Develia rozpoczyna przedsprzedaż VIII etapu inwestycji Grzegórzecka 77
Develia rozpoczęła przedsprzedaż ósmego, ostatniego etapu krakowskiej inwestycji Grzegórzecka 77, w ramach którego powstanie 80 mieszkań o zróżnicowanych rozkładach i szerokiej gamie metraży. Oprócz podwyższonego standardu mocną stroną projektu jest jego lokalizacja w sąsiedztwie Bulwarów Wiślanych, na cichej i zielonej części Grzegórzek.
– Grzegórzecka 77 to inwestycja, która od lat cieszy się renomą wśród nabywców w Krakowie. Klienci doceniają w tym projekcie funkcjonalne rozkłady mieszkań, dodatkowe udogodnienia oraz bardzo atrakcyjną lokalizację w zielonej części Grzegórzek, gwarantującą codzienny spokój mimo bliskości ścisłego centrum Krakowa. W ostatnim etapie osiedla proponujemy jeszcze wyższy standard i kolejne rozwiązania podnoszące komfort życia – zapowiada Andrzej Oślizło, prezes zarządu Develia S.A.
W VIII etapie zaplanowano dwa budynki, w których łącznie powstanie 80 mieszkań. W ofercie znajdują się zarówno kompaktowe, dwupokojowe lokale o powierzchni 44 m kw., jak i przestronne, blisko 150-metrowe apartamenty.
Projektant inwestycji, pracownia SARAN Architekci, położył duży nacisk na jak najszersze możliwości aranżacyjne – przestronne salony będą miały powierzchnię nawet 45 m kw., w których przewidziano możliwość wydzielenia osobnych kuchni. Dzięki licznym przeszkleniom i wysokim oknom mieszkania będą odpowiednio nasłonecznione. We wszystkich zaplanowano duże, głębokie balkony, a w przypadku lokali na parterze – zielone ogrody.
Z myślą o wygodnym parkowaniu samochodów w podziemiach budynków zaprojektowano dwa garaże w systemie platform parkingowych. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych, bezawaryjnych i bezpiecznych konstrukcji o wysokości do 2 metrów w halach powstanie łącznie 88 miejsc postojowych. Na terenie inwestycji wyznaczono ponadto trzy miejsca zewnętrzne dla osób z niepełnosprawnościami (osiedle będzie dostosowane do ich potrzeb) oraz dwa miejsca przystosowane do ładowania samochodów elektrycznych. Przestrzenie wspólne na osiedlu urozmaicają alejki spacerowe, ściana wodna i plac zabaw. Deweloper zadba również o roślinność – zewnętrzny dziedziniec zostanie obsadzony zróżnicowaną paletą ozdobnych roślin.
Grzegórzki to jedna z najbardziej pożądanych przez krakowian lokalizacji mieszkaniowych – mimo centralnego położenia dzielnicy udało się zachować spokojny, zielony charakter. Zgodnie z ideą „miasta 15-minutowego” mieszkańcy Grzegórzeckiej 77 będą mogli zaspokoić większość codziennych potrzeb bez korzystania z auta. W okolicy nie brakuje sklepów, galerii handlowych (Galeria Kazimierz, C.H. M1 i Galeria Krakowska), punktów usługowych, placówek medycznych i uczelni wyższych. Miłośnicy kultury będą mogli korzystać z repertuaru słynnego Teatru Variété, znajdującego się zaledwie 200 metrów od inwestycji. Z kolei rodziny z dziećmi w bezpośrednim sąsiedztwie osiedla znajdą cztery żłobki, dwa przedszkola, szkołę podstawową i publiczny, nowoczesny plac zabaw. Single z pewnością docenią bliskość Starego Miasta i Kazimierza – odległość do Rynku Głównego to zaledwie 2 km, którą można pokonać w trakcie kilkunastominutowego spaceru. Z kolei dla rodzin z dziećmi ważne będzie sąsiedztwo Bulwarów Wiślanych, które od Grzegórzeckiej 77 dzieli zaledwie 230-metrowy dystans. W pobliżu osiedla powstaje także Park Grzegórzecki, który w nieodległej przyszłości będzie idealnym miejscem na sąsiedzkie pikniki.
Planowany termin ukończenia tego etapu osiedla to III kwartał 2024 roku. Ceny zaczynają się już od 16 tys. zł za metr kwadratowy.
Develia, która w ubiegłym roku obchodziła 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 41 osiedli, składających się w sumie ze 119 etapów inwestycyjnych – to ponad 16,5 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 860 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodów ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.