Komunikaty PR

Eksperci aranżacji wnętrz wybrali biurowiec Adgar Wave

2021-11-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Marka „Urządzamy pod klucz” (urzadzamypodklucz.pl) dołączyła do grona najemców biurowca Adgar Wave. Podmiot, reprezentujący branżę aranżacji i wystroju wnętrz, wynajął łącznie 289 mkw przestrzeni na parterze, która obejmuje nową wzorcownię oraz pomieszczenia biurowe na 3 piętrze. Budynek, mieszczący się w sercu biznesowego Mokotowa, ceniony jest za nowoczesną funkcjonalność, wysoki standard oraz troskę o środowisko naturalne, potwierdzoną prestiżowym certyfikatem LEED GOLD.

 

Adgar Wave to biurowiec usytuowany w samym centrum biznesowej części Mokotowa, u zbiegu ulic Marynarskiej i Rzymowskiego. Charakter budynku, oprócz ergonomicznych wnętrz, podkreśla doskonała ekspozycja oraz zastosowane rozwiązania elewacyjne, które umożliwiają doświetlenie biur naturalnym światłem. Lobby, recepcje budynkowe oraz hole windowe zostały zaprojektowane przez znaną pracownię architektoniczną Medusa Group.

W ostatnich tygodniach Adgar Wave stał się siedzibą dla firmy DECORPROJECT, właściciela marki  urzadzamypodklucz.pl, reprezentującej branżę projektowania i wykończenia wnętrz, cenioną przez środowiska architektów oraz mediów wnętrzarskich w naszym kraju.

„Wybór Adgar Wave przez firmę, która na co dzień wyznacza trendy w dziedzinie designu i aranżacji przestrzeni jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący. Potwierdza bowiem, że nasze rozwiązania i pomysły na tworzenie przyjaznych miejsc pracy są doceniane również przez ekspertów. Cieszymy się bardzo, że marka Urządzamy pod klucz dołączyła do społeczności Adgar Poland i mamy nadzieję, że w przyszłości nie zabraknie okazji do wymiany doświadczeń i realizacji wspólnych projektów” – mówi Ewelina Nuszczyńska, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Marka urządzamypodklucz.pl to autorski projekt Anny Sadowskiej-Wójcik, która od ponad 12 lat realizuje misję rozwoju i kreowania trendów w branży wnętrzarskiej. Do tej pory firma urządziła ponad 2000 wnętrz w Warszawie, Krakowie i okolicach tych miast. Dzięki nieszablonowemu podejściu i bezkompromisowej filozofii wdrażania nawet najśmielszych rozwiązań, marka zyskała uznanie nie tylko wśród swoich klientów, ale również w branży deweloperskiej, designerskiej i architektonicznej zdobywając liczne nagrody, jak chociażby TOP QUALITY 2017 czy EXELENT DESIGN 2019 i 2020.

„W procesie wyboru miejsca dla naszej warszawskiej siedziby kluczowe było to, by biura, do których będziemy zapraszać klientów korespondowały z naszymi wartościami, poczuciem estetyki oraz twórczym podejściem do zarządzania przestrzenią. Biurowiec, na który postawiliśmy wyróżnia się doskonała lokalizacją i wyśmienitym dojazdem z wielu kierunków miasta i obwodnicy. W Adgar Wave doceniamy również elastyczność w reagowaniu na nasze potrzeby skalowania powierzchni i gotowość zespołu Adgar Poland do realizacji każdego pomysłu, który teraz i w przyszłości pozwoli na optymalną ekspozycję potencjału i proponowanych przez nas rozwiązań” – mówi Anna Sadowska-Wójcik.

Ponadto, właścicielka firmy zapowiada, że nowe miejsce połączy funkcję przestrzeni do pracy z misją rozwijania branży wnętrzarskiej poprzez częste spotkania, warsztaty, a także inicjatywy integrujące społeczność partnerów biznesowych marki oraz jej docelowych klientów.

Adgar Wave

13-kondygnacyjny budynek, o łącznej powierzchni ponad 14 tys. mkw., oferuje nowoczesne biura w formacie i wykończeniu idealnie dopasowanym do oczekiwań klientów, a także elastyczne przestrzenie do pracy w modelu Be Yourself oraz Flexi Lease. Jednak nie tylko walory estetyczne stanowią o atrakcyjności budynku. Adgar Poland zadbał również o ciekawy dobór najemców, wśród których są m.in. Orange Theory Fitness, kawiarnie, a także udogodnienia, jak np. bezpłatna wypożyczalnia rowerów marki  BMW. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się również lubiana przez warszawiaków Galeria Mokotów z bogatą ofertą handlowo-usługową, rozrywkową
i gastronomiczną. Adgar Wave jest także świetnie skomunikowany z pozostałymi dzielnicami miasta, zarówno poprzez transport publiczny, jak i biegnącą w pobliżu południową obwodnicę Warszawy. Ponadto, standard biurowca oznaczono najwyższą klasą „A” oraz uhonorowano certyfikatem LEED GOLD. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest budynkom biurowym, które spełniają kryteria redukcji negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz wdrażają rozwiązania obniżające zużycie energii, minimalizację odpadów czy wykorzystanie technologii gwarantującej niższą emisję CO2 – zarówno na etapie budowy, jak i późniejszego funkcjonowania.

 

Więcej:

Adgar Poland: https://www.adgar.pl/

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.