Komunikaty PR

EKO-wnętrza. Nowość od dewelopera rodem z Francji

2021-02-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Bouygues Immobilier Polska znalazł pomysł na wnętrza urządzone w zgodzie z naturą. Zachęca do wyboru materiałów od producentów, którzy dbają o środowisko przy produkcji drewnianych podłóg, farb, płytek oraz armatury. Cel realizuje we współpracy z pracownią architektury wnętrz Deer Design.

Deweloper Bouygues Immobilier Polska kilka lat temu mocno postawił na ekologię. Widać to w najnowszych projektach, których realizacja rozpoczęła się niedawno w Warszawie: Essentiel Talarowa na Białołęce i Osiedle Lumea na Bemowie. Z szerokiego katalogu, który został wypracowany przy współpracy ze specjalistami, zostały wybrane rozwiązania takie jak: panele fotowoltaiczne, biała membrana dachu, ogrody wertykalne, system do gromadzenia wody deszczowej, domki dla pożytecznych owadów czy karmniki i poidełka dla ptaków.

Liczy się także wnętrze

Jednak to nie wszystko. Ekologiczne elementy mają być wprowadzane nie tylko do budynków oraz ich otoczenia, ale także bezpośrednio do mieszkań. Aby osiągnąć ten cel, deweloper nawiązał współpracę z pracownią architektury wnętrz Deer Design.
Wszystkie proekologiczne praktyki to już nie tylko chwilowy trend, a nowe podejście do wielkich zmian. Współpracujemy z wykonawcami, dla których dbanie o środowisko jest standardem – argumentuje Karina Książek, Project Manager w Bouygues Immobilier Polska. – Deer Design to laureat kilku prestiżowych nagród i wyróżnień. Standardem w tej pracowni są wysokiej jakości materiały oraz sprawdzona i niezawodna ekipa budowlana – dodaje.

W ramach współpracy partnerzy stworzyli kilka programów wykończenia mieszkań pod klucz. Jednym z nich jest High Life. Na etapie urządzania mieszkania można wybrać z katalogu rozwiązania oznaczone zielonym listkiem. – To wysokiej jakości materiały wykończeniowe uznanych producentów, którzy dbają o środowisko przy produkcji drewnianych podłóg, farb, płytek oraz armatury. Tym sposobem można urządzić wnętrze w zgodzie z naturą – wyjaśnia Karina Książek. Oto kilka przykładów:

  •          za każdą sprzedaną paczkę desek podłogowych producent przekazuje pieniądze na zakup sadzonki drzewa (w ramach rekompensaty za zużycie surowca naturalnego),
  •          płytki ceramiczne, do których produkcji używa się maszyn pozwalających zminimalizować zużycie energii elektrycznej,
  •          podłogi drewniane od producenta, który stara się zmniejszać emisję dwutlenku węgla przy produkcji,
  •          deski podłogowe zabezpieczone lakierami i olejami bez rozpuszczalników i szkodliwych substancji,
  •          baterie łazienkowe, dzięki którym zużycie wody jest nawet o połowę mniejsze bez wpływu na wydajność przepływu.

Z myślą o nietypowych rozwiązaniach

Pakiet High Life został stworzony z myślą o osobach ceniących najwyższą jakość i nietypowe rozwiązania. Jego podstawowa wersja obejmuje konsultacje, paczkę projektów, wizualizacje, wyposażenie w drzwi wewnętrzne, ułożenie podłóg drewnianych i płytek, wykończenie i wyposażenie łazienki oraz dobór oświetlenia. Można do tego dobrać meble pod wymiar, sprzęt AGD czy usługę dekoracji wnętrz. – Warto pamiętać, że programy wykończeniowe można indywidualnie modyfikować. Architekci skutecznie doradzą w wybraniu najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb – podkreśla Olga Grabowska, Showroom Manager Deer Design – To znakomita opcja dla osób, którym zależy na czasie, sprawdzonych materiałach oraz kompleksowej, profesjonalnej obsłudze – dodaje.

Bougues Immobilier Polska współpracuje z architektami wnętrz także w innych miastach, w których buduje mieszkania z możliwością wykończenia pod klucz, czyli we Wrocławiu i w Poznaniu. Partnerami w tych miastach są pracownie TM Building System i redNet DOM.

Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 51 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie ponad 7200 mieszkań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.