje się w miejscowości Rokitki zaledwie 2 km od Tczewa. W pobliżu są piękne tereny zielone położone m.in. nad Kanałem Młyńskim w otoczeniu lasów, licznych stawów, jezior i łąk. Tuż przy inwestycji mieści się również przystanek autobusowy, zapewniający sprawny dojazd do Trójmiasta. Droga do Gdańska zajmuje jedynie 30 minut.
W bliskim sąsiedztwie funkcjonuje również szkoła podstawowa i położony na jej terenie duży plac zabaw, a także kompleks Rokitki Park oferujący vacu spa, masaże, fizykoterapię, strefę fitness, dwa pełnowymiarowe korty tenisowe oraz kort do gry w squasha.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.