Dwucyfrowy wzrost liczby klientów w Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna na mocnym plusie. Tylko we wrześniu, rok do roku, warszawski obiekt odwiedziło aż o 8,36% więcej klientów. Co więcej, należąca do GTC S.A. galeria zanotowała także znaczący, bo aż 10,86% wzrost frekwencji w porównaniu do września 2019 roku.
– Po niezwykle udanych wakacjach, kiedy to rok do roku zanotowaliśmy footfall na średnim poziomie 6,48%, wchodzimy w nowy sezon z jeszcze lepszymi wynikami i to nie tylko względem 2022 roku, ale także w stosunku do września 2019, co jest dużym, wyróżniającym nas na rynku, sukcesem obiektu – mówi Roman Bugajczyk, Head of Retail in Poland w GTC SA.
– Takie wyniki pokazują nie tylko wyraźnie rosnącą popularność Północnej wśród kupujących, ale są też dowodem na to, że nieustannie rozwijamy się w zgodzie z oczekiwaniami klienta i lokalnego rynku. W efekcie, stale pozyskujemy nowych klientów z całego catchmentu galerii, ale także zwiększamy liczbę lojalnych konsumentów – mówi.
Zdaniem Romana Bugajczyka wpływ na notowane wyniki ma kilka czynników. Kluczowym jest tenant-mix. – Za sprawą przemyślanej strategii leasingowej, rozwijamy nowoczesną, prorodzinną i kompaktową ofertę, którą pozytywnie ocenia już 95% kupujących w Północnej. To, w połączeniu z obecnością popularnych marek modowych i lifestylowych, a także szeroką propozycją rozrywkową, generuje dziś ruch – mówi.
– Przyciąga także wielofunkcyjność obiektu. Północna to miejsce, w którym można zrobić zarówno duży, modowy shopping, jak również codzienne zakupy, czemu sprzyja oferta chociażby Carrefour. To także przestrzeń, w której można spędzić czas wolny np. w kinie, w restauracjach czy w unikalnych ogrodach na dachu, a nawet zorganizować spotkanie biznesowe w strefie CoWork Cafe. To zróżnicowanie funkcji czyni obiekt atrakcyjnym – dodaje.
Na ruch w Północnej wpływają także inne czynniki. Jednym z nich jest rozwój Białołęki. Dzielnica w ciągu ostatnich 2 lat zyskała ponad 21 tys. mieszkańców i obecnie zamieszkuje ją już 153,1 tys. osób. Rozszerza się także rynek Północnej. Ten obejmuje obecnie nie tylko Białołękę, czyli trzecią pod względem liczby ludności dzielnicę Warszawy, ale także Pragę Północ i Południe, Targówek, jak również miejscowości przylegające do północnej części miasta, zamieszkałe przez ponad 231 tys. osób.
– Nasze otoczenie od wielu miesięcy odgrywa ważną rolę w tym, jak kształtuje się footfall, wpływając na dynamikę jego wzrostu. To nas wyróżnia. Obiekt, ulokowany jest bowiem w dzielnicy, która rośnie „od środka” zarówno pod względem liczby mieszkańców, jak również skali nowych inwestycji mieszkaniowych i miejskich – mówi Roman Bugajczyk.
– Co więcej, za sprawą skutecznej strategii rozwoju od miesięcy poszerzamy swój rynek, wzmacniając pozycję lidera także poza Białołęką. Sprzyja temu także łatwy dojazd do obiektu z całego regionu oraz dostęp do 2055 bezpłatnych miejsc parkingowych. W rezultacie, nasz catchment obejmuje już ponad 1 mln osób – komentuje.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.