Emerson na pokładzie Konstruktorska Business Center!
Do grona najemców kompleksu biurowego Konstruktorska Business Center w Warszawie dołączyła firma Emerson Process Management. Światowy lider w dziedzinie inżynierii i technologii wynajął 4050 mkw. powierzchni na 5. piętrze tego nowoczesnego budynku, należącego do Golden Star Group.
Emerson jest globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań dla automatyzacji przemysłu oraz systemów dla budynków mieszkalnych i komercyjnych. Platforma Emerson Automation Solutions wspiera klientów w maksymalizacji produkcji przemysłowej, ochronie środowiska oraz personelu przy jednoczesnej optymalizacji zużycia energii oraz ograniczaniu kosztów operacyjnych. Platforma Emerson Commercial and Residential Solutions zajmuje się opracowywaniem rozwiązań w zakresie poprawy komfortu życia i zdrowia, ochroną jakości produktów spożywczych oraz tworzeniem zrównoważonej infrastruktury. W spółkach Emerson w Polsce zatrudnionych jest ponad 800 osób.
– Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że do grona najemców Konstruktorska Business Center dołączyła tak prestiżowa firma. Co bardzo istotne, Emerson to nie tylko globalna marka, ciesząca się uznaniem klientów i partnerów biznesowych, ale również innowacyjna firma, której rozwiązania mają realny wpływ na poprawę warunków życiowych na całym świecie. Podpisując tę umowę po raz kolejny potwierdziliśmy, iż Konstruktorska Business Center jest doskonałym miejscem do rozwoju nowoczesnego biznesu dla firm, które cenią najwyższą jakość przestrzeni biurowych oraz świetną lokalizację. Zawarcie umowy najmu ze spółką Emerson w dobie pandemii świadczy o jakości naszych aktywów, rozeznaniu w sytuacji panującej na rynku, a także dowodzi atrakcyjności naszego kompleksu biurowego Konstruktorska Business Center wśród międzynarodowych firm – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Estate.
Biura Emerson w Konstruktorska Business Center zostaną zaaranżowane na 4050 mkw. nowoczesnej przestrzeni, zlokalizowanej na 5. piętrze budynku, a pierwsze osoby rozpoczną w nich pracę 1 lipca 2021 r. Umowa została podpisana na 10 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Colliers International.
– Bardzo cieszymy się z zawarcia tej umowy. Wśród naszych kluczowych wartości, którymi kierujemy się w codziennej działalności operacyjnej są m.in. Support Our People, Safety & Quality, czy Customer Focus. Długo poszukiwaliśmy biura, które spełni nasze wymagania i pomoże nam praktycznie zrealizować te wartości. Myślę, że w Konstruktorska Business Center uda nam się to osiągnąć – powiedział Tomasz Kosik, dyrektor generalny Emerson Process Management w Polsce.
– Silne, dobrze prosperujące marki, które planują rozwój swojej działalności muszą podejmować decyzje w oparciu o długofalową strategię, która sprawdzi się zarówno w okresie stabilizacji rynkowej, jak również czasowych zawirowań. Firma Emerson bardzo wnikliwe przeanalizowała wszelkie dostępne możliwości, a my wspieraliśmy ją w podjęciu najbardziej optymalnej decyzji. Jesteśmy przekonani, że Konstruktorska Business Center zapewni najemcy doskonałe warunki do dalszego rozwoju – podkreślili Bianka Kuchcińska oraz Paweł Skałba, odpowiedzialni za transakcję z ramienia Colliers.
Konstruktorska Business Center to nowoczesny biurowiec klasy A o łącznej powierzchni najmu 49 500 mkw., zlokalizowany w samym sercu biznesowej części Mokotowa. Siedmiokondygnacyjny budynek wyróżnia się jedną z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powierzchni typowego piętra – 7000 mkw., zapewniającą najemcom pełną elastyczność w aranżowaniu przestrzeni pracy, idealnie dostosowując się do ich wymagań w zakresie wielkości danej powierzchni. Budynek cechuje także wysoka efektywność energetyczna potwierdzona certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Konstruktorska Business Center to również cztery niezależne wejścia, dwa wewnętrzne dziedzińce rekreacyjne o powierzchni 3 200 mkw. – wyjątkowo lubiane przez pracowników zielone miejsca odpoczynku i spotkań oraz 1050 miejsc parkingowych w garażu podziemnych, rowerowania i szatnie dla cyklistów. Bardzo dobra lokalizacja umożliwia szybki dojazd zarówno transportem miejskim (autobusami i tramwajami), jak i własnym środkiem transportu. Obiekt położony jest ok. 15 minut drogi samochodem od centrum Warszawy i ok. 10 minut od międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.
Liczne atuty Konstruktorska Business Center doceniły renomowane polskie i międzynarodowe firmy, które na co dzień korzystają z doskonałej jakości oferowanej przez nieruchomość. Wśród najemców budynku znajdują się m.in. PZU, Procter&Gamble i MoneyGram.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.