Komunikaty PR

Europejska spółka logistyczna dołączyła do grona najemców MLP Bucharest West

2021-02-16  |  11:00

Jedna z wiodących europejskich firm logistycznych właśnie dołączyła do grona najemców w parku logistycznym MLP Bucharest West. Przy realizacji transakcji MLP Group korzystała ze wsparcia JLL, firmy doradczej świadczącej usługi na rynku nieruchomości, która odpowiada za komercjalizację całej inwestycji w Rumunii.

Spółka logistyczna Maracana działa na rynku rumuńskim od ponad 30 lat. Dysponuje dużą flotą pojazdów, oferując szybkie przewozy w dowolne miejsce z wykorzystaniem dowolnych środków transportu. Do najważniejszych atutów spółki należą bezpieczeństwo, profesjonalizm i rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów. Spółka konsekwentnie skupia się na opracowywaniu zabezpieczeń pozwalających wyeliminować czynniki ryzyka, które mogą zakłócać sprawny przewóz towarów. Priorytetem Grupy jest zapewnienie klientom sprawnej i bezpiecznej obsługi transportowej.

W styczniu br. Maracana podpisała z MLP Group umowę najmu ponad 5 000 m2 nowoczesnej przestrzeni magazynowej. Przekazanie obiektu zaplanowane jest na luty 2021 roku.

– Nowa umowa najmu to kolejny element współpracy JLL z wynajmującym, czyli MLP Group, i najemcą, firmą Maracana. Cieszymy się, że po raz kolejny udało nam się połączyć dwie ważne firmy i stworzyć efekt synergii pomiędzy ich działalnościami. To dopiero początek współpracy MLP Group i Maracany, zważywszy że najemca zamierza rozszerzyć swoją działalność w MLP Bucharest West o dodatkowe 5 000 m² powierzchni – komentuje Ionuț Grigoraș, konsultant Działu Nieruchomości Przemysłowych JLL Rumunia.

Powierzchnia parku logistycznego MLP Bucharest West w pierwszym etapie to 22 000 m2 , z czego 15 000 m2 zostało już wynajęte.

Jestem niezmiernie zadowolona ze współpracy z agencją JLL, dzięki której w tak trudnym ostatnio okresie udało się szybko sfinalizować umowę. Projekt w Rumunii powstał spekulacyjnie, dlatego byliśmy w stanie sprostać oczekiwaniom klienta, który potrzebował przestrzeni magazynowej od zaraz. Ponadto lokalizacja naszego projektu jest niewątpliwie dużym atutem dla potencjalnych klientów – powiedziała Agnieszka Góźdź, Dyrektor Sprzedaży w MLP Group S.A.

MLP Bucharest West to park logistyczno-produkcyjny, którego docelowa powierzchnia to aż 99 000 m2. Centrum zlokalizowane jest w kluczowym regionie kraju, zaledwie 15 km od stolicy, i posiada bezpośredni dostęp do obwodnicy miasta i autostrady A1. Doskonała lokalizacja centrum dystrybucyjnego jest niewątpliwie jednym z jego głównych atutów, gwarantującym szybką i efektywną obsługę logistyczną.

Początek 2021 roku był bardzo udany dla rynku nieruchomości przemysłowych i stanowił kontynuację niezwykłej przemiany, jakiej ten segment rynkowy doświadczył w 2020 roku. Na początku roku zaobserwowaliśmy większą niż w ubiegłym roku aktywność po stronie popytowej, co napawa nas optymizmem co do wyników rynku w 2021 roku – komentuje Mihai Escu, starszy konsultant JLL România.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.