Komunikaty PR

Dwucyfrowy wzrost fooftallu w Galerii Północnej

2023-04-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Galeria Północna zanotowała mocne otwarcie 2023 roku. Tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku centrum handlowe odwiedziło średnio o 12% więcej klientów niż w tym samym okresie w 2022 roku. Wyraźnie na tym tle wyróżnił się styczeń, kiedy to Północna zaobserwowała rok do roku footfall wyższy aż o 16%.

– Mimo inflacji i większej skłonności konsumentów do oszczędzania, Galeria Północna pozostaje jednym z najchętniej wybieranych obiektów handlowych w Warszawie, o czym świadczą wyniki z pierwszego kwartału, ale nie tylko – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej i Head of Retail in Poland w GTC SA.

– Już w II połowie 2022 r. obserwowaliśmy stabilny trend wzrostowy, który ulokował wskaźniki na wysokim poziomie. To co dziś obserwujemy to wyraźna kontynuacja tego pozytywnego dla obiektu zjawiska. Daje nam to dobry start w 2023 rok i pokazuje, że Galeria Północna skutecznie opiera się wyzwaniom, jakie pojawiają się na rynku handlowym – dodaje.

Zdaniem przedstawiciela GTC SA w wynikach procentuje przede wszystkim oferta obiektu. – Przemyślany, prorodzinny tenant-mix, oparty na znanych polskich i zagranicznych markach lifestylowych, ale także topowych sieciach off-price i EDLP jest dziś jednym z największych wyróżników Północnej, który przyczynia się do konsekwentnego wzrostu footfallu – mówi Roman Bugajczyk.

– Blisko 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych, a także bogata oferta rozrywkowa przyciąga kupujących, a także – co istotne – buduje lojalność klienta. Już dla 3 na 4 konsumentów z lokalnego rynku jesteśmy centrum handlowym pierwszego wyboru, co pokazały nam badania GfK. To znajduje także odzwierciedlenie we wskaźnikach, w których coraz mocniej ważą klienci robiący u nas regularne zakupy – mówi.

Nie bez znaczenia dla footfallu jest też rozwój oferty. Tylko w 2022 roku w Północnej zadebiutowało aż 9 nowych marek, w tym m.in. omnichannelowy koncept MODIVO x eobuwie, nowa sieć EDLP – Gudi Home, LeeCooper, Femestage czy strefa kawiarniano-coworkingowa CoWork Cafe. I kwartał przyniósł natomiast otwarcie lokalu teleoperatora Plus/Polsat Box, a także reopeningi marek Junior i Puma w prestiżowych lokalizacjach na parterze. Kolejne brandy szykują się do otwarcia, w tym m.in. TEDi i Beerstore.

– Poszerzając tenant-mix stawiamy w dużej mierze na marki profootfallowe, ale także atrakcyjne konsumencko brandy i świeże koncepty handlowe. Zależy nam bowiem na tym, aby klient znajdował w Północnej nowoczesną ofertę, która się wyróżnia, ale jednocześnie zaspokaja wszystkie jego potrzeby zakupów, a przez to jest ceniona. Efekt tego jest taki, że dziś aż 95% klientów wystawia pozytywną notę naszemu mixowi – tłumaczy Roman Bugajczyk.

Ale nie tylko oferta nakręca ruch. Czynnikiem, który przyczynia się do rozwoju footfallu jest także dynamiczny rozwój Białołęki,  dzielnicy Warszawy, w której położony jest obiekt. To część stolicy, która notuje największą w mieście liczbę nowych inwestycji mieszkaniowych.  Obecnie w realizacji są tutaj aż 40 projektów deweloperskich. Kilka dużych, tuż przy Północnej, już zostało oddanych.

– Rozwój mieszkalnictwa na Białołęce przyciąga nowych mieszkańców z innych części Warszawy i całego regionu. Dzielnica już dziś zajmuje 3. miejsce w stolicy pod względem liczby ludności i dalej rośnie. To zapewnia Północnej stały napływ nowych klientów i poszerzanie rynku „od środka”, czemu sprzyja fakt, że znaczna część inwestycji realizowana jest w I i II strefie zasięgu naszego obiektu – dodaje.

Obiekt z optymizmem wchodzi więc w II kwartał. – Przed nami niezwykle intensywny leasingowo, ale także marketingowo okres, który pozytywnie wpłynie na footfall. Już lada moment otwieramy nasz ogród na dachu z licznymi atrakcjami, w tym ogródkami kawiarnianymi, placami zabaw czy nową wystawą. To atrakcja, która przyciąga klienta w sezonie. Mamy także zaplanowany cały cykl profootfallowy imprez wiosenno-letnich. Nie zabraknie też nowych inwestycji, tworzonych z myślą o kliencie – zapowiada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.