Komunikaty PR

Duży wzrost popularności mieszkań z ogrodami i tarasami. Lato to dobry czas

2020-08-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Aż o 80% wzrosło od marca zainteresowanie ogrodami. Coraz częściej poszukiwane są również tarasy i balkony. Osoby planujące zakup nowego mieszkania mogą teraz skorzystać z niższych cen. Zakupom sprzyja także duży wybór na rynku.

Epidemia w znacznym stopniu zmieniła preferencje osób poszukujących mieszkania. Analitycy Otodom porównali marzec z okresem od kwietnia do końca lipca. Przyjrzeli się średniemu dziennemu zainteresowaniu. Okazało się, że coraz większe znaczenie dla potencjalnych kupujących mają: ogród, taras i balkon. Trend pojawił się już w czerwcu, a w następnych miesiącach był jeszcze wyraźniej zauważalny. – Nasze obserwacje są bardzo podobne – potwierdza Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie deweloperskiej Bouygues Immobilier Polska. – Klienci jeszcze bardziej uświadomili sobie, że te elementy są bardzo ważne, ponieważ istotnie podnoszą komfort życia oraz wzmacniają poczucie prywatności– dodaje.

W ostatnich miesiącach najbardziej wzrosło zainteresowanie mieszkaniami z ogrodami – aż o 80%. Bardzo dużą popularnością cieszą się mieszkania z tarasami – wzrost o 71%. Coraz częściej poszukiwane są również mieszkania z balkonami – o 51%. – Mamy świadomość tego, że balkony, tarasy i ogrody są pożądane, dlatego zdecydowana większość naszych mieszkań je ma. Zawsze oferujemy je w cenie – podkreśla Cezary Grabowski. – Przykładowo: na kameralnym osiedlu Vitalité na warszawskim Wilanowie budujemy mieszkania z ogrodami o wielkości do 175 metrów kwadratowych. Z kolei w prestiżowym apartamentowcu Centreville w centrum Wrocławia są przestronne, podwójne tarasy wychodzące na trzy strony świata – podaje przykłady.

Letnie wyprzedaże

Osoby poszukujące mieszkania mają teraz świetną okazję do zakupu. Lato to bardzo dobra pora roku ku temu. Są na to dwa mocne argumenty. Po pierwsze ceny są korzystne ze względu na specjalne wakacyjne oferty. – Aktualnie promocją są objęte wybrane mieszkania w Warszawie i Wrocławiu. Atrakcyjne ceny można sprawdzić w naszym Outlecie Mieszkaniowym – informuje Cezary Grabowski. Ponadto klienci mają możliwość indywidualnych negocjacji cen. – Stawiamy na różne formy ofert specjalnych i udostępniamy je we wszystkich miastach, w których budujemy mieszkania i domy – zaznacza.

Po drugie na rynku jest duży wybór. Epidemia nie zatrzymała prężnie działających deweloperów przed wprowadzaniem do sprzedaży nowych mieszkań. W tym roku w ofercie pojawiły się np. osiedle Essentiel na Białołęce oraz Osiedle Lumea na Bemowie w Warszawie i Perspective – Wille Miejskie na Kowalach we Wrocławiu. Epidemia nie wstrzymała także prac trwających na budowach. – W całym roku 2020 planujemy oddać do użytku 656 mieszkań w ramach sześciu inwestycji realizowanych w Warszawie, Pruszkowie, Poznaniu i we Wrocławiu– zapowiada Cezary Grabowski.

Polacy cały czas chcą kupować mieszkania, o czym świadczą wysokie wyniki sprzedaży. W drugim kwartale bieżącego roku deweloper Bouygues Immobilier Polska sprzedał 180 mieszkań i lokali usługowych – o 8% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Drugi kwartał 2020 był więc udany.

Lokalizacja i ekologia

Bardzo ważnym kryterium wyboru nieustająco jest lokalizacja. Polacy nadal poszukują mieszkań w dobrze skomunikowanych i rozwiniętych infrastrukturalnie dzielnicach, niekoniecznie w ścisłym centrum. Zależy im, żeby znaleźć mieszkanie w otoczeniu zieleni, blisko terenów rekreacyjnych i sportowych. W najbliższym otoczeniu chcą mieć sklepy, szkoły, restauracje i parki, czasami też rzekę. Stosunkowo nową, ale coraz silniejszą, potrzebą są natomiast ekologiczne elementy osiedli, które podnoszą komfort życia i przynoszą oszczędności, takie jak: panele słoneczne na dachach, białe pokrycia dachów, gromadzenie wody deszczowej do podlewania roślin, stacje ładowania samochodów elektrycznych czy miejsca na rowery.

Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.