Domy Towarowe Wars Sawa Junior powitały adidas Warszawa
Domy Towarowe Wars Sawa Junior ponownie potwierdzają swoją wyjątkową pozycję na handlowej mapie Warszawy. Od początku września na trzech piętrach budynku Sawa przy ulicy Marszałkowskiej na klientów i klientki czekają spersonalizowane, interaktywne doświadczenie zakupowe oraz największy wybór produktów adidas w stolicy. Z wartościami marki związanymi ze sportem, kulturą i zrównoważonym rozwojem, można zetknąć się także w ogólnodostępnej przestrzeni dla fanów i fanek aktywnego trybu życia – Sports Base Warsaw, a także w śródmiejskim Pasażu Wiecha, gdzie powstały tymczasowe instalacje sportowe.
Łącznie adidas korzysta w Domach Towarowych Wars Sawa Junior z 2,4 tys. mkw. powierzchni, która została zaaranżowana z użyciem materiałów z recyklingu, np. podłogi ze starej siłowni, a także z udziałem lokalnych artystów – w przestrzeni sklepu można natrafić m.in. na trójwymiarową panoramę Warszawy, łączącą architekturę ze sportem; symboliczną mapę Śródmieścia czy dronowe fotografie z Wisłą w roli głównej.
Jednocześnie twórcy sklepu sięgnęli po nowoczesne technologie cyfrowe, które pomagają w zakupach. Do dyspozycji odwiedzających jest m.in. opcja Click & Collect (zakup przez internet, odbiór w sklepie stacjonarnym), Endless Aisle (dostarczenie do domu produktu zamówionego w sklepie, np. tymczasowo w nim niedostępnego) czy rozwiązanie BITM (Bring It to Me), dzięki któremu obsługa dostarcza produkt w odpowiednim rozmiarze do dowolnego miejsca na terenie sklepu, w którym w danej chwili znajduje się klient lub klientka.
W przestrzeni nowego sklepu adidas w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nie brakuje też rozwiązań multimedialnych – dzięki ekranom z opcją wirtualnego tła zastosowanych w przymierzalniach, można łatwo przekonać się, jak dany produkt będzie prezentować się np. na trasie biegowej czy w otoczeniu przyrody. Inne interaktywne stanowiska służą do promocji tematyki proekologicznej. Ciekawostką są też zlokalizowane na każdym piętrze sklepu punkty do uzupełniania wody pitnej.
“Otwarcie sklepu adidas w Domach Towarowych Wars Sawa Junior to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży handlowej w tym roku. Prowadzimy starannie przemyślaną ewolucję tego miejsca, z myślą o potrzebach kolejnych pokoleń użytkowników. Największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum marki adidas, stawiające na innowacyjne rozwiązania, a zarazem czerpiące z ducha Warszawy, potwierdza, że Domy Towarowe Wars Sawa Junior są unikalną przestrzenią handlową” – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate.
Oprócz sklepu, adidas ulokował w Domach Towarowych Wars Sawa Junior dodatkową przestrzeń dedykowaną wszystkim miłośnikom i miłośniczkom aktywności fizycznej. Sports Base Warsaw to ogólnodostępny i bezpłatny koncept łączący doskonale wyposażoną salę do treningów ze strefą chill-out. Odbywać się tu będą wydarzenia dla stale rozwijającej się społeczności adidas Runners Warsaw, w tym treningi biegowe, taneczne czy zajęcia jogi, a także spotkania ze znanymi sportowcami, dietetykami, fizjologami oraz warsztaty kreatywne
W ramach otwarcia sklepu adidas zaplanowano szeroki program wydarzeń towarzyszących – spotkań z ambasadorami marki adidas oraz warsztaty prowadzone przez sportowców i influencerów.
Nowy sklep adidas to istotny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Jej kolejnym elementem będzie zaplanowane na jesień otwarcie pierwszego w Polsce, dwupoziomowego sklepu w formule pop store międzynarodowej marki odzieżowej UNIQLO.
Domy Towarowe Wars Sawa Junior
Domy Towarowe Wars Sawa Junior o powierzchni ponad 36 tys. mkw. są jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów w Polsce. Położone w samym sercu Warszawy, cieszą się niesłabnącą popularnością wśród warszawiaków i turystów, mieszcząc sklepy najbardziej lubianych światowych marek. To właśnie tutaj swoje flagowe salony posiadają sieci H&M oraz TK Maxx. Klienci mogą również zrobić zakupy w supermarkecie Carrefour Express. Obiekt oferuje przestrzeń biurową w doskonale skomunikowanym centrum stolicy. Budynki są otoczone wieloma restauracjami serwującymi zróżnicowane menu z różnych stron świata oraz obiektami kulturalno-rozrywkowymi.
Atrium European Real Estate Limited
Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management w zgodzie z motto "retail is detail".
Obecnie portfolio Atrium obejmuje 25 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.