Drugi etap Wyspy Solnej pnie się w górę
Trwają prace budowlane na terenie drugiego etapu (budynek „E”) kompleksu apartamentów zlokalizowanego w centrum Kołobrzegu. Zakończono etap prac podziemnych. Obecnie realizowane są prace naziemne w obrębie pierwszego piętra budynku. Deweloper planuje doprowadzić drugi etap inwestycji do stanu surowego we wrześniu 2020 r., zaś przewidywana data odbioru mieszkań w tej części kompleksu to przełom 2020 i 2021 r.
Wyspa Solna mieści się w atrakcyjnej części Kołobrzegu, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Lokalizacja w centrum miasta, a zarazem w zielonej, spokojnej okolicy zapewnia dostęp do rozrywek na wyciągnięcie ręki, a jednocześnie relaks i prywatność. Inwestycja mieści się również w niewielkiej odległości od plaży.
Kompleks docelowo składać się będzie z pięciu budynków, które dostarczą łącznie 450 mieszkań. Obecnie trwają prace budowlane na terenie drugiego etapu inwestycji, budynku “E”. Budowa tej części kompleksu rozpoczęła się w lipcu 2019 r. W ostatnich tygodniach ukończono prace odbywające się na dwóch kondygnacjach podziemnych oraz rozpoczęto prace na powierzchni obejmujące m.in. montaż pierwszych kondygnacji naziemnych wraz z elewacją i ociepleniem. Już w okresie letnim przyszli właściciele mieszkań zobaczą całą konstrukcję budynku razem z elewacją.
W procesie budowy, jako jedna z niewielu spółek na rynku, bazujemy na nowoczesnej metodzie prefabrykacji. Dzisiejsze prefabrykaty to zupełnie nowa, lepsza jakość. Używamy ścian zewnętrznych składających się z warstwy betonu konstrukcyjnego i izolacji montowanej w fabryce. Ostateczne wykończenie elewacji wykonywane jest natomiast już na budowie. Dzięki tej metodzie możemy nie tylko szybciej realizować prace budowlane, ale też jesteśmy w stanie zagwarantować przyszłym mieszkańcom jakość i trwałość na długie lata. W procesie budowy używamy m.in. barwionego betonu, który chroni budynek przed zniszczeniem przez nadmorską wilgoć oraz zapewnia energooszczędność – komentuje Adrian Kornas, prezes zarządu Wyspa Solna Sp. z o.o.
Prace budowlane na terenie inwestycji Wyspa Solna są prowadzone zgodnie z planem. Ze względu na wyjątkową sytuację związaną z pandemią koronawirusa na budowie obowiązują zaostrzone zasady bezpieczeństwa sanitarnego.
W budynku “E” powstaną 104 apartamenty. Obecnie w sprzedaży znajdują się lokale 1-, 2- oraz 3 - pokojowe o powierzchniach od 29 do 59 m2. Ich ceny mieszczą się w przedziale od ok. 228 tys. do ok. 700 tys. zł. Budynek będzie składał się z 8 kondygnacji naziemnych oraz 2 podziemnych. Do każdego apartamentu będzie przynależał przestronny balkon lub prywatny ogródek. Lokale położone na najwyższych piętrach będą posiadały duże, przeszklone tarasy o powierzchni do 104 m2.
Inwestycja o podwyższonym standardzie dostarczy mieszkańcom wielu udogodnień. Będą do nich należeć całodobowa recepcja, sale fitness, zadaszony basen, siłownia zewnętrzna, gabinety SPA, sauny oraz strefa lunchowa, w której będzie można zamówić posiłek. Wyróżnikiem kompleksu będą też zadbane tereny wspólne charakteryzujące się licznymi nasadzeniami nadbałtyckiej roślinności, obecnością ażurowych pergoli czy nowoczesnego placu zabaw dla dzieci. Ponadto w ramach inwestycji zaprojektowano 564 miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz miejsca postojowe naziemne, a także komórki lokatorskie.
Wyspa Solna to idealny wybór zarówno dla osób poszukujących atrakcyjnej lokaty kapitału, jak i tych, którzy poszukują apartamentu nad morzem do użytku prywatnego m.in. w ramach tzw. “second home”. Osoby, które zdecydują się wynajmować swój lokal turystom, będą mogły skorzystać z kompleksowej usługi zarządzania najmem oferowanej przez profesjonalnego operatora z 12-letnim doświadczeniem, zarządzającego blisko 200 apartamentami.
W ofercie sprzedaży drugiego etapu inwestycji pozostaje ok. 40% mieszkań.
Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.