Komunikaty PR

Develia zaprasza na Dzień Otwarty na osiedlu Grzegórzecka 77

2023-10-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

W sobotę 14 października firma Develia zaprasza na Dzień Otwarty w krakowskiej inwestycji Grzegórzecka 77. Nowoczesne osiedle mieszkaniowe, powstaje na Grzegórzkach, w pobliżu Bulwarów Wiślanych. To doskonała okazja na zapoznanie się z szeroką ofertą nowych mieszkań i skorzystanie z porad ekspertów. 

W godzinach 10:00-15:00 wszyscy zainteresowani będą mogli obejrzeć inwestycję oraz gotowe lokale, porozmawiać z doradcami ds. sprzedaży i kredytów, architektami wnętrz firmy Deer Design, a także przedstawicielem flatte - platformy informatycznej, ułatwiającej zarządzanie mieszkaniami na wynajem. Przewidziano także kącik dla najmłodszych z animatorką i poczęstunek.

Grzegórzecka 77 to jedna z naszych najpopularniejszych inwestycji w Krakowie. Klienci doceniają funkcjonalne rozkłady, wysoki standard oraz bardzo atrakcyjną lokalizację w zielonej części Grzegórzek, nieopodal Rynku Głównego i Kazimierza. Dodatkowo, bliskość Ronda Grzegórzeckiego zapewnia dobrą komunikację z innymi dzielnicami, co czyni z tego projektu atrakcyjną opcję inwestycyjną – komentuje Tomasz Kaleta, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Develia S.A.

Obecnie w sprzedaży znajdują się VI, VII i VIII etap osiedla, stanowiące ostatnie fazy projektu. Terminy realizacji to odpowiednio IV kw. 2023, II kw. 2024 r. i IV kw. 2024 r. W ofercie dostępnych jest jeszcze 47 lokali 3- i 4-pokojowych o powierzchni od 55 do 110 m kw. Ceny zaczynają się już od 15 499 zł za m kw.

Z myślą o wygodnym parkowaniu samochodów w podziemiach budynków zaprojektowano garaże wielostanowiskowe wyposażone m.in. w system platform parkingowych.  Na terenie inwestycji wyznaczono ponadto zewnętrzne miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami (osiedle będzie dostosowane do ich potrzeb) oraz miejsca przystosowane do ładowania samochodów elektrycznych. Przestrzenie wspólne na osiedlu urozmaicają alejki spacerowe, ściana wodna i oryginalny, wykonany w całości z drewnianych elementów plac zabaw. Deweloper zadba również o roślinność – zewnętrzny dziedziniec zostanie obsadzony zróżnicowaną paletą ozdobnych roślin.

Grzegórzki to jedna z najbardziej pożądanych przez krakowian lokalizacji mieszkaniowych – mimo centralnego położenia dzielnicy udało się zachować spokojny, zielony charakter. Zgodnie z ideą „miasta 15-minutowego” mieszkańcy Grzegórzeckiej 77 będą mogli zaspokoić większość codziennych potrzeb bez korzystania z auta. W okolicy znajduje się wiele sklepów, galerii handlowych (Galeria Kazimierz, C.H. M1 i Galeria Krakowska), punktów usługowych, placówek medycznych i uczelni wyższych. W bezpośrednim sąsiedztwie dostępne są cztery żłobki, dwa przedszkola, szkoła podstawowa i publiczny, nowoczesny plac zabaw. Dużym atutem jest także bliskość Starego Miasta i Kazimierza – odległość do Rynku Głównego to zaledwie 2 km, którą można pokonać w trakcie kilkunastominutowego spaceru. Natomiast Bulwary Wiślane dzieli zaledwie 230-metrowy dystans od Grzegórzeckiej 77. W pobliżu osiedla powstaje także Park Grzegórzecki, który będzie idealnym miejscem na sąsiedzkie pikniki.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 45 osiedli, składających się w sumie ze 129 etapów inwestycyjnych – to blisko 17 tys. mieszkań o powierzchni ponad 924 tys. m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej, które przekazały dotychczas 12 projektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, składających się z 28 etapów inwestycyjnych, w których powstało ponad 3500 mieszkań.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.