Fujifilm dołącza do The Park Warsaw
Warszawski biurowiec The Park Warsaw zyskał nowego najemcę. Po 20 latach w poprzedniej lokalizacji przy Alejach Jerozolimskich, na zmianę siedziby zdecydowała się spółka Fujifilm Poland sp. z o.o, która zajmie ponad 1000 mkw. powierzchni na 1. piętrze budynku B7.
Japoński koncern Fujifilm dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu gałęzi przemysłu. Jego technologie wykorzystywane są w opiece zdrowotnej, poligrafii, urządzeniach optycznych, obrazowaniu cyfrowym i produktach związanych z drukiem i cyfryzacją dokumentów, ale także w produktach konsumenckich – aparatach fotograficznych, lornetkach. Przeniesienie biura do The Park Warsaw stanowi kolejny krok przedsiębiorstwa w celu dalszego rozwoju.
Uwzględniając potrzeby firmy, wynikające z jej ciągłego rozwoju oraz wzrastającej roli polskiego oddziału w regionie CEE, konieczność konsolidacji wszystkich biznesów „pod jednym dachem” oraz dostosowanie biura do hybrydowego systemu pracy, jednocześnie dbając o zwiększenie komfortu pracowników, wybraliśmy miejsce najlepiej spełniające nasze oczekiwania – powiedział Paweł Augustyn, CEO CEE Region w Fujifilm.
Biuro Fujifilm w The Park Warsaw zostało zaprojektowane z myślą o nowoczesnym i ergonomicznym miejscu pracy. Pracownicy będą mieć dostęp do zaawansowanych udogodnień, które pozwolą im efektywnie pracować i rozwijać swoje umiejętności. Przestrzeń zostanie wyposażona w najnowsze technologie i zoptymalizowana pod kątem komfortu i współpracy zespołowej.
Jako właściciel i zarządca The Park Warsaw, z przyjemnością wspieramy naszych najemców w osiąganiu ich celów biznesowych. Tak samo będzie z Fujifilm – wiemy, że koncept biura i potrzeby najemcy wpisują się w naszą bogatą ofertę nowoczesnych udogodnień dla pracowników. Na warszawskim rynku wyróżnia nas bowiem wyjątkowo zielona przestrzeń, tworząca zdrowe środowisko pracy, pełna infrastruktura dla rowerzystów (stacje Veturilo, szatnie, prysznice oraz parking), oferta usługowo-gastronomiczna w kompleksie, siłownia oraz dodatkowe linie transportu zbiorowego. Jesteśmy zaszczyceni, że po 20 latach Fujifilm postanowił przenieść swoje biuro właśnie do The Park Warsaw i liczymy na równie długą współpracę – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.
Otwarcie nowego biura Fujifilm w The Park Warsaw zaplanowane jest na I kwartał 2024 roku.
The Park Warsaw to nowoczesny kampus biurowy zlokalizowany na warszawskich Włochach. Inwestycja docelowo będzie się składać z 12 budynków biurowych klasy A. Unikatowa architektura otoczona bujną zielenią oraz liczne udogodnienia sprzyjają tworzeniu komfortowych warunków pracy. Kompleks zarządzany przez White Star Real Estate został zrealizowany zgodnie ze strategią zarządcy, której głównym założeniem jest najwyższej jakości budownictwo i projektowanie zgodne z certyfikacją BREEAM.
White Star Real Estate jest znaną, międzynarodową firmą z wieloletnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, która zrealizowała łącznie ponad 50 wysokiej jakości projektów komercyjnych i mieszkaniowych. Wśród nich znaczącą część stanowi grupa prestiżowych budynków biurowych, a pozostałe inwestycje to magazyny, centra handlowe oraz osiedla domków jednorodzinnych i mieszkań. White Star Real Estate jest także doświadczonym zarządcą nieruchomości i częścią White Star Group, zajmującej się szeroko pojętymi nieruchomościami. White Star Group jest spółką holdingową założoną w celu realizacji usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz inwestowaniem w nieruchomości i private equity, głównie w Europie Środkowej i Wschodniej.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.