Komunikaty PR

Galeria Jurajska uruchomiła własną telewizję. TV juRAJSKA już online!

2023-10-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Największe centrum handlowe w Częstochowie zamienione zostało w plan telewizyjny. Galeria Jurajska wystartowała właśnie z własnym, pilotażowym kanałem. Pierwsze odcinki TV juRAJSKA, bo tak nazywa się nowy projekt internetowy, można już oglądać online na YouTube.

Formuła telewizji utrzymana jest w lekkim i zabawnym tonie. W realizowanych odcinkach będzie można znaleźć m.in. quizy i sondy z udziałem klientów, konkursy dla widzów, zakupy na ślepo, modowe polecajki, challenge Tik-Tokerów (m.in. Ciapura i Sebastiana Kowalczyka) czy spotkania z gośćmi w specjalnie zbudowanym studio TV juRAJSKA.

– TV juRAJSKA to odważny projekt na polskim rynku retail, przede wszystkim z uwagi na swoją specyfikę. Content tworzony jest bowiem zarówno przez gości specjalnych czy influencerów, jak również przez przypadkowych przechodniów-klientów Jurajskiej i najemców, którzy są zaangażowani w realizację – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.

– Co więcej, każdy z odcinków powstaje spontanicznie, bazując jedynie na ogólnej koncepcji. Nie ma tu reżyserowanych rozmów, scenek czy challengów. Przeciwnie, włączamy kamerę, wchodzimy z ekipą do Jurajskiej i pozwalamy na to, aby działa się akcja. To sprawia, że każdy z odcinków jest na swój sposób nieprzewidywalny i zaskakuje widza, a co najważniejsze bawi – dodaje.

To co jednak spaja TV juRAJSKA to prowadzący. Został nim charyzmatyczny częstochowianin Kacper Predko. – To mocny, lokalny akcent naszej TV. Zależało nam bowiem na prowadzącym, który związany jest z regionem, zna rytm Częstochowy i doskonale czuje klimat miasta i samej Jurajskiej, a do tego będzie potrafił wciągnąć naszą społeczność w zabawę – mówi.

Główną platformą, na której można oglądać TV juRAJSKA został YouTube. Tu zamieszczane są pełnoformatowe odcinki, Shorty, będące często blooperami i zakulisowymi realizacjami, a także zapowiedzi kolejnych odcinków. Treści pojawiają się też na innych kanałach społecznościowych Jurajskiej na Tik-Toku, Facebooku oraz jako Reelsy na Instagramie.

– Realizując TV juRAJSKA nie skupiamy się wyłącznie na YouTube. W pełni wykorzystujemy możliwości, jakie dają nam prężnie działające w social mediach kanały galerii, docierające do setek tysięcy odbiorców. Tym samym znacząco zwiększamy widownię każdego odcinka, a także skutecznie promujemy telewizję, nasze marki i samą Jurajską – mówi.

– Nie robimy tego jedynie w formie teaserów czy spotów zapowiadających odcinek. Sięgamy po wycięte wpadki i przejęzyczenia z realizacji oraz pokazujemy backstage. Podkreślając tym samym spontaniczny i komediowy wręcz charakter produkcji. Każdy może więc zobaczyć, jak realizujemy naszą TV – mówi. Co więcej, każdy może się w niej pojawić.

Jak podkreślają przedstawiciele Jurajskiej, kanał powstał po to, aby skupić wokół siebie młodych klientów galerii. Jest on także nową platformą promocji dla najemców obiektu, których jest niemal 200. – Wyszliśmy z założenia, że jeśli realizujemy quiz, sondę czy challenge, a ktoś zobaczy naszą ekipę, może do niej podejść i wystąpić w naszej TV. Oznacza to, że każdy może zostać jedną z gwiazd odcinka. Taka otwartość jest fundamentem tego projektu – mówi Anna Borecka.

– Podobnie jak otwartość na współpracę z najemcami Galerii Jurajskiej. W poszczególnych odcinkach nie znajdziemy jednak nachalnego brandingu, lokowania czy tzw. segmentu reklamowego. Marki, z którymi realizujemy TV juRAJSKĄ np. TK Maxx czy Cropp, osadzone są w odcinkach kontekstowo i natywnie, a ich produkty są częścią np. challengu czy innej zabawy realizowanej na terenie sklepu. To dla galerii nowy model współpracy z obecnymi w niej brandami – dodaje.

Stworzony kanał jest częścią realizowanej od początku 2023 roku nowej strategii marketingowej obiektu, w której mocny akcent położono na digital, a także komunikację z najmłodszymi grupami konsumentów, w tym Gen Z. Wyrazem tego jest m.in. nowa linia kreatywna obiektu, a także uruchomienie na początku 2023 roku kanału na Tik-Toku.

– Komunikacja galerii handlowej musi być dziś międzypokoleniowa i inkluzywna, nie może pomijać, żadnego z pokoleń klientów. Projekty, które od niedawna realizujemy są tego najlepszym dowodem. Odzwierciedlają one też zachodzącą na rynku centrów handlowych ewolucję w sposobie dotarcia do klienta, w którym coraz większą rolę odgrywa omnikanałowość, digital i social media – mówi Anna Borecka.

Autorem koncepcji programu jest warszawska agencja QRA PRODUCTION, za koncepcję kreatywną odpowiada z kolei agencja Golden Rocket ze Śląska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.