Komunikaty PR

Eksperci aranżacji wnętrz wybrali biurowiec Adgar Wave

2021-11-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Marka „Urządzamy pod klucz” (urzadzamypodklucz.pl) dołączyła do grona najemców biurowca Adgar Wave. Podmiot, reprezentujący branżę aranżacji i wystroju wnętrz, wynajął łącznie 289 mkw przestrzeni na parterze, która obejmuje nową wzorcownię oraz pomieszczenia biurowe na 3 piętrze. Budynek, mieszczący się w sercu biznesowego Mokotowa, ceniony jest za nowoczesną funkcjonalność, wysoki standard oraz troskę o środowisko naturalne, potwierdzoną prestiżowym certyfikatem LEED GOLD.

 

Adgar Wave to biurowiec usytuowany w samym centrum biznesowej części Mokotowa, u zbiegu ulic Marynarskiej i Rzymowskiego. Charakter budynku, oprócz ergonomicznych wnętrz, podkreśla doskonała ekspozycja oraz zastosowane rozwiązania elewacyjne, które umożliwiają doświetlenie biur naturalnym światłem. Lobby, recepcje budynkowe oraz hole windowe zostały zaprojektowane przez znaną pracownię architektoniczną Medusa Group.

W ostatnich tygodniach Adgar Wave stał się siedzibą dla firmy DECORPROJECT, właściciela marki  urzadzamypodklucz.pl, reprezentującej branżę projektowania i wykończenia wnętrz, cenioną przez środowiska architektów oraz mediów wnętrzarskich w naszym kraju.

„Wybór Adgar Wave przez firmę, która na co dzień wyznacza trendy w dziedzinie designu i aranżacji przestrzeni jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący. Potwierdza bowiem, że nasze rozwiązania i pomysły na tworzenie przyjaznych miejsc pracy są doceniane również przez ekspertów. Cieszymy się bardzo, że marka Urządzamy pod klucz dołączyła do społeczności Adgar Poland i mamy nadzieję, że w przyszłości nie zabraknie okazji do wymiany doświadczeń i realizacji wspólnych projektów” – mówi Ewelina Nuszczyńska, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland.

Marka urządzamypodklucz.pl to autorski projekt Anny Sadowskiej-Wójcik, która od ponad 12 lat realizuje misję rozwoju i kreowania trendów w branży wnętrzarskiej. Do tej pory firma urządziła ponad 2000 wnętrz w Warszawie, Krakowie i okolicach tych miast. Dzięki nieszablonowemu podejściu i bezkompromisowej filozofii wdrażania nawet najśmielszych rozwiązań, marka zyskała uznanie nie tylko wśród swoich klientów, ale również w branży deweloperskiej, designerskiej i architektonicznej zdobywając liczne nagrody, jak chociażby TOP QUALITY 2017 czy EXELENT DESIGN 2019 i 2020.

„W procesie wyboru miejsca dla naszej warszawskiej siedziby kluczowe było to, by biura, do których będziemy zapraszać klientów korespondowały z naszymi wartościami, poczuciem estetyki oraz twórczym podejściem do zarządzania przestrzenią. Biurowiec, na który postawiliśmy wyróżnia się doskonała lokalizacją i wyśmienitym dojazdem z wielu kierunków miasta i obwodnicy. W Adgar Wave doceniamy również elastyczność w reagowaniu na nasze potrzeby skalowania powierzchni i gotowość zespołu Adgar Poland do realizacji każdego pomysłu, który teraz i w przyszłości pozwoli na optymalną ekspozycję potencjału i proponowanych przez nas rozwiązań” – mówi Anna Sadowska-Wójcik.

Ponadto, właścicielka firmy zapowiada, że nowe miejsce połączy funkcję przestrzeni do pracy z misją rozwijania branży wnętrzarskiej poprzez częste spotkania, warsztaty, a także inicjatywy integrujące społeczność partnerów biznesowych marki oraz jej docelowych klientów.

Adgar Wave

13-kondygnacyjny budynek, o łącznej powierzchni ponad 14 tys. mkw., oferuje nowoczesne biura w formacie i wykończeniu idealnie dopasowanym do oczekiwań klientów, a także elastyczne przestrzenie do pracy w modelu Be Yourself oraz Flexi Lease. Jednak nie tylko walory estetyczne stanowią o atrakcyjności budynku. Adgar Poland zadbał również o ciekawy dobór najemców, wśród których są m.in. Orange Theory Fitness, kawiarnie, a także udogodnienia, jak np. bezpłatna wypożyczalnia rowerów marki  BMW. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się również lubiana przez warszawiaków Galeria Mokotów z bogatą ofertą handlowo-usługową, rozrywkową
i gastronomiczną. Adgar Wave jest także świetnie skomunikowany z pozostałymi dzielnicami miasta, zarówno poprzez transport publiczny, jak i biegnącą w pobliżu południową obwodnicę Warszawy. Ponadto, standard biurowca oznaczono najwyższą klasą „A” oraz uhonorowano certyfikatem LEED GOLD. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest budynkom biurowym, które spełniają kryteria redukcji negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz wdrażają rozwiązania obniżające zużycie energii, minimalizację odpadów czy wykorzystanie technologii gwarantującej niższą emisję CO2 – zarówno na etapie budowy, jak i późniejszego funkcjonowania.

 

Więcej:

Adgar Poland: https://www.adgar.pl/

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.