Komunikaty PR

Finalizacja unikatowej i luksusowej inwestycji Nautic Park

2021-11-04  |  13:44
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Budowa powstaje w popularnym kurorcie Darłówko w pierwszej linii brzegowej.
O unikatowości inwestycji świadczą zarówno lokalizacja tuż przy plaży, luksusowy poziom wykończenia oraz technika wykonania projektu.

Nautic Park to koncept, który charakteryzuje się wyjątkowym standardem. Wysokiej jakości materiały, dbałość o detale, nietuzinkowa architektura składają się na projekt pełen smaku i estetyki. Bryła budynku doskonale komponuje się z otaczającym ją nadmorskim krajobrazem. Dzięki zastosowaniu elementów naturalnych, drewnianych obiekt w harmonijny sposób łączy się
z otaczającą go zielenią nadmorskiej wydmy.

Siedmiokondygnacyjny budynek zostanie oddany do użytku w IV kwartale 2021 roku.
Apartamentowiec oferuje 68 lokali o zróżnicowanym metrażu. Powierzchnie wahają się
od 45 do 83 m2. Apartamenty usytuowane na parterze posiadają prywatne ogródki (do 72 m2), a te położone na wyższych kondygnacjach balkony i tarasy (do 28 m2) z przepięknym widokiem na morze. Całość dopełni strefa relaksu (sauna fińska oraz łaźnia parowa), strefa fitness, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Wszystko to przeznaczone jest wyłącznie dla mieszkańców Nautic Park.

Inwestorem jest spółka Proxin Darłowo. Generalnym wykonawcą wnętrz Trescon – firma specjalizująca się w aranżacji przestrzeni w modelu design & build. Jak podkreśla Marcin Kwasiborski Business Development Manager Trescon - Jesteśmy dumni z naszej realizacji. Dzięki współpracy
i zaangażowaniu całego zespołu, w tym architektów, inżynierów i kierowników projektów powstały wyjątkowe przestrzenie wykończone w najwyższym standardzie. To co jest siłą naszej firmy, to niewątpliwie współpraca ekipy projektantów z działem realizacji na każdym etapie projektu. Skraca to znacznie czas wykonania danej inwestycji, jak również daje pewność dopracowania każdego detalu.
Zakres naszych prac obejmował wykończenie wnętrz 65 apartamentów, włącznie z korytarzami, a także wyposażenie w meble zabudowane. Z kolei, 3 apartamenty zostały pozostawione, ze względu na indywidualne upodobania klientów i będą wykończone w kolejnym etapie prac. Nadmorski projekt jest również potwierdzeniem, że obiekty, których jesteśmy wykonawcą nie mają dla nas ograniczeń związanych z wymagającą lokalizacją.

W pracę nad projektem architektonicznym wyłącznie wnętrz w Nautic Park, została zaangażowana pracownia More Design & Architecture, która specjalizuje się również w realizacjach projektów komercyjnych.

Jak podkreśla Paulina Godzińska Partner, Architekt MRDA „W projekt zaangażowany był zespół biegły w modelowaniu informacji o budynku. Pracowaliśmy w koncepcji BIM’u, czyli staraliśmy się stworzyć wierny model wnętrz przyszłej inwestycji wzbogacony o informacje o danych elementach. W czasie rzeczywistym mieliśmy podgląd na zestawienia ilościowe, które były wkładem do kosztorysu sporządzonego przez firmę wykonawczą Trescon. Największym wyzwaniem było utrzymanie rygoru pracy w konwencji BIM’owskiej przy jednoczesnym utrzymaniu warstwy wizualnej wnętrz. Wymaga to już od momentu koncepcji, ograniczenia niedomówień i ogólników typu „według nadzoru autorskiego”. Dodatkowo, tworzenie szablonu przedmiaru o strukturze kilku tysięcy rzędów nie było łatwe. Nie można też zapomnieć o całej warstwie estetycznej i tworzeniu koncepcji wykończenia wnętrz w dwóch stylach w wysokim standardzie, jak również wyborze materiałów, tworzeniu moodboardów itp. - czynności, które zawsze są wyzwaniem przy projektowaniu.

Inwestycja w Darłowie to niewątpliwie unikat, jeśli chodzi o tego typu budowle na polskim wybrzeżu. Komfortowe apartamenty ulokowane wśród sosnowych zagajników, gdzie na wyciągnięcie ręki czekają skarby Bałtyku, stanowią wizytówkę tej nadmorskiej miejscowości na skalę światową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.