Komunikaty PR

Develia zakończyła I etap Osiedla Latarników przed terminem

2021-12-02  |  11:25

Do budynków I etapu Osiedla Latarników na gdańskiej Letnicy wkrótce wprowadzą się pierwsi mieszkańcy. Deweloper inwestycji, firma Develia, otrzymała właśnie pozwolenie na użytkowanie premierowej fazy projektu i rozpoczęto przekazywanie lokali właścicielom.

W ramach I etapu Osiedla Latarników przy ul. Letnickiej powstały dwa 7-piętrowe budynki, w których znajduje się 131 lokali o metrażach od 34 do 109 m kw. Do wszystkich mieszkań przypisane są balkony i tarasy. W najniższych kondygnacjach deweloper przewidział powierzchnie komercyjne przeznaczone na sklepy i punkty usługowe. Do dyspozycji mieszkańców jest również podziemna hala garażowa z pomieszczeniami na jednoślady i duża, ponadstandardowa liczba naziemnych miejsc parkingowych. Przestrzeń zewnętrzna osiedla została wypełniona zielenią i elementami małej architektury. W ramach inwestycji powstanie także atrakcyjny plac zabaw dla najmłodszych.

Warto podkreślić, że Develia wyprzedziła harmonogram prac i ukończyła I etap Osiedla Latarników wcześniej niż planowała – pierwotnie przekazywanie kluczy mieszkańcom przewidziane było na marzec 2022 roku.

Wszystkie mieszkania w I etapie zostały już sprzedane. Obecnie trwa budowa II fazy Osiedla Latarników, w ramach której powstanie  214 lokali, w tym 4 usługowe. Ceny zaczynają się już 9 899 zł za metr kwadratowy. W planach jest również III etap inwestycji obejmujący 158 mieszkań.

Osiedle Latarników od samego początku cieszyło się dużą popularnością wśród klientów. Oprócz wysokiego standardu i szerokiej palety funkcjonalnych rozkładów mieszkań, niewątpliwym magnesem jest lokalizacja projektu blisko bałtyckiej plaży oraz inwestycje w ramach gruntownej rewitalizacji Letnicy, jakie w ostatnich latach realizuje miasto Gdańsk. Nie bez znaczenia na pewno były też ceny, bardzo konkurencyjne względem innych projektów powstających w pasie nadmorskim. Cieszymy się z oddania I etapu przed terminem – komentuje Andrzej Oślizło, prezes zarządu Develia S.A.

Dużą zaletą Osiedla Latarników jest jego lokalizacja na gdańskiej Letnicy, jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic całego Trójmiasta. Do Parku Brzeźnieńskiego im. J.J. Haffnera i najbliższego wejścia na plażę jest w linii prostej zaledwie około 900 metrów. W odległości 1,5 km znajduje się stadion piłkarski Polsat Plus Arena oraz kompleks wystawienniczo-kongresowy AmberExpo, co pozwoli mieszkańcom uczestniczyć w wielu imprezach, wydarzeniach kulturalnych i sportowych. W dzielnicy planowany jest szereg inwestycji, w tym m.in. budowa Nautilus Gdańsk czyli nowoczesnego obiektu edukacyjno-rozrywkowego z multimedialnym oceanarium, gastronomią, usługami oraz centrum medycznym i spa.

Dzięki gruntownej przebudowie całego układu komunikacyjnego Letnicy na Euro 2012, okolica ta jest bardzo dobrze skomunikowana z centrum Gdańska. Bliskość ważnych arterii drogowych – Drogi Zielonej oraz Tunelu pod Martwą Wisłą gwarantuje szybki dojazd do głównych tras S6, S7 oraz Autostrady A1. Korzystając z komunikacji miejskiej, sprawnie dostaniemy się z osiedla do innych dzielnic miasta, dworca głównego PKP oraz dworca głównego PKS.

Osiedle Latarników to nie jedyna inwestycja Develii w Gdańsku. W sprzedaży wciąż znajdują się: Baltea Apartments na Przymorzu, Via Flora na Chełmie, Marinus w Brzeźnie, Szmaragdowy Park na Łostowicach oraz Przy Alejach na Zaspie. 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce. W ciągu 15 lat działalności firma zrealizowała 36 osiedli, składających się w sumie ze 102 etapów inwestycyjnych – to blisko 14 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 750 tys. metrów kwadratowych. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów deweloper dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.