Komunikaty PR

Drużyna Żubra, czyli Bank Pekao dołącza do grona Rezydentów Olivia Centre

2023-10-25  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Drużyna Żubra, czyli Bank Pekao dołącza do grona Rezydentów Olivia Centre

Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jI1HhWCCFMduOImisA?e=eCDCWb

Jeden z największych i najpopularniejszych banków w Polsce - Bank Pekao S.A. wynajął powierzchnię w dwóch budynkach Olivia Centre. W Olivia Prime będzie mieścić się placówka przeznaczona dla klientów indywidualnych, natomiast w Olivia Star – jednostki obsługujące klientów biznesowych.

- Bank Pekao S.A. należy do grona najstarszych i najbardziej prestiżowych instytucji finansowych w Polsce. Jej obecność w Olivii traktujemy jako wyraz zaufania i docenienia wyjątkowości oferty, jaką oferujemy naszym najemcom. W trakcie negocjacji bank postawił przed nami szereg oczekiwań, które udało nam się w 100% spełnić, dlatego z tym większą satysfakcją witamy Pekao S.A. w gronie naszych najemców – mówi Aleksandra Majdańczuk.

W nowej placówce Banku Pekao rozpoczną pracę jednostki obsługujące bankowość korporacyjną, przedsiębiorstw oraz prywatną, jak również szereg zespołów wsparcia. Równocześnie zostanie utworzony oddział detaliczny, którego wnętrze będzie zaaranżowane w najnowszym standardzie. 

 

- Wybierając budynek, w którym powstanie nowa placówka Banku Pekao kierowaliśmy się możliwością zapewnienia klientom oraz pracownikom jak najwyższych standardów i udogodnień – mówi Łukasz Szary, dyrektor Centrum Usług Korporacyjnych i Operacji w Banku Pekao S.A. – Kompleks biurowy Olivia Centre to ultranowoczesne i funkcjonalne miejsce, które stworzy atrakcyjną oraz przyjazną przestrzeń dla wszystkich użytkowników. Przygotowując nowy koncept oddziału zależało nam, aby wykorzystać jak najwięcej rozwiązań, które pozwolą na ograniczenie wpływu działalności na środowisko - Olivia Centre daje nam tę możliwość, dzięki proekologicznym zastosowaniom w wykończeniu wnętrz – dodaje

Olivia Centre jest wysoko oceniana jako wyjątkowo przyjazne miejsce do pracy i doskonała przestrzeń do lokowania biur i rozwoju biznesu. Niedawno po raz drugi otrzymaliśmy międzynarodowy certyfikat Well Health & Safety Rating z najwyższą punktacją na świecie. Zatem - kolejny rok z rzędu - możemy oficjalnie przyznać, że jesteśmy najbezpieczniejszym miejscem pracy, w którym dobrostan pracowników ma status priorytetowy. To jeden z naszych powodów do dumy. Certyfikujący docenili unikalność oferty kilkunastu restauracji, żłobka, przedszkola i szkół, centrów medycznych i sportowych, a także dostępnego bezpłatnie dla Rezydentów ogrodu zimowego z tropikalną zielenią i najwyższych pięter Olivia Star, gdzie znajdują się przestrzenie do pracy oraz miejsca organizacji spotkań biznesowych i konferencji. To wszystko możliwe jest dzięki skali – Olivia Centre jest największym centrum biurowym Polsce, oferującym najbardziej zróżnicowaną ofertę dla pracowników, jak i mieszkańców całego Trójmiasta – mówi Maciej Kotarski, dyrektor Działu Komercjalizacji w Olivia Centre. 

Podmiotem, który doradzał Olivia Centre w transakcji był gdański zespół CBRE, w skład którego weszli Anna Tuszyńska i Mariusz Wiśniewski

- Olivia to park biurowy stanowiący ok. 20% całego trójmiejskiego rynku, pełen niespodzianek mile widzianych przez każdego najemcę. Zabezpieczenie energetyczne, rozbudowany BMS i monitoring, centrum reagowania, after care, działania wspierające tworzenie społeczności, animowanie wydarzeń atrakcyjnych dla szerokiego otoczenia, infrastruktura w postaci coworków, flexów, restauracje, szkoły, fitness, centra konferencyjne, taras widokowy, ogród botaniczny… do tego lokalizacja, która się obroniła i faktycznie obok Wrzeszcza stanowi złoty środek dla pracowników z całej aglomeracji. Siła skali tego projektu jest tutaj kluczowa. Cieszę się, że CBRE mogło wziąć udział w tym przedsięwzięciu. Niesamowite tempo, wspaniały efekt, bardzo dziękujemy wszystkim zaangażowanym! – mówi Mariusz Wiśniewski, Dyrektor w CBRE.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.