Galeria Północna inwestuje w usprawnienia komunikacyjne

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna zainwestowała właśnie w dwa kluczowe dla ruchu klientów usprawnienia komunikacyjne, dzięki którym połączenie między piętrami obiektu jest jeszcze łatwiejsze.
Północna inwestuje w infrastrukturę. Ostatnie 3 lata pod tym względem były dla obiektu niezwykle aktywne, przynosząc kilkanaście różnych realizacji. W centrum powstała m.in. unikalna z uwagi na swój koncept strefa co-workingowa CoWork Cafe oraz tężnia solankowa.
Zagospodarowano także tereny wzdłuż ul. Trakt Nadwiślański, na których stworzono parking zewnętrzny, plac zabaw i nowe chodniki. Ponadto, w ostatnich tygodniach obiekt zdecydował się na montaż paneli fotowoltaicznych na dachu.
– Nie ustajemy w rozwoju Galerii Północnej, skupiając się na inwestycjach, które tworzą nowe przestrzenie, podnoszą komfort wizyty w centrum i umacniają customer experience, ale także sprawiają, że obiekt jest niezwykle przyjazny w użytkowaniu. To jeden z kluczowych elementów naszej strategii – mówi Roman Bugajczyk, Head of Retail in Poland w GTC S.A.
– Bazujemy przy tym zarówno na uważnej obserwacji zachowań i analizie potrzeb klienta oraz lokalnego rynku, jak również kreujemy nowe trendy w kształtowaniu przestrzeni handlowej, dopasowane do naszych potrzeb. Tym samym tworzymy obiekt rozwojowy, który ewoluując podąża za konsumentem i rynkiem, co stanowi o naszej przewadze – mówi.
Listopad 2022 przyniósł ukończenie kolejnych 2 inwestycji. Tym razem miały one na celu dodatkowe usprawnienie komunikacji między poziomami galerii. Klienci już mogą korzystać z nowej windy, którą zamontowano w strefie wejścia od ul. Światowida, a która porusza się między parterem, pierwszym i drugim piętrem. W praktyce oznacza to, że obiekt posiada obecnie windy w każdej z trzech kluczowych stref - w południowej, centralnej, a teraz także w północnej części galerii.
Rozwiązanie to wprowadzone zostało głównie z myślą o klientach, którzy nie mogą skorzystać z ruchomych schodów, w tym osobach niepełnosprawnych poruszających się na wózkach oraz rodzinach z dziećmi w wózkach. Winda przeznaczona jest także dla osób, które wchodząc przez północnej wejście chcą bezpośrednio skierować się w stronę food court’u lub ogrodu na 2. piętrze.
Skrócić sobie drogę między poziomami galerii mogą także osoby korzystające z nowych schodów, które zamontowane zostały w centralnej osi Północnej, gdzie dziś można znaleźć Green Cafe Nero, H&M, Apart czy iSpot. Nowy ciąg komunikacyjny łączy ze sobą parter z poziomem -1. Jest także alternatywą dla schodów ruchomych.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy Północna przygląda się potrzebom kupujących. – Niemal każdą naszą inwestycje poprzedzają uważne obserwacje pasażu i analizy klienta. Tak jest w przypadku windy i schodów, ale także np. otwartej w sezonie letnim 2022 strefie gastronomicznej w ogrodzie na dachu. Takie świadome podejście do obiektu pozwala nam tworzyć przestrzeń, która jest nie tylko przyjazna i użyteczna, ale i inkluzywna – informuje Roman Bugajczyk.
***
Galeria Północna to nowoczesne rodzinne centrum handlowe w północnej części Warszawy, pierwsze czwartej generacji w tej części miasta. Mający 64,8 tys. m kw. obiekt stworzony został z myślą o osobach uwielbiających zakupy, ale także aktywną formę spędzania czasu wolnego. Na ofertę galerii, obejmującą aż 15 segmentów, składa się dziś niemal 200 najemców. Tenant-mix Północnej wypełniają tak znane marki jak m.in.: H&M, Reserved, Sinsay, Mango, Guess, KappAhl, TK Maxx, HalfPrice, Tatuum, New Yorker, Vistula CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Puma, New Balance, Intersport, Martes, Wittchen, Tous, W.KRUK, Apart, Yes, Douglas, Rossmann, Sephora, L’occitane, Inglot, Empik, RTV Euro AGD, iSpot, Media Expert, Samsung, Sony Center, Duka, home&you i Homla. Operatorem spożywczym galerii jest natomiast Carrefour. W centrum mieści się także fitness club Zdrofit, 11-salowe kino Cinema City, a także 24 lokali gastronomicznych, które można znaleźć przy komfortowej strefie food court, w strefach relaksu na dachu, ale także przy alejach handlowych. Galeria Północna to dziś jedyne centrum handlowe w stolicy posiadające swój własny zielony i bioróżnorodny ogród na dachu, w którym można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę: na parterze znajduje się rzeźba kinetyczna, a w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba „Wir” autorstwa Oskara Zięty. To także pierwszy obiekt w Warszawie zaprojektowany z troską o środowisko, co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).
Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 77 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni około 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 44 budynków komercyjnych oferujących ok. 759 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 460 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których ponad 51 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.