Komunikaty PR

Galeria Jurajska uruchomiła własną telewizję. TV juRAJSKA już online!

2023-10-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Największe centrum handlowe w Częstochowie zamienione zostało w plan telewizyjny. Galeria Jurajska wystartowała właśnie z własnym, pilotażowym kanałem. Pierwsze odcinki TV juRAJSKA, bo tak nazywa się nowy projekt internetowy, można już oglądać online na YouTube.

Formuła telewizji utrzymana jest w lekkim i zabawnym tonie. W realizowanych odcinkach będzie można znaleźć m.in. quizy i sondy z udziałem klientów, konkursy dla widzów, zakupy na ślepo, modowe polecajki, challenge Tik-Tokerów (m.in. Ciapura i Sebastiana Kowalczyka) czy spotkania z gośćmi w specjalnie zbudowanym studio TV juRAJSKA.

– TV juRAJSKA to odważny projekt na polskim rynku retail, przede wszystkim z uwagi na swoją specyfikę. Content tworzony jest bowiem zarówno przez gości specjalnych czy influencerów, jak również przez przypadkowych przechodniów-klientów Jurajskiej i najemców, którzy są zaangażowani w realizację – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.

– Co więcej, każdy z odcinków powstaje spontanicznie, bazując jedynie na ogólnej koncepcji. Nie ma tu reżyserowanych rozmów, scenek czy challengów. Przeciwnie, włączamy kamerę, wchodzimy z ekipą do Jurajskiej i pozwalamy na to, aby działa się akcja. To sprawia, że każdy z odcinków jest na swój sposób nieprzewidywalny i zaskakuje widza, a co najważniejsze bawi – dodaje.

To co jednak spaja TV juRAJSKA to prowadzący. Został nim charyzmatyczny częstochowianin Kacper Predko. – To mocny, lokalny akcent naszej TV. Zależało nam bowiem na prowadzącym, który związany jest z regionem, zna rytm Częstochowy i doskonale czuje klimat miasta i samej Jurajskiej, a do tego będzie potrafił wciągnąć naszą społeczność w zabawę – mówi.

Główną platformą, na której można oglądać TV juRAJSKA został YouTube. Tu zamieszczane są pełnoformatowe odcinki, Shorty, będące często blooperami i zakulisowymi realizacjami, a także zapowiedzi kolejnych odcinków. Treści pojawiają się też na innych kanałach społecznościowych Jurajskiej na Tik-Toku, Facebooku oraz jako Reelsy na Instagramie.

– Realizując TV juRAJSKA nie skupiamy się wyłącznie na YouTube. W pełni wykorzystujemy możliwości, jakie dają nam prężnie działające w social mediach kanały galerii, docierające do setek tysięcy odbiorców. Tym samym znacząco zwiększamy widownię każdego odcinka, a także skutecznie promujemy telewizję, nasze marki i samą Jurajską – mówi.

– Nie robimy tego jedynie w formie teaserów czy spotów zapowiadających odcinek. Sięgamy po wycięte wpadki i przejęzyczenia z realizacji oraz pokazujemy backstage. Podkreślając tym samym spontaniczny i komediowy wręcz charakter produkcji. Każdy może więc zobaczyć, jak realizujemy naszą TV – mówi. Co więcej, każdy może się w niej pojawić.

Jak podkreślają przedstawiciele Jurajskiej, kanał powstał po to, aby skupić wokół siebie młodych klientów galerii. Jest on także nową platformą promocji dla najemców obiektu, których jest niemal 200. – Wyszliśmy z założenia, że jeśli realizujemy quiz, sondę czy challenge, a ktoś zobaczy naszą ekipę, może do niej podejść i wystąpić w naszej TV. Oznacza to, że każdy może zostać jedną z gwiazd odcinka. Taka otwartość jest fundamentem tego projektu – mówi Anna Borecka.

– Podobnie jak otwartość na współpracę z najemcami Galerii Jurajskiej. W poszczególnych odcinkach nie znajdziemy jednak nachalnego brandingu, lokowania czy tzw. segmentu reklamowego. Marki, z którymi realizujemy TV juRAJSKĄ np. TK Maxx czy Cropp, osadzone są w odcinkach kontekstowo i natywnie, a ich produkty są częścią np. challengu czy innej zabawy realizowanej na terenie sklepu. To dla galerii nowy model współpracy z obecnymi w niej brandami – dodaje.

Stworzony kanał jest częścią realizowanej od początku 2023 roku nowej strategii marketingowej obiektu, w której mocny akcent położono na digital, a także komunikację z najmłodszymi grupami konsumentów, w tym Gen Z. Wyrazem tego jest m.in. nowa linia kreatywna obiektu, a także uruchomienie na początku 2023 roku kanału na Tik-Toku.

– Komunikacja galerii handlowej musi być dziś międzypokoleniowa i inkluzywna, nie może pomijać, żadnego z pokoleń klientów. Projekty, które od niedawna realizujemy są tego najlepszym dowodem. Odzwierciedlają one też zachodzącą na rynku centrów handlowych ewolucję w sposobie dotarcia do klienta, w którym coraz większą rolę odgrywa omnikanałowość, digital i social media – mówi Anna Borecka.

Autorem koncepcji programu jest warszawska agencja QRA PRODUCTION, za koncepcję kreatywną odpowiada z kolei agencja Golden Rocket ze Śląska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.