Komunikaty PR

Firma LPP wynajęła 64 000 m kw. w Panattoni Park Tricity South II

2021-10-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, po raz kolejny dostarczy powierzchnię pod e-commerce gdańskiej firmy LPP – największego producenta odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Właściciel marek Sinsay, Cropp, Reserved, House i Mohito zajmie ok. 64 000  m kw. w ramach dwóch budynków Panattoni Park Tricity South II i rozpocznie operacje w obiektach już w kwietniu 2022 r. Inwestycja zostanie przygotowana pod realizację zamówień internetowych, a także obsługę zwrotów. Lokalizacja magazynu blisko portów oraz kluczowych węzłów drogowych pozwoli na dotarcie do licznych rynków europejskich.

E-commerce potrzebuje zaufanego partnera. Panattoni po raz kolejny dostarczy powierzchnię pod e-commerce dla grupy LPP. Deweloper przygotuje blisko 64 000 m kw. w ramach Panattoni Park Tricity South II. Zapotrzebowanie na nowy magazyn to naturalny efekt wysokiej dynamiki sprzedaży internetowej właściciela marek Sinsay, Cropp, Reserverd, House i Mohito, która w drugim kwartale roku obrotowego 2021/22 wzrosła o blisko 30% r/r i stanowi dziś już 22% w przychodach firmy. W Panattoni Park Tricity South II prowadzone będą procesy kompletacji zamówień i obsługi zwrotów. Przedsiębiorstwo skorzysta z dwóch obiektów parku, które zostaną połączone przez Panattoni specjalnym łącznikiem. Deweloper przygotuje również kombi-doki, które obsłużą zarówno małe samochody dostawcze, jak i ciężarowe. Ponadto zadba o zwiększony dostęp światła dziennego w strefie kompletacji. Wcześniej, w 2018 roku, spółka LPP wynajęła 30 000 m kw. w Panattoni Park Gdańsk III.

- "Rosnące zainteresowanie naszych klientów zakupami e-commerce i postępująca cyfryzacja handlu sprawiły, że w LPP mocno postawiliśmy na rozwój powierzchni magazynowych dedykowanych sprzedaży internetowej. Nasza decyzja o wyborze obiektu w Panattoni Tricity South II nie była przypadkowa. Dotychczasowa współpraca z deweloperem i jego niezwykle elastyczne podejście do naszych potrzeb były głównymi czynnikami, które skłoniły nas do podpisania kolejnej umowy. Na chwilę obecną jest to nasz największy kontrakt na wynajem magazynu dedykowanego obsłudze e-commerce. Obiekt powiększy nasz obecny potencjał magazynowy typu Fulfillment Center o ponad 30%" - wyjaśnia Sebastian Sołtys, dyrektor logistyki LPP.

Sprzedaż online szansą dla polskich przedsiębiorstw. Lokalizacja w Panattoni Park Tricity South II pozwoli spółce LPP na obsługę licznych rynków zagranicznych. Centrum dystrybucyjne położone jest niedaleko autostrady A1, a także blisko kluczowych dróg krajowych (S6 i S7), co pozwala na sprawne dotarcie zarówno do granicy zachodniej, południowej, jak wschodniej. Dodatkowo miejscowość zapewnia dostęp do sieci kolejowej, która łączy ją z Gdańskiem, Warszawą, Bratysławą i Wiedniem. Naturalnym atutem tej lokalizacji jest także bliskość Portu Gdańskiego, z którego pośrednio będą korzystać najemcy. Obsługuje on towary przypływające z całego świata – m.in. Chin, USA, Singapuru, czy kilkunastu krajów europejskich. – „Sprzedaż grupy LPP na rynkach zagranicznych stanowi już ponad 60 proc. wpływów, dlatego naturalnym staje się rozbudowa infrastruktury, która pozwoli sprawnie obsłużyć te kierunki. Polska w ostatnich latach stała się bardzo konkurencyjnym rynkiem w kontekście obsługi międzynarodowego e-commerce. Dostrzegły to przedsiębiorstwa zagraniczne, ale korzystają na tym również firmy Polskie, takie jak LPP, które z obiektu wynajętego niemal pod domem – w Gdańsku – może obsługiwać liczne rynki europejskie”. – mówi Martyna Sochaczewska, Senior Leasing Manager z Panattoni i dodaje: - „Cieszę się, że rodzima firma, która osiągnęła sukces międzynarodowy ponownie nam zaufała”.

Panattoni Park Tricity South II to park logistyczny składający się z dwóch hal magazynowych klasy A o łącznej powierzchni ok. 75 600 m kw., z czego dotychczas oddano 26 000 m kw. Kompleks oferuje wynajęcie powierzchni dostosowanej zarówno do procesów magazynowych, jak i produkcyjnych. Inwestycja jest wyposażona w inteligentny system zarządzania budynkiem (BMS), pozwalający na automatyczne sterowanie w obiektach energią elektryczną, ogrzewaniem, wentylacją, czy oświetleniem LED. Ponadto deweloper zastosował m.in. rozwiązania ograniczające zużycie wody oraz system sczytywania tablic rejestracyjnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.