Komunikaty PR

Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie

2023-10-26  |  15:20

Develia wprowadziła do sprzedaży inwestycję Oliwska Vita na warszawskim Targówku. W ramach projektu powstaną łącznie 124 komfortowe mieszkania o funkcjonalnych rozkładach. Wszystkie lokale posiadają przestronne balkony, komfortowe tarasy lub prywatne ogródki. 

Oliwska Vita to nowa inwestycja na mieszkaniowej mapie Warszawy, które deweloper zrealizuje w dynamicznie zmieniającej się, historycznej części warszawskiego Targówka. To także pierwszy projekt, który powstanie dzięki połączeniu kompetencji Develii oraz Nexity. Na skutek zakupu w lipcu br. 100% udziałów polskich spółek  Nexity wrocławski deweloper dołączył do ścisłej krajowej czołówki w tej branży. Po przejęciu także części odpowiadającej za generalne wykonawstwo firma może realizować projekty budowalne bez korzystania z pomocy podmiotów zewnętrznych.

– Oliwska Vita to nowa jakość na warszawskim Targówku. Wprowadzamy do sprzedaży inwestycję, która przyciągnie klientów atrakcyjną lokalizacją oraz komfortowym i funkcjonalnym rozkładem mieszkań. Dzięki dużej rozpiętości metraży oferta skierowana jest do szerokiej grupy nabywców. Mieszkańcy w bliskim otoczeniu znajdą liczne sklepy, restauracje, kawiarnie, szkoły, przedszkola oraz centra handlowe: Atrium Targówek i M1 - podkreśla Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.     

W ramach dwuskrzydłowego budynku powstaną łącznie 124 mieszkania o powierzchniach liczących od 27,7 do blisko 75 m kw. Każdy lokal posiadać będzie przestronny balkon, taras lub ogródek. Zaplanowane zostały także komórki lokatorskie oraz podziemny garaż na 109 samochodów oraz 21 naziemnych miejsc postojowych. Przewidziano także 2 stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. Dla posiadaczy rowerów przygotowano 20 boksów, a na zewnątrz - stojaki dla jednośladów, których właściciele będą mogli sprawnie i bezpiecznie poruszać po okolicy dzięki rozbudowanej infrastrukturze dla rowerzystów.

Na parterze będą funkcjonowały dwa lokale usługowe. Inwestycja będzie otoczona zielenią stanowiącą około 30% terenu.

Oliwska Vita zlokalizowana jest blisko Parku Bródnowskiego, który oferuje duże możliwości odpoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. W celu zwiększenia komfortu mieszkańców pomiędzy osiedlem a pobliskimi torami kolejowymi przewidziano budowę ekranów akustycznych.

Znajdująca się w pobliżu rozbudowana sieć dróg, w tym m.in. Trasa Toruńska i most gen. Stefana Grota-Roweckiego oraz most Gdański, zapewnią sprawną komunikację.  Z kolei pobliska stacja kolejowa Warszawa-Praga pozwoli na szybki dojazd m.in. do Dworca Gdańskiego oraz innych rejonów miasta, włącznie z Lotniskiem Chopina. Mieszkańcy będą mogli korzystać również z komunikacji publicznej łączącej osiedle z centrum Warszawy oraz I i II linią metra.

W okolicy Oliwskiej Vita działa wiele sklepów, punktów usługowych czy placówek ochrony zdrowia. Najbliższe przedszkole oddalone jest o kilka minut spacerem, a szkoła podstawowa o kilkanaście. W okolicy nie brakuje również przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, takich jak ZOO, park trampolin Hangar 646, pływalnie „Muszelka” oraz Polonez OSiR Targówek, a także obiektów kultury, jak pobliski DK Świt czy słynny Teatr Rampa.

Autorem projektu architektonicznego Oliwska Vita jest pracownia Sk Architekci Sp. z o. o. Rozpoczęcie budowy przewidziane jest na IV kwartał br., a zakończenie na III kwartał 2025 r. Ceny mieszkań zaczynają się od 12 899 zł za m kw.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Katowicach i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 45 osiedli, składających się w sumie ze 129 etapów inwestycyjnych – to blisko 17 tys. mieszkań o powierzchni ponad 924 tys. m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej, które przekazały dotychczas 12 projektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, składających się z 28 etapów inwestycyjnych, w których powstało ponad 3500 mieszkań.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.