Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards
W ubiegłym roku Bielany zyskały wyjątkowe miejsce spotkań, które łączy w sobie radość z zakupów, pysznego jedzenia oraz rozrywki na najwyższym poziomie. Organizowane są tu także liczne atrakcje – zarówno dla miłośników sportu, jak i kultury i muzyki. Galeria Młociny, bo o niej mowa, sukcesywnie wyznacza także trendy wśród obiektów handlowych. Warszawskie centrum zostało wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych i zwyciężyło podczas XI edycji PRCH Retail Awards – najbardziej prestiżowym konkursie w branży retail. Galeria zdobyła aż dwie statuetki w kategorii „Nowe centrum handlowe” oraz „Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji obiektu handlowego”.
Strategia Wielkiego Otwarcia Galerii Młociny nawiązywała do kulturalnej i rozrywkowej historii Bielan – potańcówek, rodzinnych pikników, spędzania czasu z sąsiadami, przyjaciółmi i rodziną. Zaplanowane wydarzenia podkreślały, że nowoczesny obiekt staje się przede wszystkim częścią tkanki miejskiej Warszawy. Przykładem były inicjatywy zapowiadające otwarcie – muzyczno-taneczny flashmob podczas Nocy Muzeów, czy przemarsz Krakowskim Przedmieściem orkiestry Rebel Babel pod batutą L.U.C.’a. O Wielkim Otwarciu, które przyciągnęło na Bielany prawdziwe tłumy, mówiła cała Warszawa. W ramach wydarzenia odbyły się m.in. przeróżne panele tematyczne, a także spotkania ze zwycięzcami Masterchefa. Co więcej, na warszawskich torach pojawił się Tramwaj do Młocin, którego wystrój przypominał design industrialnej Hali Hutnik. Inicjatywą, która bezpośrednio odnosiła się do lokalizacji obiektu oraz historii był również artystyczny występ Bielańskiej Orkiestry Rozrywkowej. Niestandardowym eventem podczas otwarcia były m.in. downmall (ekstremalny zjazd rowerowy po galerii, pierwszy na tak ogromną skalę zrealizowany w Polsce). Przygotowano także loterię z tysiącem nagród do wygrania, a na zwycięzców czekał między innymi samochód osobowy marki Mercedes. O hucznym wydarzeniu ukazało się ponad tysiąc publikacji w mediach. Przez pierwsze cztery dni otwarcia Galerię Młociny odwiedziło niemal 230 000 Klientów, a po miesiącu liczba odwiedzin wzrosła do przeszło miliona odwiedzających.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.