Komunikaty PR

Galeria Północna partnerem głównym warszawskiego „Biegu przez Most”

2023-08-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Galeria Północna wspiera jedną z największych imprez sportowych na Białołęce – „Bieg przez Most”. Już po raz 7 obiekt został partnerem głównym wydarzenia organizowanego przez Urząd Dzielnicy Białołęka. Zaplanowane na 10 września zmagania odbywają się po raz dziesiąty.

– „Bieg przez Most” to ważne wydarzenie dla aktywnych warszawiaków, fanów lekkoatletyki, a przede wszystkim miłośników biegania i maratonów. Dlatego włączamy się w tę inicjatywę sąsiedzką, jednocześnie wspierając jej cenną ideę, za którą stoi promocja zdrowego stylu życia, sportu oraz aktywności fizycznej – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej.

– Od lat obserwujemy, jak bieg rośnie, towarzysząc mu w rozwoju. Z kameralnego wydarzenia impreza urosła do rangi jednego z największych biegów w stolicy, który nie tylko integruje mieszkańców Warszawy, ale także, co dla nas istotne, zaszczepia ducha sportowej rywalizacji. Takie przedsięwzięcie warto wspierać. Tym bardziej, że w wpisuje się ono w naszą strategię CSR i aktywność w dzielnicy – dodaje.

Trasa „Biegu przez Most”, która uzyskała atest Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, to 10 km. Start będzie miał miejsce przy Galerii Północnej, tam też będzie mieścić się meta oraz miasteczko biegowe. Ponadto w obiekcie powstanie biuro zawodów. Taka lokalizacja startu i mety ma zapewnić zawodnikom i ich rodzinom dostęp do pełnej infrastruktury, w tym do m.in. lokali gastronomicznych, parkingów czy stref relaksu, które znajdują się w obiekcie.

Na pokonanie trasy zawodnicy będą mieli 90 minut. Biec będą ulicami: Świderską, Nowodworską, Odkrytą do skrzyżowania z ul. Stefanika, na której nastąpi nawrót. Wracając na ulicę Świderską zawodnicy wbiegną na Most im. Marii Skłodowskiej-Curie. Kolejny nawrót poprowadzi ich natomiast do mety – informują organizatorzy.

– Przed nami niezwykle emocjonujące wydarzenie dla całej rodziny, w tym także dzieci, dla których przygotowano specjalne trasy. Dla dzielnicy to doskonała okazja do promocji i pokazania jej wyjątkowego klimatu, podobnie zresztą jak dla Galerii Północnej – zapewnia Roman Bugajczyk.

Współpraca między organizatorami zawodów, a Galerią Północną obejmuje w tym roku m.in. partycypację Północnej w kosztach organizacyjnych imprezy oraz udostępnienie aż 3 powierzchni: przed galerią, na pasażu i na parkingach. Czasowo ma też być wyłączona droga dojazdowa do obiektu.

Ponadto Północna zapewnia wsparcie promocyjne w kanałach digitalowych i na nośnikach w galerii. Dodatkowo Partner Główny jest też sponsorem pakietu startowego, a także przygotowuje atrakcje dla dzieci.

Tegoroczny bieg zaplanowano na godziny między 11.00 a 12.00. Zawodnicy zostaną w nim sklasyfikowani w kilku kategoriach: Open Kobiet i Open Mężczyzn, Najszybszy/Najszybsza na odcinku specjalnym przez Most, wiek kobiety/mężczyźni – co 10 lat, Samorządowcy Kobiety/Mężczyźni oraz Mieszkańcy Białołęki Kobiety/Mężczyźni. Specjalne kategorie przewidziano dla dzieci, których bieg odbędzie się w godzinach od 12.30 do 13.00.

Jak informuje organizator, wciąż można się zapisywać do udziału w imprezie. Zgłoszenia przyjmowane są do 4 września. Szczegóły dotyczące opłat i zasad zgłoszenia, można znaleźć na: bialoleckatriadabiegowa.pl.

Dodatkowo, trakcie wydarzenia jego uczestnicy będą mieli także możliwość wsparcia wybranych przez siebie organizacji pozarządowych: Stowarzyszenia Monopol Warszawki lub Fundacji SYNAPIS.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój

Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.

Firma

Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność

Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.