Eurocash zostaje w Diunie na dłużej

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Na kolejne lata w warszawskim kompleksie biurowym z portfolio PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate zostaje Grupa Eurocash. Firma podpisała umowę na wynajem w Diunie czterech pięter w budynku A, w sumie blisko 4.600 mkw. powierzchni.
Grupa Eurocash to wiodący hurtowy dystrybutor produktów FMCG, organizator franczyz i systemów partnerskich, a także partner biznesowy i technologiczny lokalnych sklepów w Polsce. W ramach marek należących do Eurocash działa blisko 16 tysięcy sklepów franczyzowych i partnerskich, wśród nich są powszechnie znane: Delikatesy Centrum, Inmedio czy frisco.pl.
Eurocash ma swoją siedzibę w kompleksie biurowym na warszawskim Służewcu od 2016 roku.
- Jesteśmy dumni, że kolejny lider w swojej branży, Grupa Eurocash, zostaje w naszym zmodernizowanym kompleksie Diuna. To świadectwo najwyższej jakości usług i elastyczności, które oferujemy naszym klientom. Długoterminowa współpraca z najemcami jest dla nas przyjemnością i potwierdzeniem tego, że Diuna to miejsce, które spełnia najwyższe oczekiwania i potrzeby najemców - komentuje Ewa Lubańska, Leasing Director w Syrena Real Estate.
Diuna, dawniej znana jako Marynarska Business Park, przeszła ogromną metamorfozę dzięki działaniom Syrena Real Estate i PineBridge Benson Elliot. Kompleks biurowy na warszawskim Służewcu został dostosowany do aktualnych standardów rynkowych, a wprowadzone zmiany objęły m.in. rewitalizację terenów zewnętrznych oraz przebudowę lobby wejściowych czterech budynków. Betonowy parking o powierzchni 6.000 mkw został przekształcony
w ogólnodostępny park z 50 drzewami, 96 gatunkami krzewów, strumykiem i edukacyjnym pawilonem. Dodatkowo, wprowadzono nowe przestrzenie do pracy wspólnej i centrum konferencyjne z salą do spotkań i ćwiczeń. Kompleks został również wyposażony w nową strefę rowerową z pełną infrastrukturą dla miłośników jednośladów. W procesie modernizacji w kompleksie biurowym Diuna wprowadzono szereg rozwiązań, które znacząco poprawiły jego efektywność energetyczną. Sterowanie wentylacją w zależności od stężenia dwutlenku węgla, systemy wentylacji VAV oraz kontrola przepływu powietrza mają istotny wpływ na redukcję emisji dwutlenku węgla, którą w 2023 roku udało się zmniejszyć o 827 ton. Diuna uzyskała także certyfikaty: BREEAM In-Use w nowym systemie v6 na poziomie Excellent, Well HSR i WiredScore na poziomie Silver.
Głównym projektantem nowej odsłony Diuny jest pracownia architektoniczna MJZ, projekt zieleni opracowało iGreen Architektura Krajobrazu, projekt nowych wnętrz to dzieło Łoskiewicz Studio. Za przebudowę odpowiada Grupa Reesco, a za project management cmT.
Na łącznej powierzchni użytkowej 46.000 mkw. swoje siedziby mają tu m.in. firmy: Accord, NewCold, Carrier Chłodninctwo, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, Intrum, JDE, JDE Peet’s, Oceanic, S.C Johnson, FOUNDEVER, Business Lease, Leasing Team oraz WDX. Na terenie kompleksu działa także przychodnia LUX MED oraz kawiarnia i piekarnia Gorąco Polecam. Kompleks posiada 1.200 miejsc parkingowych na trzech podziemnych poziomach garażu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.