Komunikaty PR

Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie

2023-10-26  |  15:20

Develia wprowadziła do sprzedaży inwestycję Oliwska Vita na warszawskim Targówku. W ramach projektu powstaną łącznie 124 komfortowe mieszkania o funkcjonalnych rozkładach. Wszystkie lokale posiadają przestronne balkony, komfortowe tarasy lub prywatne ogródki. 

Oliwska Vita to nowa inwestycja na mieszkaniowej mapie Warszawy, które deweloper zrealizuje w dynamicznie zmieniającej się, historycznej części warszawskiego Targówka. To także pierwszy projekt, który powstanie dzięki połączeniu kompetencji Develii oraz Nexity. Na skutek zakupu w lipcu br. 100% udziałów polskich spółek  Nexity wrocławski deweloper dołączył do ścisłej krajowej czołówki w tej branży. Po przejęciu także części odpowiadającej za generalne wykonawstwo firma może realizować projekty budowalne bez korzystania z pomocy podmiotów zewnętrznych.

– Oliwska Vita to nowa jakość na warszawskim Targówku. Wprowadzamy do sprzedaży inwestycję, która przyciągnie klientów atrakcyjną lokalizacją oraz komfortowym i funkcjonalnym rozkładem mieszkań. Dzięki dużej rozpiętości metraży oferta skierowana jest do szerokiej grupy nabywców. Mieszkańcy w bliskim otoczeniu znajdą liczne sklepy, restauracje, kawiarnie, szkoły, przedszkola oraz centra handlowe: Atrium Targówek i M1 - podkreśla Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.     

W ramach dwuskrzydłowego budynku powstaną łącznie 124 mieszkania o powierzchniach liczących od 27,7 do blisko 75 m kw. Każdy lokal posiadać będzie przestronny balkon, taras lub ogródek. Zaplanowane zostały także komórki lokatorskie oraz podziemny garaż na 109 samochodów oraz 21 naziemnych miejsc postojowych. Przewidziano także 2 stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. Dla posiadaczy rowerów przygotowano 20 boksów, a na zewnątrz - stojaki dla jednośladów, których właściciele będą mogli sprawnie i bezpiecznie poruszać po okolicy dzięki rozbudowanej infrastrukturze dla rowerzystów.

Na parterze będą funkcjonowały dwa lokale usługowe. Inwestycja będzie otoczona zielenią stanowiącą około 30% terenu.

Oliwska Vita zlokalizowana jest blisko Parku Bródnowskiego, który oferuje duże możliwości odpoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. W celu zwiększenia komfortu mieszkańców pomiędzy osiedlem a pobliskimi torami kolejowymi przewidziano budowę ekranów akustycznych.

Znajdująca się w pobliżu rozbudowana sieć dróg, w tym m.in. Trasa Toruńska i most gen. Stefana Grota-Roweckiego oraz most Gdański, zapewnią sprawną komunikację.  Z kolei pobliska stacja kolejowa Warszawa-Praga pozwoli na szybki dojazd m.in. do Dworca Gdańskiego oraz innych rejonów miasta, włącznie z Lotniskiem Chopina. Mieszkańcy będą mogli korzystać również z komunikacji publicznej łączącej osiedle z centrum Warszawy oraz I i II linią metra.

W okolicy Oliwskiej Vita działa wiele sklepów, punktów usługowych czy placówek ochrony zdrowia. Najbliższe przedszkole oddalone jest o kilka minut spacerem, a szkoła podstawowa o kilkanaście. W okolicy nie brakuje również przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, takich jak ZOO, park trampolin Hangar 646, pływalnie „Muszelka” oraz Polonez OSiR Targówek, a także obiektów kultury, jak pobliski DK Świt czy słynny Teatr Rampa.

Autorem projektu architektonicznego Oliwska Vita jest pracownia Sk Architekci Sp. z o. o. Rozpoczęcie budowy przewidziane jest na IV kwartał br., a zakończenie na III kwartał 2025 r. Ceny mieszkań zaczynają się od 12 899 zł za m kw.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Katowicach i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 45 osiedli, składających się w sumie ze 129 etapów inwestycyjnych – to blisko 17 tys. mieszkań o powierzchni ponad 924 tys. m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej, które przekazały dotychczas 12 projektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, składających się z 28 etapów inwestycyjnych, w których powstało ponad 3500 mieszkań.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Motoryzacja

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.