Komunikaty PR

Firma PPG dołączyła do projektu „Muzycznych Murali” w Opolu

2023-07-13  |  16:00
Biuro prasowe

Firma PPG [NYSE: PPG] poinformowała dzisiaj, że została partnerem projektu pod nazwą „Muzyczne Murale”, realizowanego przez miasto Opole. W ramach tegorocznej edycji projektu, firma przekazała farby marki Sigma Coatings™ na stworzenie nowego murala, który upamiętnia Zbigniewa Wodeckiego, jednego z najwybitniejszych artystów polskiej sceny muzycznej, oraz uatrakcyjnia otoczenie miasta.

 

Miasto Opole od trzech lat tworzy turystyczną trasę Muzycznych Murali, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno mieszkańców, jak i turystów z całej Polski. Każdego roku na trasie powstaje nowe wielkopowierzchniowe dzieło, które jest hołdem dla wybitnej postaci polskiej sceny muzycznej. Twórcą tegorocznego dzieła, wyłonionym w drodze konkursu, jest Marcin Czaja, projektant i malarz związany z krakowską ASP. Mural jego autorstwa przedstawia Zbigniewa Wodeckiego nie tylko jako wokalistę, ale także multiinstrumentalistę, a ideę tę wpisano w zgrabną formę skomponowaną z trzech stylizowanych sylwetek artysty.

Uroczyste odsłonięcie muralu odbyło się przy okazji 60. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Prezydent Miasta Opola Arkadiusz Wiśniewski, wykonawca pracy - artysta Marcin Czaja oraz rodzina Zbigniewa Wodeckiego, w tym córka Katarzyna Wodecka-Stubbs. Firmę PPG reprezentował Paweł Kurowski, pełniący funkcję Network Development Manager. Podczas swojego wystąpienia, podziękował za zaproszenie PPG do tak wspaniałej inicjatywy oraz opowiedział o działaniach podejmowanych przez PPG w zakresie ochrony i upiększania świata, zaangażowaniu firmy w projekty, które zmieniają miejsca publiczne, dodając im koloru i podnosząc jakość przestrzeni oraz inspirują do pozytywnych interakcji.

„Efekt jest zachwycający. Wraz z odsłonięciem murala, trasa opolskich Muzycznych murali wzbogaciła się o nowe dzieło, utrwalające pamięć o kolejnej legendzie polskiej muzyki i opolskiego festiwalu. Jesteśmy wdzięczni naszemu partnerowi, PPG Deco Polska, który ufundował specjalistyczne farby do wykonania projektu - dzięki naszej wspólnej pracy Opole może być stolicą piosenki przez cały rok, a nie tylko podczas corocznego festiwalu”, powiedział Łukasz Śmierciak, naczelnik Wydziału Promocji Urzędu Miasta Opola.

Podejmowane przez firmę PPG wysiłki, ukierunkowane na dostarczanie wysokiej jakości zrównoważonych farb i powłok, uzupełniane są działaniami z obszaru zaangażowania społecznego, do których należy m.in. wspieranie projektów społecznych i artystycznych.

„Turystyczna trasa Muzycznych Murali w Opolu jest jedną z najciekawszych i najbardziej wartościowych inicjatyw w tym obszarze. Z radością i dumą będziemy kontynuować współpracę z miastem Opole przy realizacji kolejnych murali powstających w ramach projektu”, powiedział Paweł Kurowski, PPG Network Development Manager.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój

Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.

Firma

Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność

Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.