Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards
W ubiegłym roku Bielany zyskały wyjątkowe miejsce spotkań, które łączy w sobie radość z zakupów, pysznego jedzenia oraz rozrywki na najwyższym poziomie. Organizowane są tu także liczne atrakcje – zarówno dla miłośników sportu, jak i kultury i muzyki. Galeria Młociny, bo o niej mowa, sukcesywnie wyznacza także trendy wśród obiektów handlowych. Warszawskie centrum zostało wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych i zwyciężyło podczas XI edycji PRCH Retail Awards – najbardziej prestiżowym konkursie w branży retail. Galeria zdobyła aż dwie statuetki w kategorii „Nowe centrum handlowe” oraz „Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji obiektu handlowego”.
Strategia Wielkiego Otwarcia Galerii Młociny nawiązywała do kulturalnej i rozrywkowej historii Bielan – potańcówek, rodzinnych pikników, spędzania czasu z sąsiadami, przyjaciółmi i rodziną. Zaplanowane wydarzenia podkreślały, że nowoczesny obiekt staje się przede wszystkim częścią tkanki miejskiej Warszawy. Przykładem były inicjatywy zapowiadające otwarcie – muzyczno-taneczny flashmob podczas Nocy Muzeów, czy przemarsz Krakowskim Przedmieściem orkiestry Rebel Babel pod batutą L.U.C.’a. O Wielkim Otwarciu, które przyciągnęło na Bielany prawdziwe tłumy, mówiła cała Warszawa. W ramach wydarzenia odbyły się m.in. przeróżne panele tematyczne, a także spotkania ze zwycięzcami Masterchefa. Co więcej, na warszawskich torach pojawił się Tramwaj do Młocin, którego wystrój przypominał design industrialnej Hali Hutnik. Inicjatywą, która bezpośrednio odnosiła się do lokalizacji obiektu oraz historii był również artystyczny występ Bielańskiej Orkiestry Rozrywkowej. Niestandardowym eventem podczas otwarcia były m.in. downmall (ekstremalny zjazd rowerowy po galerii, pierwszy na tak ogromną skalę zrealizowany w Polsce). Przygotowano także loterię z tysiącem nagród do wygrania, a na zwycięzców czekał między innymi samochód osobowy marki Mercedes. O hucznym wydarzeniu ukazało się ponad tysiąc publikacji w mediach. Przez pierwsze cztery dni otwarcia Galerię Młociny odwiedziło niemal 230 000 Klientów, a po miesiącu liczba odwiedzin wzrosła do przeszło miliona odwiedzających.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.